Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 4. 4. 2013 | 7 komentářů
Ministerstvo pro místní rozvoj plánuje novinku, podle které by internetové cestovní agentury musely zveřejňovat u každého zájezdu informaci o pořádající cestovní kanceláři na stejné úrovni jako celkovou cenu. Novinka by pro praxi znamenala změnu vpravdě revoluční. Bude platit už pro letošní sezonu?

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 4. 2013 15:14, Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!

Reagovat

 

+2
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

4. 4. 2013 22:29, Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří.
Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...

Reagovat

 

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jean 04. 04. 2013 15:14)

Další příspěvky v diskuzi (7 komentářů)

4. 4. 2013 8:03 | MoB

Není to takové vrtění psem? Řekl bych, že problém s pojišťováním cestovek je podstatně závažnější. Ale proč neodvést pozornost řešením jiného "problému", že ano...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2013 15:02

Článků o pojištění cestovek bylo na Peníze.cz celkem hodně: stačí trochu zapátrat v historii.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MoB 04. 04. 2013 08:03)

4. 4. 2013 15:14 | Jean

Takové rádoby agentury nejsou ničím jiným než parazity, kteří si na službu jedné firmy přihodí další peníze a z toho pak profitují. Přitom většinou nenabízí žádnou přidanou hodnotu. S takovou rádoby Agenturou (poměrně známo jokoby cestovkou) jsem cestoval do Itálie. Obálkou mi přišly papíry Německé cestovky. Žádný překlad, žádné upřesnění .. NIC. Zjisti si to sám. Pracovnice agentury prostě jen vzala papíry co ji přišli z Německa, dala je do obálky a poslala. Nezapoměla přidat samozřejmě složenku. Když nastaly problémy při příjezdu, agentuře se nedalo 2 hodiny dovolat a i když jsem se nakonec dovolal, tak paní nevěděla nic. Starat jsem se musel sám. Je naprosto NESTOUDNÉ, že si tito PARAZITÉ ještě vyskakují a nelíbí se jim, že by měli uvádět na kom parazitují. Vždyť by pak zkrachovali, že ? A to je jedině dobře. Co jiného s parazity ?!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2013 15:33 | gabriel pleska

Z naší strany to vrtěti psem rozhodně není. Viz box vpravo nahoře v článku. A to bychom asi měli prolinkovat i rozhovor s Janem Kalvodou...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MoB 04. 04. 2013 08:03)

4. 4. 2013 17:52 | Franta ODVEDLE

Že by se jednalo o vše nechvalně známou agenturu Franty Scherbauma, tzv. 1-cestovní ? http://www.1-cestovni.cz/ To by mne teda vůbec nepřekvapilo, protože popis přesně sedí !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jean 04. 04. 2013 15:14)

4. 4. 2013 22:29 | Jan

S vašimi názory o parazitech rozhodně nemůžu souhlasit. Z vlastní zkušenosti mám daleko lepší zkušenosti s agenturou než s cestovní kanceláří. Zatímco agentura se mi ve všem snažila vyjít vstříc, tak ze strany cestovní kanceláře jsem narazil jen na aroganci a nezájem. A nemluvim o žádné neznámé cestovní kanceláři, ale o jedné z největších o Bluestyle...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jean 04. 04. 2013 15:14)

14. 11. 2013 8:54 | katyna

Bohužel nastane to, že skončí spousta menších cestovek. Nabízejí kvalitní služby, výborné hotely i delegáty na místě, ale bohužel nemají takovou reklamní kampaň, aby jejich jméno vešlo ve všeobecnou známost. Pokud uvidí lidé pořádající CK hned u ceny, u většiny cestovek bude hledat dál, protože znají pouze 5 největších CK, které masírují reklamou na každém rohu. A ty, které dávají raději vydělané peníze do zkvalitnění služeb nebudou mít šanci, protože je obchodník ani nedostane šanci obhájit a podržet.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Dvořáček

podnikatel, Rudolf Jelínek

Pavel Juříček

podnikatel, Brano Group

Pavel Dvořáček
ÚSPĚŠNOST
43,24 %

z 37 duelů
×
Pavel Juříček
ÚSPĚŠNOST
14,52 %

z 62 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Finanční inovace, Anomálie investiční, Ergonomika, mobilní operátoři, t-mobile, vodafone, jan sedláček, daň z příjmů, inflační tlaky, money management, připojištěním hospitalizace, Studio 6, stavba, Jiří Pospíšil, Temelín, tiché společenství, svatopluk němeček, fresenius

2SE4592, 5S14705, 1AZ5001, 2AR6503, 3H48830

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK