Praha/Brno - Slavnostní vyhlášení letošních Sexistických prasáteček, tedy anticeny o nejsexističtější reklamu, se sice uskuteční až v půlce listopadu, redakce Aktuálně.cz ale může poodhalit alespoň jednu polovinu výsledků této ankety.
Na stránkách internetového deníku totiž hlasovala veřejnost, která udělila cenu celkem ve třech kategoriích. Lidé v hlasování od 10. do 25. října poslali celkem 10 531 hlasů.
V kategorii "Ženy jako části těla" rozdalili lidé nejvíce hlasů, celkem 5 076. Jednoznačně nejvíc hlasů dostala reklama společnosti Avos se sloganem "Postavíme vám ho". S celkovým počtem 1575 hlasů jich získala 31,03 % v kategorii. Druhé místo obsadila reklama Bílinské kyselky s 906 hlasy a třetí reklama MPL Kauf s 646 hlasy.
Takto vypadá celkové pořadí v kategorii:
Sdílejte článek, než ho smažem