18. 10. | Monika Veselíková | 5 komentářů
Český telekomunikační úřad nepřiznal společnosti T-Mobile nárok na nezaplacené smluvní pokuty. Operátor proto stáhl z úřadu zbývající návrhy na vydání rozhodnutí a dluhy začal vymáhat na vlastní pěst –... více
18. 2. | Petra Dlouhá | 18 komentářů
V prosinci jsme uveřejnili příběh Lady Seimlové. Chtěla půjčku od společnosti CPE – Credits of Private Equity: úvěr nedostala, zato ji firma připravila o dvacet tisíc korun. Po uveřejnění článku se na... více
5. 12. | Petra Dlouhá | 22 komentářů
AKTUALIZOVÁNO! Peníze.cz před Vánoci tradičně varují před nebezpečnými půjčkami. Sladké Vánoce na dluh totiž mohou po novém roce hodně zhořknout. A jak můžete dopadnout? Přečtete si příběh ženy, která... více
18. 7. | Světlana Rysková | 3 komentáře
Buďte opatrní. Když jednou podepíšete smlouvu, je těžké prokazovat, že jste se stali obětí nekalé obchodní praktiky, říká Markéta Svatošová, vrchní inspektorka samostatného odboru ochrany spotřebitele... více
21. 5. | Petr Kučera | 3 komentáře
Obchodní podmínky bank, které jsou součástí smluv o úvěrech či běžných účtech, hrozí klientům, že i při drobných prohřešcích budou muset doplatit hned celý dluh nebo platit vysoké úroky. Banky tvrdí, že... více
17. 12. | Jan Stuchlík | 13 komentářů
Zákon o platebním styku přinesl od listopadu klientům řadu nových práv. Některé banky však ve všeobecných obchodních podmínkách o těchto právech mlčí, nebo je dokonce popírají.
2. 7. | Michal Pravda
Vrátili jste se z dovolené, která nebyla zcela podle vašich představ? Pokud za vaši nespokojenost může cestovní kancelář, zájezd reklamujte. Máte na to tři měsíce od jeho skončení.
17. 3. | Kateřina Boušová | 4 komentáře
Tvrdí vám obchodní zástupce, že po pěti či šesti letech musíte smlouvu vypovědět a uzavřít novou? Pak vám lže. Chcete jen spořit a agent stavební spořitelny vám doporučil cílovou částku nad 250 000 Kč?... více
11. 2. | Jiří Šedivý
Očekávaná novela stavebního spoření by měla pomoci narovnat postavení klientů vůči stavebním spořitelnám, jde o zejména o zpřehlednění poplatkové politiky. Mnozí klienti by letos s uzavřením spoření počkali,... více
1. 3. | Dušan Hradil | 1 komentář
Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje... více
2. 10. | Lukáš Půda
Ještě před rokem bylo úrokového zvýhodnění klientů, kteří si nevezmou úvěr, běžné. Vzhledem k vývoji úrokových sazeb na trhu však musí stavební spořitelny reagovat a tyto výhody rušit.