Triky Mountfieldu mají skončit. Pravidla pro slevy zpřísní
Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 195 komentářů
Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.
Další články na téma výprodej najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 195 komentářů
Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.
Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 15 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?
Analýza | Jan Traxler | 12. 8. 2011 | 12 komentářů
Akciové trhy zachvátila panika. Analytici radí „Nepanikařte a využijte propadu k nákupům.“ Souhlasím, ale dodávám: nakupujte postupně na horizontu cca šesti měsíců, protože pravděpodobně přijdou další vlny výprodejů. A které akcie vlastně nakupovat?
Sloupek | Michal Kašpárek | 18. 10. 2013 | 16 komentářů
Tak jako multivitamíny nenahradí pestrou stravu, ani volební kalkulačka nemůže dobře poradit Růženkám spícím od posledních voleb.
Analýza | Jakub Balada | 1. 12. 2020 | 11 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Podívejte se, co zjistil během letošního Black Friday.
Co se děje | Petr Kučera | 24. 11. 2020 | 47 komentářů
Některé e-shopy během Black Friday nabízejí na první pohled nižší slevy než v předchozích letech. Může za to služba Hlídač shopů, která ukazuje, o kolik je akční cena skutečně nižší než ta původní. Přísnější pravidla pro uvádění „přeškrtnutých“ cen mají brzo platit pro všechny obchody v EU.
Co se děje | Světlana Rysková | 1. 4. 2010 | 3 komentáře
Anketa Sdružení obrany spotřebitelů odhalila, že se spotřebitelé při nakupování zlevněného zboží setkávají s řadou klamavých praktik. Nejvíce účastníků uvedlo, že obchodník vydával zboží za zlevněné, ale slevu pak ve skutečnosti neposkytl.
Jak na to | Táňa Chadrabová | 15. 1. 2008 | 9 komentářů
Slevy v řádu desítek procent, které lákají zákazníky do obchodů k lednovým výprodejům, bývají mnohdy nepravdivé. Prodejci zkoušejí i další triky, které zákon na ochranu spotřebitele nedovoluje.