Komise znovu varuje investory

Komise pro cenné papíry upozorňuje na níže uvedené osoby, které, především prostřednictvím internetu, nabízejí nebo nabízely investiční služby, přičemž k jejich poskytování nevlastní patřičné povolení.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 9. 2001 15:20, MichalNY

Možná je spíš u DATEKu a dalších seriozních jádrem problému to, že každý se dnes přes internet může rozhodnout a podepsat smlouvu s firmou na drhém konci světa, přičemž tato firma ani neví o existenci nějaké KCP. Zákazník je ale občan ČR a KCP má povinnost vyvíjet činnost k ochraně jeho investic (efektivitu nechme stranou). Je to těžko řešitelné, protože stejně jako přes DATEK mohu obchodovat přes firmy se sídlem např. v Singapuru - je to mé soukromé rozhodnutí. Rozhodně pokud by DATEK poskytoval služby např. na BCPP, musel by mít povolení KCP, pokud by zde sídlil (pobočka), tak totéž - bez ohledu na místo poskytování služeb. KCP by měla podle mě zmonitorovat on-line brokery a protože je vše globální, spojit se s SEC, jejíž dobrozdání pro důvěryhodnost brokera je pro mě dostatečná. Pokud je DATEK ok pro SEC v USA a pro poskytování služeb v rámci kapitálových trhů v USA, měla by být ok i pro KCP zde - i přes jistou rozdílnost zákonných norem.

+24
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 9. 2001 14:18, z branze

Panove, naprosto souhlasim, Datek mozna nema licenci od KCP, nicmene nejsem si vedom, ze by zde oficialne fungovala, ucet si zrizuje kazdy pres internet... je nesmysl, ze zverejnuji jmeno teto firmy, znam hramadu dalsich, kteri v seznamu od KCP nejsou a meli by, ja sam jsem u podobneho virtualniho brokera zacinal, samozrejme po tom, co se ukazalo, jak se veci maji, tak jsem zmizel, ale mam bohate zkusenosti z teto oblasti, je to jeden z nejvynosnejsich bussinessu na svete, alespon si to myslim. Tyto firmy hraji s klienty jen divadlo, nic se nedeje, resp. nerikam, ze vsichni, kteri jsou na seznamu. Myslim si, ze nekteri z nich, kteri jsou na seznamu jsou v pohode... naopak vim i o licencovanych -a tu licenci jim dala komise - kteri ten bussiness ciste nedelaji, ale tezko to prokazete. Zpusobu jak obrat klienta je mnoho a nachazeji se dalsi a lepsi a slozitejsi... Tak nebudte zase tak optimisticti. To, ze si jako klienti hlidate, jestili je broker licencovany, ma historii, to je jedine v poradku, nicmene si hlidejte jestli ma segregovany ucty, jestli mu potvrzujete prikazy apod. Preji vsem hodne stesti. (P.S.: Chybi Vam tam spolecnosti, o kterych KCP mozna ani nevi, jako jsou Centurio AG, TN Trading Network AG, Collins Marketing Group s.r.o. a podobne) Doufam, ze se tento trh za par let vycisti, aby my, makleri, mohli delat bussiness tak, jak se to ma a nebylo o tom pochyb!!!

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

14. 10. 2018 23:38 | Daniel Schuster

Praktický nebankovní úvěr zdarma od 50 000 Kč do 3 750 000 Kč s rychlým vypořádáním celého úvěru do 48 hodin. Měsíční splátky a splatnost jsou individuálně nastavitelné po dobu až 240 měsíců. Výhodný zájem na celou dobu trvání úvěru. Podpisujete schválenou smlouvu o úvěru. V případě vašeho zájmu požádejte zdarma a bezplatně na e-mailu: danielschuster1968@gmail.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2018 23:38 | Mehmet Hakan

Dobrý den, pane / paní.
Jsme společnost soukromého investora a nabízíme 2% úrokové půjčky a nabízíme různé úvěry, jako jsou osobní půjčky, podnikatelské úvěry, konsolidační úvěry, zajištěné a nezajištěné úvěry, vánoční půjčky, Děkujeme, že jste si přečetli tuto reklamu a požádali o její půjčku. Další informace a dotazy nám můžete zaslat na adrese mehmethakan117@gmail.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 9. 2001 15:16 | a.n.o.n.y.m

Jsme emerging market a stejne jako je emerging KCP tak je emerging i kapitalovy trh a my vsichni, co se na nem pohybujeme. Komise neni usazena nenasla si svou pozici na trhu, neni schopna vyvolat duveru a trhu pomahat na jedne strane, pracovnici nejsou profici, jsou urednici. Na strane druhe tunelari a zlodeji, kteri se na nasem trhu pohybuji bez etiky, casto i bez postihu nutne vyvolavaji pocit neduvery investoru stejne jako necinnost a nebo opozdena cinnost KCP. Reakce KCP JE opozdena, ale po tech prusvizich, alespon prezentuje v mediich nebezpeci investovani po internetu. Upozoneni neni adresovane profikum, ale lidem bez zkusenosti. Je treba cas. Nemyslim si, ze neprofesionalita je jen na strane KCP, staci se zamyslet kolik praktickych odborniku na nansem trhu mohlo za tak kratkou dobu vyrust, kolik pravidel market practice plati? Jaka je etika? KCP se musi otevrit, fungovat jako poradni organ, tvrde postihovat zlodeje a tunelare. Na druhou stranu z naseho trhu musi zmizet kovbojickove, kteri "podnikaji" tak, ze pripravuji klienty - fyzicke osoby o uspory. Poskozeni se musi branit, viz. PI - zaloba na KCP je prvni vlastovka, kultivovat trh je ukolem KCP, ale impulsy musi prichazet zvenku, otazka je je-li k necemu takovemu vule jinde, nez v akademickych kruzich.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2001 16:55

Harlekyne, harlekyne. Ty zase dnes tlachas, vid. Tve argumenty jdou jako obvykle zcela mimo misu. Tys vzdycky zavidel Cechoamericanum, to o tobe vime vsichni. To, ze ses neuspesne pokousel o spekulace na kapitalovych trzich vysvetluje, ze nemas rad brokery a nejradeji bys je zlikvidoval vsechny ale nech prosimte na pokoji pravo a zakony, tem fakt vubec nerozumis. A ten tvuj posledni prispevek v Halo Novinach byl skutecne k pobliti. A uz se s temi lidmi nehadej, stejne tomu pendrek rozumis a zase ti jen z toho bude spatne.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 16:43

ANO. PRESNE TAK . DOKAZTE, ZE TOMU TAK NENI. Jsem v USA od roku 1967, a skutecne mam rad sveho cesky mluviciho lekare, pravnika a brokera. Co je na tom tak divneho? Takze jaky ze zakon to porusila ta Harpoon? Tim ze ma stranky v cestine? To jste me skutecne pobavil. Tu stranku Vam nekdo aktivne vnucoval? Ne? Ze vy jste se vlastne o existenci te Harpoon dozvedel az diky te Vasi KCP. Harpoon ma v Illinois a Indiane sirokou slovanskou klientelu, ale pochybuji, ze by aktivne hledali klienty ve zchudle a zbidacele Ceske republice. Pokud je ovsem klienti neoslovi sami. Takze zkuste myslet hlavou mlady muzi. A skryjte lepe sve buranstvi. A nez zacnete neco tlachat, poradte se s pravnikem popr. psychiatrem. Mnoho stesti ve vasi lecbe.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 15:20 | MichalNY

Možná je spíš u DATEKu a dalších seriozních jádrem problému to, že každý se dnes přes internet může rozhodnout a podepsat smlouvu s firmou na drhém konci světa, přičemž tato firma ani neví o existenci nějaké KCP. Zákazník je ale občan ČR a KCP má povinnost vyvíjet činnost k ochraně jeho investic (efektivitu nechme stranou). Je to těžko řešitelné, protože stejně jako přes DATEK mohu obchodovat přes firmy se sídlem např. v Singapuru - je to mé soukromé rozhodnutí. Rozhodně pokud by DATEK poskytoval služby např. na BCPP, musel by mít povolení KCP, pokud by zde sídlil (pobočka), tak totéž - bez ohledu na místo poskytování služeb. KCP by měla podle mě zmonitorovat on-line brokery a protože je vše globální, spojit se s SEC, jejíž dobrozdání pro důvěryhodnost brokera je pro mě dostatečná. Pokud je DATEK ok pro SEC v USA a pro poskytování služeb v rámci kapitálových trhů v USA, měla by být ok i pro KCP zde - i přes jistou rozdílnost zákonných norem.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2001 10:37

Bohužel, ve své sofistikované úvaze jste se dopustil jedné základní (a zásadní) logické chyby! To, zda český obchodník mající stránky v angličtině poskytuje v USA nějaké služby nebo ne a jestli tedy musí mít povolení od US SEC, záleží výlučně na amerických předpisech (které neznáte ani vy, ani já). To, že USA takové předpisy třeba nemá a licenci nepožaduje, ještě neznamená, že je nemá ani ČR. Logicky tudíž nelze argumentovat tím, že když český obchodník nepotřebuje v USA licenci, nepotřebuje ji ani americký obchodník v ČR. Tohle prostě dovodit nelze!!! Ohledně těch debilů a hovad si proto prosím zameťte před vlastním prahem!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 10:10

...ony totiž ty chudinky Češi žijící v Americe neumějí anglicky, takže je třeba nabídnout jim obchodování v češtině, aby to vůbec pochopili...a ti v České republice mají prostě smůlu, že náhodou narazili zrovna na firmu poskytující služby výlučně neanglicky mluvícím krajanům za mořem...vy ale umíte být legrační! ;o)))
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 10:09

...ony totiž ty chudinky Češi žijící v Americe neumějí anglicky, takže je třeba nabídnout jim obchodování v češtině, aby to vůbec pochopili...a ti v České republice mají prostě smůlu, že náhodou narazili zrovna na firmu poskytující služby výlučně krajanům za mořem...vy ale umíte být legrační! ;o)))
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2001 6:23

Myslim si, ze je to mnohem prostsi. Ten pan co zminil ty Svedy si snad mysli, ze kazdy cesky obchodnik s CP nabizejici ceske CP a majici stranku v anglictine (je jich vetsina) musi mit povoleni od americke, britske, australske ci jihoafricke SEC. Pokud si to nemysli, tak nechapu proc se domniva, ze americky obchodnik majici ceske stranky by mel mit nejake povoleni od ceske KCP. A pokud si cesky obchodnik uverejni stranky ve svedstine, pochybuji, ze ho bude svedska KCP zarazovat na nejake debilni seznamy. Takze mily pane, co jste zminil ty Svedy, jste pekny debil a hovado.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 23:32 | MichalNY

Výborná rada, ovšem směřujte ji napřed směrem k sobě a pokud umíte číst, zkuste si znovu přečíst, co jsem napsal. Zejména odkazuji na skutečnost, že jsem nepsal o českých odnožích CITICORP, nýbrž o americkém originálu - tedy žádné a.s či s.r.o. či jiné dle českého obch. práva. Nevím, z čeho jste nesmysl, o kterém plácáte, vyvodil. Zároveň Vás s klidem mohu ubezpečit, že dělám pouze činnosti, kterým rozumím, a Vám doporučuji důrazně totéž, navíc by Vám neškodil kurz pravopisu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 22:48

Naprosty souhlas. Jeste by se tomu debilovi, ktery si mysli, ze Cesi ziji jen v Cechach, melo pripomenout, aby se naucil spravne psat cesky. Nepise se "by jste", ale "byste".
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 22:38

Vase hloupost triska dvermi. Samozrejme, ze je nabizi Cechum, ale cozpak Cesi ziji jen v Ceske republice? Napr. zde u nas v USA je nas Cechu hezkych par desitek tisic a ta Vase KCP nam muze polibit sos. Pokud se obcan CR rozhodne vyuzivat sluzeb zahranicni firmy, KCP mu tez muze polibit sos.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 14:18 | z branze

Panove, naprosto souhlasim, Datek mozna nema licenci od KCP, nicmene nejsem si vedom, ze by zde oficialne fungovala, ucet si zrizuje kazdy pres internet... je nesmysl, ze zverejnuji jmeno teto firmy, znam hramadu dalsich, kteri v seznamu od KCP nejsou a meli by, ja sam jsem u podobneho virtualniho brokera zacinal, samozrejme po tom, co se ukazalo, jak se veci maji, tak jsem zmizel, ale mam bohate zkusenosti z teto oblasti, je to jeden z nejvynosnejsich bussinessu na svete, alespon si to myslim. Tyto firmy hraji s klienty jen divadlo, nic se nedeje, resp. nerikam, ze vsichni, kteri jsou na seznamu. Myslim si, ze nekteri z nich, kteri jsou na seznamu jsou v pohode... naopak vim i o licencovanych -a tu licenci jim dala komise - kteri ten bussiness ciste nedelaji, ale tezko to prokazete. Zpusobu jak obrat klienta je mnoho a nachazeji se dalsi a lepsi a slozitejsi... Tak nebudte zase tak optimisticti. To, ze si jako klienti hlidate, jestili je broker licencovany, ma historii, to je jedine v poradku, nicmene si hlidejte jestli ma segregovany ucty, jestli mu potvrzujete prikazy apod. Preji vsem hodne stesti. (P.S.: Chybi Vam tam spolecnosti, o kterych KCP mozna ani nevi, jako jsou Centurio AG, TN Trading Network AG, Collins Marketing Group s.r.o. a podobne) Doufam, ze se tento trh za par let vycisti, aby my, makleri, mohli delat bussiness tak, jak se to ma a nebylo o tom pochyb!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 10:38 | nunosek

Harpoon Capital ma stranky v ceskem jazyce. Mate pocit, ze nabizi sve investicni sluzby na techto strankach Svedum, kdyz jediny stat na svete, ktery mluvi cesky, jsou Cesi. Patrne by jste se z debility mela lecit vy. Evidentne zakonum o CP hodne rozumite.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2001 10:18 | nunosek

Ja si zase myslim, ze naprosto spleteny jste vy, vzdyt Citibank, a.s. a Citicorpsecurities (CR), s.r.o. licenci od KCP maji. O mezinarodnich dohodach toho asi take vite hodne, kdyz nejsou verejnosti pristupne, tak radeji se vratte ke sve cinnosti a ty ostatni, kterym nerozumite, prenechte laskave vykonavatelum.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2001 16:09 | z branze

Panove, naprosto souhlasim, Datek mozna nema licenci od KCP, nicmene nejsem si vedom, ze by zde oficialne fungovala, ucet si zrizuje kazdy pres internet... je nesmysl, ze zverejnuji jmeno teto firmy, znam hramadu dalsich, kteri v seznamu od KCP nejsou a meli by, ja sam jsem u podobneho virtualniho brokera zacinal, samozrejme po tom, co se ukazalo, jak se veci maji, tak jsem zmizel, ale mam bohate zkusenosti z teto oblasti, je to jeden z nejvynosnejsich bussinessu na svete, alespon si to myslim. Tyto firmy hraji s klienty jen divadlo, nic se nedeje, resp. nerikam, ze vsichni, kteri jsou na seznamu. Myslim si, ze nekteri z nich, kteri jsou na seznamu jsou v pohode... naopak vim i o licencovanych -a tu licenci jim dala komise - kteri ten bussiness ciste nedelaji, ale tezko to prokazete. Zpusobu jak obrat klienta je mnoho a nachazeji se dalsi a lepsi a slozitejsi... Tak nebudte zase tak optimisticti. To, ze si jako klienti hlidate, jestili je broker licencovany, ma historii, to je jedine v poradku, nicmene si hlidejte jestli ma segregovany ucty, jestli mu potvrzujete prikazy apod. Preji vsem hodne stesti. (P.S.: Chybi Vam tam spolecnosti, o kterych KCP mozna ani nevi, jako jsou Centurio AG, TN Trading Network AG, Collins Marketing Group s.r.o. a podobne) Doufam, ze se tento trh za par let vycisti, aby my, makleri, mohli delat bussiness tak, jak se to ma a nebylo o tom pochyb!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2001 12:14

Snažím se tomu přjít na kloub. On totiž § 45c ZoCP neříká, že licenci musí mít ten, kdo "nabízí", ale ten, kdo "poskytuje", v čemž bude asi rozdíl. Nabízení bude aktivní činnost obchodníka s cílem nalákat lidi na své investiční služby (reklama apod.), zatímco poskytování je zřejmě přímo výkon investiční služby (bez ohledu na to, jestli jsem jí někomu předem nabídl nebo dotyčný za mnou přišel sám). Jestliže investiční službou je přijímání a předávání pokynů (za podmínky, že je to podnikání - soustavné a kvůli zisku), pak je jasné, že investiční služby na území ČR poskytuje ten, kdo soustavně a kvůli zisku na tomto území předává a přijímá pokyny. Datek tohle bezesporu dělá, ale babo raď , na čím území on tyhle služby poskytuje???? Je to v USA? Nebo v ČR? Nebo kdekoliv jinde? Mě z toho plyne, že on je díky Internetu de facto poskytuje po celém světě (kdekoliv je Internet) a tam, kde předávání a přijímání pokynů naplní znaky podnikání (soustavně a za účelem zisku), tam by podle našich předpisů měl mít licenci, ne? Jsem z toho nějaký zmatený.....
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2001 21:11 | MichalNY

Přeji nám všem, aby se Váš optimismus vyplnil...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2001 21:06 | Zargon

No ja si myslím ze otázka další existence KCP se asi vyřeší sama. KCP neustále žehrá nad tím, jak má malý rozpočet, který ji nedovolí zaplatit odborníky, techniku a pod. Dovedete si představit, co s takovým rozpočtem udělá případná vyhraná žaloba např DATEKu ?!. Je totiž propastný rozdíl v tom, jestli si pomocí netu se má nabídka naprosto legální v místě kde působím dostane někam, kam nemusela být ani určena a mezi tím, že na někoho házím špínu prostřednictvím oficiálního prohlášení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 055 092 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Advokátka Hrdá: Jak dál neubližovat obětem znásilnění

Advokátka Hrdá: Jak dál neubližovat obětem znásilnění

„Ani po patnácti letech praxe mě nepřestává překvapovat, jak moc lidé podceňují traumata...více

23. Ji.hlava je tady: 277 filmů, od Sobojleva k Havlovi

23. Ji.hlava je tady: 277 filmů, od Sobojleva k Havlovi

Třiadvacátá Ji.hlava je za dveřmi. Mezinárodní festival dokumentárních filmů nabídne premiéry...více

Joker: monstrum pro rok 2019

Joker: monstrum pro rok 2019

Jeden z nejslavnějších komiksových záporáků překročil hranice žánru. O to je děsivější:...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Eduard Kučera

podnikatel, Avast

Dalibor Dědek

podnikatel

Eduard Kučera
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 48 duelů
×
Dalibor Dědek
ÚSPĚŠNOST
52,08 %

z 48 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.