Maloměšťáci nemají šanci

Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 5. 2001 18:12

Prosim nekoho kdo ma presne kreditni kartu od Ceske sporitelny, jake jsou na ni identifikacni prvky (jmeno, datum narozeni apod.)? bylo by mozne abych ji pouzival ja, kdyby byla vystavena na otce, ktery se jmenuje stejne? specha to, ja uz si svou kreditku nestihnu vyridit...diky za info

+18
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 3. 2001 11:12, TGP

Proč se ale v reklamní kampani objevuje, že nárok mají pouze lidé z Prahy a Brna? Je to pro mě trochu matoucí - v zaplacené kampani se uvádí pouze ty dvě města, vy jich uvádíte víc. Kdo má pravdu?

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

23. 3. 2001 13:46 | TGP

A jak je to v případě Citibank? Na reklamě je karta zlatá, ale já jako běžný člověk dostanu stříbrnou? Nabízí mi zlatá karta od Citibank nějaké výhody, nižší úroky a podobně?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2001 12:56

Kreditní karty lze, obdobně jako platební karty, rozdělit do několika tříd. Stříbrná karta je určena pro běžné klienty, kteří splní podmínky vydání. Zlatá karta (gold) představuje určitý nadstandard. Je určena pro bonitní klienty s vysokými zůstatky na běžných účtech (nebo jiných vkladových produktech banky). Jsou s ní spojeny výrazně vyšší poplatky za vydání (řádově tisíce korun) a některé nadstandardní služby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2001 12:42

Ač to bude znít sebejistě, pravdu mají Peníze. Na kartě jsou skutečně uvedena dvě města, ale tento údaj je již neplatný. Na náš dotaz nám Citibank sdělila, že reklamní kampaň (včetně vzorové karty uveřejněné například v Euru) byla vypracována a schválena ještě předtím, než banka počet měst rozšířila. V okamžiku spuštění kampaně tak reklamní karty obsahovaly neaktuální údaje.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2001 11:20 | TGP

Mohli byste mi prosím vysvětlit rozdíl mezi zlatou a stříbrnou kartou? Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2001 11:12 | TGP

Proč se ale v reklamní kampani objevuje, že nárok mají pouze lidé z Prahy a Brna? Je to pro mě trochu matoucí - v zaplacené kampani se uvádí pouze ty dvě města, vy jich uvádíte víc. Kdo má pravdu?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Jakubec

podnikatel, Servis Climax

Ondřej Trojan

producent

Miroslav Jakubec
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ondřej Trojan
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services