Další typický den v pobočce České spořitelny

V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 1. 2002 10:12

Proč nikdo nechce Visu???

Zobrazit celé vlákno

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 2. 2002 22:07, rychlik

Argentiny se nebojím a Česká spořitelna to už umí ! Jak to ? Dobrý manažer musí umět předvídat. Včas se připravit a připravené i odzkoušet. ČS má manažery a poradce vynikající. Jen co se objevil státní krach v Argentině se zablokovaným majetkem klientů v bankách, tak v ČS se asi na to, jako možnost, iniciativně také připravují. Asi co kdyby, někdy, náhodou, také u nás v ČR ? Já jsem jako investor či spekulant přes ČS obchodoval s CP na BCP. Takto nakoupené CP jsou zablokované ve prospěch ČS, která mi však dala již počátkem ledna výpověď komisionářské smlouvy, ale s ukončením až k poslednímu únoru. A že mi tedy už neprovede ode dne odeslání výpovědi žádný prodejní a nákupní pokyn. Současně však, po zbývající skoro 2 ( slovy dva ! ) měsíce, již nakoupené CP zůstanou zablokované, dokud si je ČS sama, nevím kdy, neodblokuje. Po dobu blokace tyto mé CP proto nemohu běžně prostřednictvím jiného komisionáře prodat a sama ČS odmítá prodej dle textu výpovědi uskutečnit. Velice šikovné také je, že veškerá komunikace s komisionářem, tj. s ČS, při sdělování jakýchkoli informací může mít jen písemnou podobu. Chci-li znát, zda-li kupř. k dnešnímu dni, tj. k 16. únoru, byly mé CP pro ČS stále ještě zablokovány, mohu to zjistit až zpětně s odstupem několika dní písemným dotazem na ČS z písemně obdržené odpovědi. Nebo, bez účasti ČS a na mé náklady, z výpisu mého účtu přímo ve SCP. To je ale ode mne 45 km daleko ! Takto bych se mohl jezdit do SCP ptát každý den, a to až do konce února. Později mne ČS při řešení této situace přízračně a kafkovsky vyzývá k podávání nějakých mých písemných návrhů na deblokaci. Jak má ale takový návrh po formální a obsahové stránce vypadat nevím, odpověď jsem ve smlouvě a obchodních podmínkách nenalezl. Navíc návrh bude jistě následně v ČS, nevím kým, do kdy a dle jakých kritérií, schvalován nebo zamítán. Při tom však deblokace CP je jinak zcela běžně prováděnou přepážkovou službou tohoto komisionáře ! Jsem proto rád, že ČS si sama sobě na mém případě dokázala, že umí opravdu účinně, když chce, blokovat majetek svých komitentů, a že i já jsem se, alespoň trochu a chvíli, vžil a vžívám do pocitu "bloknutých" Argentinců. Jen mne překvapilo, jak to bylo a je i u nás v ČR snadné ! Z toho jsem se samozřejmě poučil a za tuto zkušenost ČS vděčně děkuji. Mám tak proti ostatním se svým poučením náskok. Možná letos volby do poslanecké sněmovny vyhraje zase Zeman, resp. Špidla s jejich případným pokračujícím zadlužováním státu. Obávám se ale, aby to nebyl nabraný kurz směr ta Argentina. Potom bych někoho, třeba právě paní iniciativní ředitelku nebo jejího poradce z pobočky ČS a co jsem měl tu čest je poznat, rád uviděl, jako odborníky na svém místě, přímo ve vládě ČSSD ! Nebo se snad ve své úvaze mýlím ?

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 151 komentářů)

17. 1. 2002 12:21 | urubkova

Máte pravdu, malé město neznamená pro kvalitu pobočky nic. Absolutně nejotřesnější je pobočka ČS v Kyjově - fronty, otrávené ksichty za přepážkami. Otevírací doba do tří odpoledne, k tomu ještě hodinová pauza na oběd. Strašné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 12:16 | Eric

ProKristaPána!!!!!!!!!!!! Nikdy jsem se netajil svou zapšklou nenávistí vůči jakékoliv bance, ale to, že spořka je z nich nejhorší ví snad už i malé dítě. Nebědujte a vybodněte se na ně, nebuďte líní. Internet je sice hezké místo pro nářky, ale dokud se na ně opravdu nenaštvete a své prachy nedáte jinam (třebas do slamníku - je to méně rozčilování a žádné fronty), tak se nic nezlepší. Pláčete a pláčete a peníze jim dáváte. To je jak do týden staré mrtvoly lejt čerstvou krev a věřit, že se probere.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 12:09 | james bond

V žádném případě nesouhlasím. V malém městě bydlím (Lysá nad Labem), je zde pobočka ČS a servis je naprosto otřesný. V Praze máte alespoň šanci jít se nechat okrást někam jinam, ale na periférii jste často vydán na milost a nemilost jednomu subjektu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 11:11 | Dan Lukeš

Ano, a také nedostatkem anonymity. Ve velkém městě asi jen těžko bankovní úřednice bydlí vedle vás, její děti si hrají s vašima a potkáváte se u řezníka. To vše hraje psychologicky velmi silnou roli.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 11:03 | james bond

Je to neuvěřitelné, v médiích pořád běží nějaké reklamy na bankovní služby. Když se náhodou někdo nechá nachytat a do banky zajde, musí si nutně připadat jako blbec. Jakoby nešlo o to přilákat klienty, ale udržet krok s konkurencí v oblasti četnosti výskytu v médiích.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 11:02 | TGP

To je v podstatě pravda, ale to pro malá města a vesnice platí nejen v bankách. Možná je to menším stresem, menším počtem klientů a podobně, kdo ví.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 10:48 | Honza Hrubý

Už dlouho jsem nečetl tak hezký text :-) Gratuluji autorovi, i kldyž to asi měl poměrně jednoduché - věrně popsal to, co řada z nás prožívá každý den. A to nejen ve spořitelně, ale i v dalších ex-monopolech jako je třeba Česká pojišťovna. Jen tak dál, třeba je to pohne k tomu, aby se nad sebou zamysleli a aspoň neposílali ty dementně optimistické dopisy, které vůbec neodpovídají realitě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 9:55 | Michal

:-))) Fronty jsou desny, ale uprimne jsem se pobavil nad tim, ze odblokovat kalkulator stoji 200 -- zatimco zrusit ho a mit novy nestoji nic :-)))))))) To se snad muze stat opravdu jen u nas :-))))) Diky za krasne pobaveni hned po ranu..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 9:19 | Chosé

Myslím si, že to je jasný záměr. Znechutit pro klienta přítomnost na pobočce a tak ho stuj co stuj zatlačit do internetového nebo GSM bankovnictví - at už se mu chce nebo nechce, at mu to přijde výhodné či ne. Vzhledem k tomu, že fronty jsou ve všech bankách klient situaci nevyřeší přechodem do jiné instituce - banky to vědí a tak si stím nelámou hlavu - prio ně je prioritní snižovat stavy drahýh zaměstananců - vědí, že o své vkladatele přijít nemohou - ti nemají kam utéct.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 7:45

Mám všeobecnou zkušenost z bank v Praze a na venkově. Připadá mi to tak, že na venkově jsou pracovníci bank slušnější a front jsem moc nezaznamenal. Je to asi tím, že v Praze je více klientů. Myslím si, že většina bank se postupně zlepšuje. Vždyť jim na to slušně připlácíme.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 5:57 | Michal

Váš článek moc nevypovídá o přístupu bankéřů. Fronty jsou věcí náhody. Jednou přijdu do banky a je tam plno a jindy zase pusto prázdno. To chápu a proto se nad tím nerozčiluji. Co nechápu je to, jak může někdo stát v jiné frontě. To nemají v pobočce na Praze 6 informace? Když přijdu u nás na pobočku, tak prvně jdu kolem jakési recepce, kde sedí pracovnice banky. Pokud vím, kam mám jít, tak ji jen slušně odpovím na pozdrav. Pokud ne, tak se ji zeptám. Povodňové dluhopisy jsem také řešil a to do konce koncem roku (někde jsem slyšel, že jejich platnost končí do 31.12.2001) a to byl jiný šrumec. Spousta lidí, přesto že mají patrně karty, tak si přišli vybrat peníze na dárky. I přesto byly bankéřky velice ochotné a slušné. Já jsem s Českou spořitelnou spokojen. Samozřejmě by bylo co zlepšovat, ale co se týče přístupu bankéřů ke klientům, tak tam vidím jisté zlepšení, alespoň na naší pobočce. Toto je moje osobní zkušenost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 8/8

8

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radovan Vítek

podnikatel, CPI Group

Jiří Pospíšil

politik

Radovan Vítek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services