Diskuze: Reklama Eurotelu poškozuje důvěru klientů

Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 10. 2001 16:33

Klasický příklad FUD. (Pro nezasvěcené vysvětlení tohoto pojmu zde.) S tímhle způsobem relkamy nesouhlasím, ale ani mě to nepřekvapuje. Co byste čekali od reklamy, nota bene v podání Američanů.

+29
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 10. 2001 18:28

Reklama tak jak ji vnímám já, je ve většině případech zavádějící. Většina reklamních triků zpočívá v zaujetí konzumenta. Záleží pak na každém z nás, jak se touto reklamou nechá ovlivnit. Jsem-li dostatečně informovaný člověk, neprobudí to ve mně žádnou reakci. Tím neříkám, že nejsem reklamou ovlivňován. Každopádně se nenechám přesvědčit bez rozmyšlení. Proto jsem také nepožadoval na vládě vrácení peněz z kampeličky:-)

-10
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)

27. 9. 2001 9:38 | Petr J.

Naprosto souhlasím s názorem, že tento typ reklamy je velmi zavádějící. Navíc je také neseriózní a svým způsobem poškozuje zájmy konkurence. Odstup dvou let v této oblasti znamená určitý posun používaných technologií. BYlo by však chybou se domnívat, že technologie nová musí být automaticky lepší než ta vyvinutá dříve. Já osobně bych doporučil Radiomob¨ilu a partnerským bankám zvážit možnost podání žaloby na Eurotel.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Sviták

podnikatel, nakladatelství Grada

Aleš Hušák

podnikatel

Roman Sviták
ÚSPĚŠNOST
52,27 %

z 44 duelů
×
Aleš Hušák
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 46 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services