Otevřený dopis Pavlu Kavánkovi

V nezkrácené verzi publikujeme otevřený dopis klientské pracovnice ČSOB v Plzni generálnímu řediteli ČSOB Pavlu Kavánkovi.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 2. 2002 15:25

Musím ocenit odvahu a vůli něco takového napsat. Od vzniku v roce 1997 kdy jsme založili první s.r.o. do dnes kdy naše skupina dosáhla v roce 2001 souhrného obratu přes 250 mil. Kč, je nám 26 let a vyšli jsme z ničeho, musím s pisatelkou jen souhlasit. U nás v Jablonci nad Nisou je situace přesně taková jak píše, nervózní, neustále změny, personál, který známe za tu dobu osobně a je připraven kdykoliv nám pomoci nemá již sílu a možnosti a tak nám nezbyde nic jiného než změnit bankovní dům, např. v Jablonci nad Nisou je nová pobočka RB asi 100 metrů od budovy ČSOB, takže skutečně teď záleží jen na managementu . . . .

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 2. 2002 10:45, Xaver

Nějak jsem ještě nikde nenašel odpověď pana Kavánka, u když od zveřejnění dopisu nějaký pátek uplynul... I když vlastně ano - rozhovor ve včerejších Hospodářských novinách - dle pana Kavánka je vše OK, výpočetní technika naprosto spolehlivá, drobné chybičky se sice najdou, ale ty nezpůsobují vážné škody... Myslím, že jen velmi naivní klient - a úmyslně se vyhýbám pojmu idiot - může nadále nechat své peníze v ČSOB. Jestliže banka změní bez souhlasu klientů frekvenci zasílání výpisů, kde je jistota, že právě tak nezmění čísla účtů, na které klienti své peníze zasílají?

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 129 komentářů)

18. 1. 2002 9:54 | Klientek

Pro Kavánka a Tománka. Řekl bych jenom jedno:" Pane Tománku, bla, bla,bla." Už abych si ten účet u Vás zrušil.

0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 9:52

Dovolím si přednést poněkud kontroverzní názor. Celý popisováný problém vlastně není ani žádný problém. Je to prostě život sám. Spíš se mi zdá, že "někdo" nutí bankovní úředníky "s prominutím" tvrdě pracovat. A to je pak samozřejmě těžké. Staré dobré časy jsou pryč. Bankovní socialismus doufám končí. Popisované pracovní úsilí mě osobně (možná ale opravdu jenom mě) přijde být úplně NORMÁLNÍ. Troufám si tvrdit, že pracuji zrovna tak tvrdě a že tím, že něco dělám, se prostě a samozřejmě vystavuji spoustě rizik. A dělám to tak už asi čtyři roky /od absolvování školy/ a dokonce jsem kdysi bral i míň peněz. Ale nikdy mě nenapadlo si stěžovat (a to jsem také býval pořáďně vypruzený a k smrti unavený, například po 30 hodininách npřetržité práce pro jednoho klienta). Měl jsem dojem, že jsem si práci vybral sám a dobrovolně. A jestli jsem nespokojen, vžycky mám jinou alternativu, se kterou mohu být spokojenější. Jestliže ji nemám, pak je to problém, ale život v absolutní vatě nikde neexistuje. Té paní si hluboce vážím za vajádření názoru na oficiálních místech. Zbytek jen kecá doma a u piva. Dokonce jsem pevně přesvědčen o tom, že pan "generální" pracuje možná ještě tvrději než ona úřednice sama. A toho si také hluboce vážím. Také věřím, že to celé dobře dopadne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 9:39 | Raclette

Ta paní nepracovala v IPB. ČSOB to je jiná banka, taková vstřícná k lidem. Pan Kavánek jí jistě poděkuje a za zásluhy povýší.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 9:32 | Harpagon

Za nebožky IPB by už byla nezaměstnaná.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 9:28

Vážím si odvahy této dámy, která není předpostrašená, jako většina z nás v bývalých polostátních bankách. To, co uvedla ve svém otevřeném dopise, přesně vystihuje vize, názory a přístup managementu těchto bank k řadovým (především přepážkovým) pracovníkům. Bohužel, nejsmutnější je, že tento stav postihuje jednotlivé zákazníky bank. Páni ředitelé, co s tím hodláte dělat?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 7:46 | Xaver

Myslím, že se pracovnice kolapsu banky rozhodně obávat nemusí. Sám jsem v ní již zrušil své dva účty a jakmile dorazí očekávané platby, zruším i poslední. A vím, že nejsem zdaleka sám. Na těch pár klientů, kteří zbudou, není třeba počítačový systém. Záznamy stačí vytesávat pazourkem do křemene :-)). Spíše by se teď měla obávat vyhazovu nebo toho, že jí banka zažaluje pro poškození dobrého jména banky - viz reakce mluvčího banky "Možná si neuvědomujete, že i na internetu lze poškodit dobré jméno banky, což je situace pro právníky a později soud." na http://www.mesec.cz/nazory.phtml?disk=on&showall_x=1&artid=214 Strašné je ovšem to, že to, jako obvykle, odnesou řadoví pracovníci - sníží se počet klientů, sníží se tedy i počet zaměstnanců. Nikoli ovšem ředitelů, podředitelů, náměstků s platy v násobcích stotisíců. Ty je nutno ponechat v plném počtu, i kdyby bance zůstal jediný klient. A když nebudou peníze, zvednou se klientům zase o nějakou tu desítku procent poplatky.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 7:41 | kalendare

Autorka má můj obdiv. Asi jako pracovnice "původní" ČSOB si může dovolit víc, než zaměstnanci bývalé IPB. I já bych vřele doporučovala, aby vrcholové vedení ČSOB povinně navštěvovalo na určitou dobu pobočky. O užitečnosti tohoto kroku jsem se přesvědčila před několika lety v IPB, kdy jsem se na pobočce hlasitě ohrazovala proti nesmyslnému administrativnímu postupu. Do této výměny názorů se vložil pán, který za mnou čekal na obsloužení. Představil se jako "pan Klacek, budoucí ředitel IPB" a řekl, že s mým názorem souhlasí a že mi slibuje, že po nástupu do funkce sjedná nápravu. Musím říci, že svůj slib opravdu v krátké době splnil. V hotelích se pravidelně využívá pro zjišťování úrovně služeb placených lidí, kteří se jako běžní hosté ubytují a čerpají služby a poté zpracují pro managment připravený dotazník, který je základem nejen pro hodnocení zaměstnanců, ale i pro odstraňování systémových chyb a zlepšování kvality poskytovaných služeb. Věra
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 6:43 | Bývalý bankovní úředník

Odvážná to pracovnice. Bude za to odměněna. Dostane nabídku vyššího postu v Praze a nebo výpověď pro nadbytečnost. Takto to například řeší Česká spořitelna.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 1:01 | Nicko

Ja si myslim, ze je ten dopis moc dlouhej :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 7/7

7

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Šimáně

podnikatel, Unimex Group

Patrik Nacher

podnikatel a ekonom

Jiří Šimáně
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Patrik Nacher
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services