Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Sloupek | 29. 11. 2013 | 25 komentářů
Nikdy není pozdě na to pochopit, proč někomu vadí sex v reklamách nebo že anticena není trest smrti ukamenováním.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 11. 2013 9:26, Pavel

1. Mě takovéto reklamy opravdu nevadí, a pokud jsou opravdu hloupé (a ty příklady ve vašem článku jsou hlavně hloupé až blbé), tak mi jen ukazují, kterým službám a výrobkům se mám vyhnout.

2. Mě osobně mnohem víc vadí reklamy s vlezlou znělkou (v poslední době ta hrůza od Billy) a bohužel už jsou i vyhrávající billboardy.

3. Gay pride je hlavně akce "pozitivní diskriminace". Zkuste někdy uspořádat "hetero pride" a pravdosláskaři vás sežerou za živa. Navíc právě takové akce ukazují, jak jsou sami homosexuálové zamindrákovaní a jak sami sebe považují za méněcenné - člověk sám se sebou srovnaný a spokojený nemá potřebu takto otravovat život ostatním.

4. Není pravda, že to obecně vadí ženám - kdyby jim to opravdu vadilo, tak by takové reklamy asi nemohly vzniknout, protože by se prostě nenašly modelky na nich zobrazené. A že pár zapšklých škarohlídů dokáže otrávit život mnohonásobku normálních lidé je fakt ověřený historií. Tak nevím proč ty zapšklé škarohlídy hájit, dělat jim reklamu nebo dokonce na ochranu jejich zapšklého škarohlídství vytvářet zákony.

Reagovat

 

+27
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 11. 2013 15:33, Frenky

Všechno je jinak, něž si většina z nás myslí. Firmy potřebuji prodávat a PR agentury také. Tudíž čím bombastičtější, provokativnější a šokující reklama, tím má více diváků, pozorovatelů a posuzovatelů. Tudíž i zdejší článek je reklamou, se kterou mnozí autoři i počítají. Přesto, že mnoho z těch bilboardů, či videí dost lidí pobuřuje, tak se přesto, velká část z nich, podívá o co se jedná.

Například nebýt pana Kašpárka, tak jsem nevěděl, že existují stránky (http://www.zaclony-design.cz/ )mimochodem velmi zdařilé a kupodivu i zajímavé výrobky. Manželku si už něco vyhlédla.....

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (czhunter 30. 11. 2013 13:31)

Další příspěvky v diskuzi (25 komentářů)

30. 11. 2013 15:33 | Frenky

Všechno je jinak, něž si většina z nás myslí. Firmy potřebuji prodávat a PR agentury také. Tudíž čím bombastičtější, provokativnější a šokující reklama, tím má více diváků, pozorovatelů a posuzovatelů. Tudíž i zdejší článek je reklamou, se kterou mnozí autoři i počítají. Přesto, že mnoho z těch bilboardů, či videí dost lidí pobuřuje, tak se přesto, velká část z nich, podívá o co se jedná.

Například nebýt pana Kašpárka, tak jsem nevěděl, že existují stránky (http://www.zaclony-design.cz/ )mimochodem velmi zdařilé a kupodivu i zajímavé výrobky. Manželku si už něco vyhlédla.....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (czhunter 30. 11. 2013 13:31)

30. 11. 2013 17:41 | czhunter

A když je ta sexistická reklama tak bombastická a prodává miliardy výrobků, proč ji běžně nepoužívájí žádné firmy, které jsou leadery v oboru a na trhu (Coca-Cola, Intel, Apple, Nestlé, Samsung, Microsoft, automobilky - kromě občasných lokálních excesů, o kterých nás pak informují média, když jde o Škodovku ...) ?

Není to tím, že ti nejlepší se k podobným slaboduchostem nesnižují a kdo se k ní sniží, ten asi není nejlepší?

Nebudu ze sebe dělat odborníka na marketing, ale pan Sergio Zyman, který o tom asi něco ví, píše ve svých knihách že to nefunguje, nefunguje a ještě jednou nefunguje. A zrovna jemu bych věřil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Frenky 30. 11. 2013 15:33)

2. 12. 2013 13:34 | MV

Přesně ze stejného důvodu se na stránky zaclony-bla bla nepodívám, protože si můžu záclony koupit v krámě u nás na rohu, který si nespletu s půjčovnou gigolů.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Frenky 30. 11. 2013 15:33)

7. 12. 2013 13:34 | Vladimirovna

Skvělý článek. Děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

7. 12. 2013 13:34 | Vladimirovna

Skvělý článek. Děkuji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 382 418 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení mobilního telefonu
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobry den. Mam na Vás menší dotaz, 21.9.2016 jsem zakoupil mobilní telefon v kamenem obchodu T-mobile. Poslední dva dny jse mi telefon zacina sekat a zhasinat a hlasi mi to softverove chyby. Dotaz je jestli... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zbyněk Frolik

podnikatel, Linet

Vlastimil Tlustý

politik

Zbyněk Frolik
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vlastimil Tlustý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Přímé daně, Outsourcing, Stavební úvěr, pavel bělobrádek, zaměstnanecké benefity, nemoc, náhrada mzdy, lukáš kovanda, Asociace průvodců ČR, CSAM český, trhy, Vedlejší trh, rozhodce, vlk z wall street, lékárny, měsíční příspěvek, host, Magistrátu hlavního města Prahy

2P53243, 2SZ8284, 2SZ8280, 2SZ8280, 2SZ8284

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK