Na Slovensku mají všechno větší

Možná ne úplně všechno, ale problémy s obchodníky ve stylu tuzemské KTP Quantum určitě. Vždyť každý z trojice největších slovenských problémů vybral minimálně pětkrát více peněz než tuzemská "jednička" – krachující KTP.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 3. 2002 21:57, Harpagon

Marto, můžete počítat s mojí podporou!

Zobrazit celé vlákno

+26
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 3. 2002 13:47

Zorro, to snad nemyslite vazne. To je styl debat z lonskeho roku. 30.000 klientu vlozilo penize do letadla, letadlo nemelo palivo, spadlo a Vy vinite media, ze napsala, ze letadlo bez paliva spadne. Marta

Zobrazit celé vlákno

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 111 komentářů)

7. 3. 2002 17:27 | Harpagon

To je podstatná informace, klienti KTP. Nepodceňujte ji!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 16:31

Harpagonie, jsem rada, ze jsi se ozvala. Protoze ve sve odpovedi oslovujes i me, rada bych se pripomnela se svou otazkou, na kterou si doposud nereagovala. Dotaz znovu zopakuji: Na zaklade ceho se (jako jedina v teto diskuzi) domnivas, ze KCP postupovala spravne, kdyz namisto odejmuti licence KTP v prubehu lonskeho roku, s KTP dalsi mesice vyjednavala, coz zapricinilo napr. dalsi odliv majetku s KTP a zavinilo, ze do KTP nastuopili dalsi nestatstnici. Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 15:46 | Harpagonie

Pokud Komise chtěla KTP "zachránit" pak by nemohla rozšířit paniku mezi lidmi. Pokud by rozhlásila ať si klienti své peníze vyberou, pak by to znamenalo docela slušný run, což by samozřejmě položilo každou firmu, nejen KTP.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 13:47 | Aja

To tedy snad mela KCP radsi varovat klienty KTP, aby si stihli vybrat penize z KTP (jako jsem si je vybrala ja na zaklade doporuceni diskuteru z fincentra.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 11:44 | Harpagonie

Milá Marto a Harpagone,nejsem sice zástupce Komise,ani neříkám,že Komise udělala vše nejlíp jak mohla.Jenom se divím,že někdo,kdo nemá kompletní informace o tom,proč se Komise vloni rozhodla celé KTP usměrnit do normálních kolejí,může vynášet takové soudy.Můj názor je takový,že asi hlavním motivem pro tento čin byla snaha zvětšit šanci klientů, aby dostali co nejvíce z toho co vložili.Že se to nepovedlo je věc jiná.Jinak k těm ukazatelům likvidity,které dle Harpagona měla Komise uvést ve svém rozhodnutí-nevím jak to podložit.Źádný zákon nebo vyhláška v případě ocp neurčuje co je přiměřená likvidita,takže si myslím,že by to soud shodil.Ale opakuju,že nejsem právník.Stejně tak , myslím, nemůže Komise určit co má tvořit portfolia zákazníků.Pouze se musí opírat o povinnost ocp mít dostatek likvidních prostředků k vypořádání svých závazků vůči zákazníkům.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 9:41

Mam jeden dotaz ke klientum KTP. Tyka se ciste jejich majetku (vkladu) u KTP. V minulych letech KTP posilala klientum pravidelne vypisy, do kterych jim vzdy napsala, kolik investovali (vlozili) a kolik cini "zhodnoceni" (urok) - standardne +14%. Mam nejake signaly, ze v posledni dobe se situace zmenila, a ze klienti KTP nyni jiz dostavaji vypisy, ve kterych je uvedeno napr. ze vlastni 100 ks Media Bohemia. Muzete mi prosim tuto informaci potvrdit, upresnit nebo vyvratit? (to by totiz mohlo mit zasadni vliv na moznost/nemoznost nahrad z Garancniho fondu) Marta
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2002 7:49

To že subjekty typu KTP a PI byly přelicencovány to je zhov... tedy nehoráznost, abych byl slušný. Pokud se něco přelicencovává tak by se dle mého názoru měly zkontrolovat alespoň základní principy fungování společnosti pod obligátním názvem "Systém řízení rizik" či tak nějak. Pak by se nemohlo stát že například v případě PI budou akcie v jednom "kýblu" kterým si budou klienti ručit navzájem. V tomto případě prý přelicencování proběhlo i za té skutečnosti, že auditor odmítl dát výrok. A co se týká přehazování odpovědnosti mezi MF a KCP-MF financí má nepoměrně širší pole působnosti než KCP (daně, účetnictví,rozpočet,...) a otázka fungování kapitálového trhu je právě jen zlomeček problematiky kterou zastřešuje. Nemá smys hodnotit jak vše toto MF vykonává, ale KCP je orgánem který je úzce zaměřen pouze na fungování kapitálového trhu a tak bych předpokládal, že se o to bude aktivně o tuto oblast starat a případně si dokáže rozšíření kompetencí prosadit. Místo toho osazenstvo KCP svádí žabomyší války uvnitř a mezi MF, případně ještě vytváří nějaké vnitřní předpisy, ale výsledky práce navenek jsou nulové.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2002 4:19 | Anonym

Je snad možné, že by komise pro CP tím že odejme obchodníkovi s CP licenci dříve než je v konkurzu zcela vzala klientům KTP Quantum zákonný nárok přihlásit svoje pohledávky u Garančního fondu obhodníků s CP podle zákona o CP 591/1992 Sb § 81a)-d) ?????!!!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 22:12 | Harpagon

Děkuji za pochvalu, Marto, ale nějak jsem zamluvil otázku priorit. Spíš jde o osobní postoj vůči kauze KTP. Já vzhledem k profesnímu zaměření sleduji vývoj na finančních trzích a přes výsledky správního řízení KCP s KTP jsem se dostal k problému, jak takové letadlo může tak dlouho fungovat, nota bene pod dozorem KCP (předtím v létě jsem se na Slovensku seznámil s BMG Investem, to ovšem není obchodník s CP). Mj. jsem se nějakou dobu živil jako portfolio manažer. Nemám ve vztahu ke klientům KTP komerční zájmy, pro mne je to studijní materiál. Zdá se mi, že klienty KTP si chce přivlastnit ORCA GROUP, práce všeho druhu (včetně sadových úprav :o)), která, jak jste bystře postřehla, o cenných papírech a související problematice nic neví. Ale drzé čelo je lepší než poplužní dvůr (chudáci klienti). Pokud by se Vám podařilo některé přesvědčit, že je třeba se obrátit na odborníky a měla byste potřebu právní konzultace, můžeme se domluvit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 21:35

no, to je pekny nazor. Marta
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 21:17 | Harpagon

To jistě, ale jak čas běží a KCP mlčí, tak jsem byl rád, že se alespoň toto podařilo (i když teď vyskočila PR KCP, moje lepší polovička HarpAgonie :o)). Já osobně rozlišuju mezi KTP a KCP. KTP jsou finanční piráti, kteří nikdy neměli mít licenci. Jejich, PI a existenci dalších umožňuje slabost KCP (přelicencovala je!). Nemůžu se zbavit dojmu, že ustavení KCP "na zelené louce" byl záměr. Slyšel jsem z úst bývalého (tj. chytřejšího) zaměstnance KCP, že úředníci MF jsou neschopné, zkorumpované staré struktury, ale např. ing. Ježková nebo ing. JUDr. Špička jsou lidé, kteří problematice rozumějí a něco už vykonali. Mladí, často nedostudovaní, horlivci pod špatným vedením na kozáky typu Takáče prostě nestačí. A někomu to možná vyhovuje, včetně rivality mezi KCP a MF.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 20:30

Harpagone, zkusme si stanovit priority. Myslim, ze PR agentura KTP nam muze byt ukradena, stejne jako treba Garancni fond, ve kterem nikdy nic nebude. Ja bych spis videla priority KTP a KCP, dva subjekty, ktere maji jedno spolecne, nepomahaji kapitalovemu trhu, ba co vic, nici ho. Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 20:16 | Harpagon

Já o Vás a o dalších spřízněných duších vím. Občas to přeženu. Myslím, že se nám společným úsilím podařilo vytlačit PR KTP Quantum z diskuze! Jak řekl klasik: Musíme si pomáhat!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:59

ale OVB zne preci kazdy a Pioneer musi velice dobre vedet, ze vyuziva pro distribuci kanal, ktery nema temer ani zdani o tom, co je to kolektivni investovani. Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:58

Harpagone, vy nejste na pousti, divejte se lepe kolem sebe... Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:55

souhlas
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:54

Souhlas. Garancni fond by se mel spojovat s MF, protoze si ho tam vymysleli. Cili garancni nesmysl je problem ministerstva a garancni KTP je problem Komise. Marta
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:52

Harpagonie, myslim za sama vis, ze koncem brezna bude v Garancnim fondu tak malo, ze to nepokryje ani provoz. Marta
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:50

Gratuluji, nicmene nebyt neschopnosti KCP, nikdy byste do letadla s licenci Komise pro cenne papiry nenastoupila..... Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2002 19:47

Mila Komise alias Harpagonie. Konecne jsem si precetl vase slovo do pranice. Zda se, ze vas silny argument je skutecnost, ze jste se o prusvihu KTP dozvedeli teprve loni a to jiz bylo pozde. Zda se, ze jste v tuto chvili jedini, kdo si mysli, ze likvidace KTP jiz loni by byla horsim krokem, nez likvidace v letosnim roce. Muzete nam sdelit jediny argument, na zaklade ktereho tento nazor zastavate? Predem dekuji za vyrizeni me zadosti. Marta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Dušan Kunovský

podnikatel, Central Group

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

Dušan Kunovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services