Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku
Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Roman Sviták
podnikatel, nakladatelství Grada
Aleš Hušák
podnikatel
52,27 %
z 44 duelů
50,00 %
z 46 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Reklama Eurotelu poškozuje důvěru klientů
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
1. 10. 2001 16:33
Klasický příklad FUD. (Pro nezasvěcené vysvětlení tohoto pojmu zde.) S tímhle způsobem relkamy nesouhlasím, ale ani mě to nepřekvapuje. Co byste čekali od reklamy, nota bene v podání Američanů.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
1. 10. 2001 18:28
Reklama tak jak ji vnímám já, je ve většině případech zavádějící. Většina reklamních triků zpočívá v zaujetí konzumenta. Záleží pak na každém z nás, jak se touto reklamou nechá ovlivnit. Jsem-li dostatečně informovaný člověk, neprobudí to ve mně žádnou reakci. Tím neříkám, že nejsem reklamou ovlivňován. Každopádně se nenechám přesvědčit bez rozmyšlení. Proto jsem také nepožadoval na vládě vrácení peněz z kampeličky:-)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)
27. 9. 2001 9:38 | Petr J.
Stránka 2/2
Následující