Další typický den v pobočce České spořitelny

V jednom z dopisů klientům jsem se dozvěděl, že se "má banka" - Česká spořitelna - dala na cestu transformace, při které změní nejen loga a majitele, ale také chování ke klientům. A tak jsem vyrazil na pobočku. Alespoň zjistím, jak to s tou transformací vypadá.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 1. 2002 10:12

Proč nikdo nechce Visu???

Zobrazit celé vlákno

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 2. 2002 22:07, rychlik

Argentiny se nebojím a Česká spořitelna to už umí ! Jak to ? Dobrý manažer musí umět předvídat. Včas se připravit a připravené i odzkoušet. ČS má manažery a poradce vynikající. Jen co se objevil státní krach v Argentině se zablokovaným majetkem klientů v bankách, tak v ČS se asi na to, jako možnost, iniciativně také připravují. Asi co kdyby, někdy, náhodou, také u nás v ČR ? Já jsem jako investor či spekulant přes ČS obchodoval s CP na BCP. Takto nakoupené CP jsou zablokované ve prospěch ČS, která mi však dala již počátkem ledna výpověď komisionářské smlouvy, ale s ukončením až k poslednímu únoru. A že mi tedy už neprovede ode dne odeslání výpovědi žádný prodejní a nákupní pokyn. Současně však, po zbývající skoro 2 ( slovy dva ! ) měsíce, již nakoupené CP zůstanou zablokované, dokud si je ČS sama, nevím kdy, neodblokuje. Po dobu blokace tyto mé CP proto nemohu běžně prostřednictvím jiného komisionáře prodat a sama ČS odmítá prodej dle textu výpovědi uskutečnit. Velice šikovné také je, že veškerá komunikace s komisionářem, tj. s ČS, při sdělování jakýchkoli informací může mít jen písemnou podobu. Chci-li znát, zda-li kupř. k dnešnímu dni, tj. k 16. únoru, byly mé CP pro ČS stále ještě zablokovány, mohu to zjistit až zpětně s odstupem několika dní písemným dotazem na ČS z písemně obdržené odpovědi. Nebo, bez účasti ČS a na mé náklady, z výpisu mého účtu přímo ve SCP. To je ale ode mne 45 km daleko ! Takto bych se mohl jezdit do SCP ptát každý den, a to až do konce února. Později mne ČS při řešení této situace přízračně a kafkovsky vyzývá k podávání nějakých mých písemných návrhů na deblokaci. Jak má ale takový návrh po formální a obsahové stránce vypadat nevím, odpověď jsem ve smlouvě a obchodních podmínkách nenalezl. Navíc návrh bude jistě následně v ČS, nevím kým, do kdy a dle jakých kritérií, schvalován nebo zamítán. Při tom však deblokace CP je jinak zcela běžně prováděnou přepážkovou službou tohoto komisionáře ! Jsem proto rád, že ČS si sama sobě na mém případě dokázala, že umí opravdu účinně, když chce, blokovat majetek svých komitentů, a že i já jsem se, alespoň trochu a chvíli, vžil a vžívám do pocitu "bloknutých" Argentinců. Jen mne překvapilo, jak to bylo a je i u nás v ČR snadné ! Z toho jsem se samozřejmě poučil a za tuto zkušenost ČS vděčně děkuji. Mám tak proti ostatním se svým poučením náskok. Možná letos volby do poslanecké sněmovny vyhraje zase Zeman, resp. Špidla s jejich případným pokračujícím zadlužováním státu. Obávám se ale, aby to nebyl nabraný kurz směr ta Argentina. Potom bych někoho, třeba právě paní iniciativní ředitelku nebo jejího poradce z pobočky ČS a co jsem měl tu čest je poznat, rád uviděl, jako odborníky na svém místě, přímo ve vládě ČSSD ! Nebo se snad ve své úvaze mýlím ?

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 151 komentářů)

21. 1. 2002 18:51 | Mirek

Chtel bych jako pracovnik jedne zahranicni banky reagovat na "prumerny plat 24.000" - kde to zijete???? Pracovnik u nas na prepazce zacina na 12.000,-- Kc hrubeho, ted mam 15.000 hrubeho a jsem rad....On ten prumerny plat 24.000,-- zkresluje - to maji mozna manazeri na centrale, ale obycejny pesak ani nahodou.....!!!!!!!!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 16:33

Proč používáte označení "venkov" pro území mimo Prahu ? Je to typický projev pragocentrismu. Co třeba použít: Mám rozdílné zkušenosti z bank v Praze a v jiných městech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 14:40

Průměrný plat 24.000,- není realita přepážkových pracovníků. Ale i tak mě mrzí, že jsou takové rozdíly mezi kvalitou jednotlivých poboček.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 14:16 | Marie

Stejné zkušenosti mám s pobočkou ČS v Pelhřimově. Velice ochotný a příjemný personál. Mám tam poblíž chalupu, kde pobývám dost často a tak jsem si tam u nich zřídila účet. Vřele doporučuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 13:06

At se jen nekritizuje - ja mam na pobocce v Prerove se sporitelnou dobre zkusenosti a u prepazky jsem konecne taktez citil, ze pracovnice mela zajem, abych odchazel z banky spokojen - byla nejen ochotna, ale co me prekvapilo nejvice, ze na nektere me otazky odpovidala s prehledem a nepotrebovala konzultace s kolegynemi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 1. 2002 9:38 | Eric

Pokud budu vždy naplněn pochopením pro kohokoliv, pak mi asi nezbude než i nad vámi pokývat hlavou a myslet si své... Takhle jste to myslel? Anebo se díky kritice (dobře nebo i zle míněné) někdo chytne za nos a něco s tím udělá? Nevidím jediný důvod znevažovat práci - znevažuji lenochy, podrazáky, mluvky, mudrce a pitomce díky nimž to mnohde vypadá jak to vypadá. Slušní a pilní si mých invektiv patrně ani nevšimnou (ostatně jim rozhodně určeny nejsou), nemají totiž moc času hledat po internetu plodné pindy. Znuděné potrefené husy vystartují a podrážděně reagují, viďte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2002 7:45 | Klient z Vysočiny

Váš názor Vám nikdo nebere. Já mám opačný. Pokud jste nestačil zaregistrovat, tak zvyšování poplatků proběhlo a probíhá ve všech bankách. Spořitelna měla poměrně dlouho nízké poplatky a tak zvýšení se mohlo někomu zdát vysoké. Netvrdím, že na všech pobočkách v republice je všechno OK. Osobně jsem měl účty v KB a přešel jsem do ČS. Od roku 1998 používám HomeBanking k plné spokojenosti. Do banky jdu tak čtyřikrát do roka. V České spořitelně se za poslední období rapidně změnil přístup pracovníků a jejich odbornost. V době, kdy jsem do ČS přecházel, tak jsem měl jisté pochyby. Viděl jsem tam tváře bývalých úřednic ze státních institucí (Okresní úřad, Pracák, finančák apod.). Dnes už tam nejsou, asi nevydržely přísnější a náročnější období, které nastolil nový vlastník. Mnohé z nich se vrátily ke svým původním teplým místečkům na úřady. Proč asi?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2002 13:28 | Dru

Plat pracovnic na přepážkách bank je značně nižší než uváděný průměr, jak vím od svých známých v bankách.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2002 16:41

Sporitelna to je stale vetsi tragedie. Vyssi poplatky, neschopnost pracovniku zvlate pak u pobocky Ostrava- centrum/nicmene stejna ubohost to byla i v Mar horach/. Ja chapu ze prumerny plat 24 000 v bankovnictvi se zda pracovnicim sporitelny maly na to, aby sebou trochu pohly, ale doufam, ze u konkurence to bude lepsi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2002 16:36 | Erich

Ceska sporitelna byla docela dobra banka nekolik let zpet i kdyz i tehdy to obcas skripalo. Mel jsem tam ucty nekolik let. Ted uz tam nastesti namam zadny. Dle meho nazoru se pozornost manazeru sporitelny soustreduje zejmena na zvysovani poplatku. Sluzby dale upadaji. Muj syn studuje na Vs a tak se rozhodl pres moje premlouvani k zalozeni uctu u sporitelny. Navstivili jsme mistni pobocku v Kravarich u Opavy. Vystali frontu ac nebyla prilis velka stravili jsme tu docela dost casu. Pracovnice zde jsou pomale a neochotne navic neprilis dobre informovane a jeste arogantni a jeste vyzaduji x ruznych potvrzeni. Nakonec si zalozil ucet jinde. Tak jsem zvedav jak to bude vypadat u konkurence, ale tahle zkusenost jen potvrdila muj nazor na sporitelnu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2002 14:28 | opas

checheche ale rakušáci jsou přeci německý slováci, tak co chcete :-)))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 23:40 | Radek

Taky trochu chvaly. Asi od roku 1995 jsem klientem Postovni sporitelny - pote co jsem postupne zrusil sve sporozirove ucty na malomeste a v krajskem meste a jeden devizovy ucet, prave z tech duvodu, ktere uvadite vyse-fronty, otravene ksichy, nemoznost obsluhy uctu z jine pobocky (a to se CS jako prvni v te dobe chlubila novym systemem, ktery to pry umozni). Tak jsem po uvaze zvolil Postovni sporitelnu a nemohu si ji vynachvalit. Operace s uctem provedu na kterekoli poste (spousta jich ma otevreno do 19 hod, hlavni posta v Praze snad dokonce 24 hod), pro identifikaci mi staci cipova Maxkarta, embosovanou mezinarodni VISA kartu jsem dostal i bez pozadovanych prumernych zustatku (po koupi bytu jsem mel vyluxovany ucet), stacila kratka zadost s pripomenutim ze jsem letity klient bez dluhu na ucte). V dobe krachu IPB jsem si zridil navic ucet v GE, ale tam mne taky nenadchli (i kdyz o takovych sluzbach se asi CS muze jen zdat), jsou tam take fronty a po zmene zamestnani jsem musel osobne nechat prelozit ucet do jine pobocky. Ted jsem si zkusebne zridil GE Internet banku, sice to funguje, ale je to pomale a jeste za to chteji 30 Kc/mes. Pockam az mi v lete skonci platnost karty, ucet v GE zrusim, zustanu verny sve Postovni sporitelne/CSOB a po te, co zavede levne a rychle internetove bankovnictvi, budu plne spokojen.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 19:28 | bankéř

To jste nebyl v bance, ale asi někde na okresním úřadě, nebo podobné zbytečné instituci. Nebo jste byl naposled v bance někdy hodně dávno. Znevažujete práci jiných, aniž byste ji pochopil.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 15:49 | honza

jednou za zivot, kdyz to prezenu.... a potom kazde dva roky pro platebni kartu. navic se staci objednat a nemusite cekat jak lampas v rade (takze cas straveny cestou do mesta plus samotny ukon) pane spokojeny
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 12:57

Vykašlete se na všechny banky, máme pro Vás řešení. Prodáme Vám náš nejnovější a nejlevnější trezor - Slamník. Cena je lidová až směšná. Podařilo se nám sehnat dotaci od cechu kasařů a kapsářů. Pokud si chcete připlatit, tak Vám dodáme Slamník de lux. Ten má impregnaci proti plísni. V současné době dokončujeme vývoj nového typu „Slamník super“ , ten bude odolný vůči hlodavcům. Obsluha je jednoduchá a zvládne ji každý. V budoucnu se zaměříme na novou řadu, doplněnou o některé elektronické prvky. Zatím je pouze na papíře. Bude obsahovat zařízení (pracovně tomu říkáme zhodnocovatel), které vždy na konci roku ukáže majitelům roční zhodnocení. Zatím tam máme nějakou systémovou chybu. Stále nám ta mašinka ukazuje jen záporná čísla. Ale to nějak vyřešíme. Přijali jsme jednoho bankovního specialistu, ten si s tím poradí. Na závěr shrnu výhody našeho řešení. 1. Nemusíte nikam chodit a peníze máte stále při ruce (při hlavě). 2. Ušetříte si nervy a zdraví. 3. Nemusíte se bát, že Vás postihne nějaký tunelář. 4. Nepotřebujete žádnou kreditní kartu. 5. Nemusíte se bát zneužití při elektronickém bankovnictví. A na úplný závěr ještě perličku – dárek. Ke každému trezoru Slamník obdržíte „zadarmo“ cestovní slamníček. Přeji příjemné sny na našich výrobcích. Franta Slamník a fotr.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 1. 2002 11:55 | Eric

Asi se rozpláču... krom toho, že by měl úředník taky něco znát, tak musí taky něco DĚLAT, a ne se dloubat v nose anebo si pilovat nehtíčky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 11:52 | Eric

Holenku, já nenadávám, já nabízím řešení, pokud jste můj příspěvěk vůbec přečetl. A návrh jak má banka fungovat ke všeobecné spokojenosti nedám ze dvou důvodů: spořka je mrtvola (viz výše) a navíc tam pobírá v menedžmentu slušný balík tlupa právě na toto školených lidí. Jo, dejte mi čtvrt melounu měsíčně a dám vám to tam do pucu během jediného roku. Kdyby se mi to snad nepovedlo, no, tak půjdu jinam, třeba s pozlaceným padákem. P.S. přepážkových úřednic mi není líto, krom pláče mohou občas šéfům taky naznačit, že je něco v nepořádku, ne? Navíc jsem kdysi narazil na neskutečné slepice (asi smůla, ale já mám paměť dobrou).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 11:12 | Nick

Záleží na tom, kolik jste jich měla. Já měl v drobných různých euroměn asi 1800 Kč, tak jsem to raději odnesl do Živnobanky, kde je sbírali na charitu. Za ty nervy by mi to opravdu nestálo měnit :-(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 9:23

Prominte, ale delka fronty u CS neni vec nahody!! CS systematicky podcenuje zajem o prepazky pro bezhotovostni operace (Uzavirani smluv, vydavani karet atd). Kdykoli tam zajdu (nastesti ne moc casto, jsem presvedcen ze stejne casto jako bych chodil do opevovane eBanky), tak v kteroukoli dobu tam je fronta minimalne na 3/4 hodiny! Pres poledne delsi, to zamestnanci jsou na obede, po obede fronta pomalu klesa, jak se ale lide vraci z prace, tak se zase prodluzuje pres hodinu. S blizicim se koncem otviraci doby klesa (rada lidi to psychicky nevydrzi), posledni klient odchazi 1/4 hodiny po zaviracce (Do pobocky prisel 1/2 pred zaviracckou).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2002 9:12 | Spokojeny klient CS

Jak dlouho trva vyzvednuti karty (PINu, sepsani smlouvy a pod.) vcetne cesty k nejblizsi pobocce (Pardon: kontaktnimu centru)?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Matějovský

podnikatel, Povlečení Matějovský

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Zdeněk Matějovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services