Právník dTestu: Operátoři soutěží, kdo bude v očích veřejnosti nejhorší
Proč se operátoři nechtějí starat o své zákazníky? Dělají si něco z pokut Českého telekomunikačního úřadu? A jak by se měla zkrátit výpovědní doba, po které budete moci udělat svému operátorovi pápá? Odpovídá Miloš Borovička, právník spotřebitelského sdružení dTest.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
22. 8. 2016 13:37 | Karel
Rozumnou cenou telefoního připojení od CEZ jsem dříve chvalil, ale i CEZ zacal uzivat nepříjemné praktiky, pro zvýšení tlaku na zákazníka - tedy konkrétně, na mně. Zřejmně chtěli zvýšit moji měsíční platbu za telefonní služby.
Nepřihlásil jsem žádný datový balíček a tak mi u mého málo užívaného telefonu, opakovaně a bez mého vědomí, přihlašovali datovu síť po 20 Kč. Když jsem chtěl tuto situaci řešit, paní na zákaznické lince dokonce tvrdila, že je vše v pořádku a data si stahuje telefon pro nějaké aktualizace.
Podívejte se, jestli se uvedená situace netýká i Vás.
19. 8. 2016 12:06 | Olli
19. 8. 2016 10:58 | plavec