Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Seriál | 18. 12. 2013 | 7 komentářů
Co nového přinese nový občanský zákoník do pronájmu nebytových prostor? Začněme tím, že o něm v novém občanském zákoníku, který nabude účinnosti už prvního ledna, není ani slovo. Důvod je prostý: s novým občanským zákoníkem přišla doba přejmenovávání. Nově tedy místo nájmu nebytových prostor mluvíme o nájmu prostor sloužících podnikání.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 12. 2013 23:50, mamcaRBK

Chci poděkovat redakci. Tyto výklady nového zákoníku jsou tak krásně podané, že tomu porozumím i já, naprostý laik, který se ale musí trochu v právu orientovat- jsem externí účetní. Děkuji.

Reagovat

+8
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

19. 12. 2013 23:50 | mamcaRBK

Chci poděkovat redakci. Tyto výklady nového zákoníku jsou tak krásně podané, že tomu porozumím i já, naprostý laik, který se ale musí trochu v právu orientovat- jsem externí účetní. Děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

20. 12. 2013 10:42 | js

OBECNĚ K PENIZE.CZ, nikoli konkrétně k článku
Několikrát jsem se pokusil vytisknout si zajímavý článek kliknutím na ikonu tiskárny pod ním, ale vytištěná stránka byla nepoužitelná, protože text článku překrývaly jiné nápisy (teď vertikální banner Ušetřete s Peníze.cz, horizontální reklamy a odkazy na jiné články). Nemohl by to někdo přeprogramovat? Používám FireFox, standardní prohlížeč.
Reagovat | Citovat

+1
Líbí
Nelíbí

20. 12. 2013 10:43 | Gabriel Pleska

Díky za tenhle podnět. Podíváme se na to.
Reagovat | Citovat

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (js 20. 12. 2013 10:42)

3. 3. 2014 11:42 | Foppy

Chtěl bych se zeptat, zda může být výpovědní doba (ať už u nájmu na dobu určitou či neurčitou) sjednána na delší, než zákonem stanovenou dobu 3/6 měsíců? Nebo jsou tato ustanovení NOZ kogentní?