Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Rozhovor | 4. 4. 2011 | 19 komentářů
Brzy to bude rok, co se na českém internetovém trhu zrodil nový fenomén – slevové servery. Přečtěte si exkluzivní rozhovor s Tomášem Čuprem, zakladatelem Slevomatu, který má zatím v tomto byznysu dominantní postavení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

4. 4. 2011 16:05, Karel

Lubiku, možná byste mluvil jinak, kdyby jste situaci sledoval dlouhodoběji a dotýkala se Vás. A nemyslete si, nepláču tady kvůli tomu, že s příchodem slevomatů, se nám už tak nedaří.
Sleva jak píšete cca 26% budiž. Ale vemte si příklad na následující ilustrační situaci.
Služby v oblasti např. kosmetiky, nehty a pod. Tyto činnosti často provozují lidé třeba jen vyučení (nesnižuji tím nikterak jejich spol. hodnotu) a nemají velice často představu o marketingu, tvorbě cen, fungování trhu ani ponětí. Stříhá zákaznice za 150 Kč, jenom proto, že sousedka o dvě ulice dál stříhá za 130 Kč, ale ona chce z toho mít víc a má také pocit, že stříhá lépe. Pak přijde Slevomat a právě tyto lidi uloví s tím, že jim "zadarmo" dovede klienty a ti se později jistě vrátí. Strhne se lavina a všichni v tomto oboru budou vtažení (nakonec i ti, kteří nechtěli, protože by skončili na nule). Lavina se valí a otázka co zbude až se dovalí až na konec. Kdo zbude a kdo padne. Nezlobte se na mě, ale z mého pohledu je toto hyenismus slevomatů, kteří křiví trh. Vy si myslíte, že dávat běžně na služby slevy 50, 60, 70% je reálné? Myslíte si že ty marže jsou tak vysoké?
A to si slevomat nadiktuje - dáte minimálně 50% slevu a my si vezmeme 20% z ceníkové ceny - tzn. Vy službu za 1000 Kč, prodáte za 500 Kč a ještě dáte Slevomatu 200 Kč. Jste na 300 Kč - nezlobte se na mě, toto není normální fungování trhu.
K tomu česká povaha, kdy takto naučený člověk sedí u www.skrz.cz v době kdy se chce jít stříhat a čeká dokud nechytne akci na stříhání. Takovýto klient se opravdu nevrátí.

Reagovat

 

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lubik 04. 04. 2011 15:00)

Další příspěvky v diskuzi (19 komentářů)

4. 4. 2011 1:26 | JenaNovo

Jsem celkem zvědavej, jak dlouho tady budou slevový weby slavit úspěch. Tomáš Čupr to vážně vychytal v ten pravej moment, ale nevěřim, že to lidi bude bavit věčně. Já si párkrát něco koupil, ale už mě nebaví to sledovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2011 7:31 | Hugo

Navíc člověka dožere, že z něj dělají blbce. Belgická čokoláda v krabičce s vlastním obrázkem a potiskem, sleva z 390,- na 200,- Kč. A ejhle, když se člověk podívá na web té firmy, tak původní cena není 390,- Kč, ale 290,- Kč...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JenaNovo 04. 04. 2011 01:26)

4. 4. 2011 8:00

Však ty slevové hotentotiny ani nejsou určeny pro myslící lidi.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Hugo 04. 04. 2011 07:31)

4. 4. 2011 14:39 | Karel

Všechny tyhle slevomaty jsou jen kur**tka trhu. Velké možství lidí, kteří takto nabízejí své služby nemají ani zdání o marketingu, tvorbě ceny a podobně. Jediné co se tím dosáhne je pokřivení trhu v dané oblasti a slevomaty na tom jen vydělají. Když k tomu přičtu ještě fakt, že český člověk je kolenovrt a navíc vyčůraný, tak bude sedět jen u nějakého toho skrz.cz a vychytávat jen věci vy slevách. Tím pádem řeči jejich obchoďáků o tom, že je to jednorázové nalákání klientů, kteří se příště vrátí, jsou úplně ale úplně mimo. Zakázal bych to, nebo aspoň nějak reguloval, ale o tom si v tomto státě můžeme nechat jen zdát.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2011 15:00 | Lubik

Jaké křivení trhu? Křivení trhu je, když mezi kupujícího a prodávajícího zasáhne někdo třetí (stát) a určí jim cenu. A zakázat to, proč? Nevidím jediný důvod. Proč nedopřát někomu to potěšení z pocitu, že ušetřil. Proč třeba nedat ke zboží cenovku 95 Kč – červeně přeškrtnuto a vedle 70 Kč, když to někomu udělá radost? Psychologové, ale i psychiatři na tom mají založena i některá léčení. Mnoho věcí je z hlediska objektivní reality stejných, ale oni zlepšují pocit. Přineslo dítko na vysvědčení čtyřky – radujme se, že nepropadlo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2011 16:05 | Karel

Lubiku, možná byste mluvil jinak, kdyby jste situaci sledoval dlouhodoběji a dotýkala se Vás. A nemyslete si, nepláču tady kvůli tomu, že s příchodem slevomatů, se nám už tak nedaří. Sleva jak píšete cca 26% budiž. Ale vemte si příklad na následující ilustrační situaci. Služby v oblasti např. kosmetiky, nehty a pod. Tyto činnosti často provozují lidé třeba jen vyučení (nesnižuji tím nikterak jejich spol. hodnotu) a nemají velice často představu o marketingu, tvorbě cen, fungování trhu ani ponětí. Stříhá zákaznice za 150 Kč, jenom proto, že sousedka o dvě ulice dál stříhá za 130 Kč, ale ona chce z toho mít víc a má také pocit, že stříhá lépe. Pak přijde Slevomat a právě tyto lidi uloví s tím, že jim "zadarmo" dovede klienty a ti se později jistě vrátí. Strhne se lavina a všichni v tomto oboru budou vtažení (nakonec i ti, kteří nechtěli, protože by skončili na nule). Lavina se valí a otázka co zbude až se dovalí až na konec. Kdo zbude a kdo padne. Nezlobte se na mě, ale z mého pohledu je toto hyenismus slevomatů, kteří křiví trh. Vy si myslíte, že dávat běžně na služby slevy 50, 60, 70% je reálné? Myslíte si že ty marže jsou tak vysoké? A to si slevomat nadiktuje - dáte minimálně 50% slevu a my si vezmeme 20% z ceníkové ceny - tzn. Vy službu za 1000 Kč, prodáte za 500 Kč a ještě dáte Slevomatu 200 Kč. Jste na 300 Kč - nezlobte se na mě, toto není normální fungování trhu. K tomu česká povaha, kdy takto naučený člověk sedí u www.skrz.cz v době kdy se chce jít stříhat a čeká dokud nechytne akci na stříhání. Takovýto klient se opravdu nevrátí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Lubik 04. 04. 2011 15:00)

6. 4. 2011 15:16 | Olga Růžičková

Dobrý den, mám se slevovými servery docela zkušenosti a je fakt, že jejich přístup se neuvěřitelně liší. Myslím, že by byl dobrý nápad zařídit někde nějakou diskusi a sdělovat si zkušenosti (ať dobré, tak špatné). Stala se mi na jednom serveru velice nepříjemná věc a zjistila jsem, že nemám až tak moc možností obrany. Snažím se informaci šířit na FB a informovala jsem i Českou obchodní inspekci. Stejně se to ale moc lidí nedozví a server bude vesele dál provozovat svou činnost, mazat negativní ohlasy a mlčet... Celý příběh mám tady: http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=182543348457932 (půjde-li zobrazit)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

6. 4. 2011 15:21 | Olga Růžičková

Já mam pocit, že je problém, jak je jich šíleně moc. Mně to taky už moc nebaví sledovat. Myslím si, ale že ty, kterým právě jde jen o to si něco nahrabat a třeba jednání se zákazníky je pro ně uplně španělská vesnice, ty opadnou. Ty slušné, kam Slevomat, ale nejen ten, řadím, zůstanou a trh se trochu pročistí. Vím od sebe, že se vracím na ty, kde mi vždy vyšli vstříc a chovali se slušně, na všechno odpověděli, když bylo třeba, tak se omluvili a tam, kde je to opačně už nejdu, i kdyby měli nabídku x krát výhodnější.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JenaNovo 04. 04. 2011 01:26)

6. 4. 2011 15:38 | Olga

Marže asi jak u čeho...třeba zrovna u ostříhání si myslím, že marže musí být veliká. Spotřeba materiálu je v takovém případě minimální....Ovšem také si myslím, že o křivení trhu nelze mluvit. Trh jen reaguje na poptávku a nabídku, nic víc, nic míň...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 04. 04. 2011 16:05)

28. 9. 2011 14:50 | Eva

kdo nakupujete přes slevomaty...., ujistěte se jestli firma u které to kupujete platí za dané služby dál. Bohužel mám hodně negativnou skušenost s www.helbea.cz, která nezaplatila za ubytování a tudíž tam nikoho s kupónem neubytují i když ho už máte zaplacený :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

6. 10. 2011 22:18 | Tonda

Potvrzuji stejnou zkusenost s Helbea.cz. Taky jsem naletel - zakoupil jsem voucher a dodavatel odmita ho uplatnit nechteli poskytnout, protoze jim dluzi, dalsi ztraty nechteji prohlubovat. Pri reklamaci zadne reakce na e-maily, nezvedaji telefony a penize nevraceniji. Napsal jsem na facebook a prispevek byl vymazan.
Nekupujte na www.helbea.cz je to podvod.
Co ted s tim? Ma nekdo zkusenosti, jak dostat penize zpet?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

25. 10. 2011 22:21 | V. Čapková

Dobrý den, přes společnost Helbea, a. s. jsem si zakoupila certifikát na pobyt v Seminárním hotelu Akademie za příznivou cenu. Zástupce hotel Akademie mi však sdělil, že společnost Helba má vůči jejich hotelu neuhrazené závazky a z toho důvodu není možné ubytování zrealizovat. V tuto chvíli čekám na vyjádření společnosti Helbea. S pozdravem, Veronika Čapková.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

3. 11. 2011 11:45 | Jana Kovářová

Dobrý den. I já zakoupila 2 vouchery od firmy Helbea (a to na služby architekta), které mi rovněž nebylo umožněno uplatnit z důvodu, že firma Helbea neplatí své závazky. Na mail společnosti Helbea mi dosud nikdo neodpověděl.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (V. Čapková 25. 10. 2011 22:21)

4. 11. 2011 14:46 | Lucie P.

Vážená paní Kovářová, reaguji tímto na váš příspěvek, kde píšete, že jste zakoupila vouchery od spol.helbea, naše společnost též takto přes společnost helbea prodala své vouchery a k dnešnímu dni nám nikdo nezaplatil. Budeme na spol. Helbea podávat trestní oznámení a hledáme další věřitele, mohla byste mi prosím poslat kontakt na společnost, které vouchery též zaplaceny nebyly?Velice děkuji a přeji pěkný den
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jana Kovářová 03. 11. 2011 11:45)

17. 11. 2011 9:26 | Veronika Čapkvá

Dobrý den,
spol. Helbea mi peníze zpět nezaslala, na mé urgence již nikdo nereaguje. Našla jsem již několik stránek, které poukazují na problémy se solvencí této společnosti. Nerozumím jedině tomu, že tato společnost stále na webu prodává vouchery. Jestli máte někdo tip, jak jim alespoň zabránit v tom, aby obrali další zákazníky o peníze, ozvěte se.
Veronika
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (V. Čapková 25. 10. 2011 22:21)

20. 11. 2011 22:30 | Tonda Mašek

Helbea si vesele prodává dál. Je to skutečně až neuvěřitelné. Věřme, že pan Vladimír Skalský jednou narazí na nějakého ranaře a dostane za to okrádání lidí a obchodníků pořádně do budíku. Tonda
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

4. 4. 2012 5:12 | Martin

Vsechno mu slo jednoduse, jak stredni, tak vysoka, ktera se mu ale moc nepovedla, takze ji nema. Aha...:))
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

28. 2. 2014 13:38 | makovetskz

Hledáme další věřitele Helbea a.s.
Sídlo: Brno, Mlýnská 326/13, PSČ 602 00 Identifikační číslo:26909758 Insolvenční řízení bylo zahájeno na základě vyhlášky Krajského soudu v Brně č.j. KSBR 45 INS 4925/2014-A-2 ze dne 25.02.2014. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-dotaz?dotaz=Helbea
Kontakt: Management Club Canada, Lipno nad Vltavou 25,382 78. mail: makovetsky@volny.cz tel. 602505020
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 6. 2015 13:04 | Edita

Máte svatou pravdu. Člověk, který kupuje služby se slevou, v životě práci kadeřnice, kosmetičky, masérky atd. nikdy neocení. Pořád si bude jen stěžovat a doufat, že tu cenu ještě ta daná osoba víc srazí. Hrůza co se tady děje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 04. 04. 2011 16:05)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Pitr

podnikatel a kriminálník

Petr Brůna

podnikatel, Husky

Tomáš Pitr
ÚSPĚŠNOST
21,57 %

z 51 duelů
×
Petr Brůna
ÚSPĚŠNOST
54,76 %

z 42 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Sankce, Standardní množství, Efektivní úrok, operátoři, brno, tarify, martin stára, mobilní operátoři, wood & company, exekuce majetku, deficit veřejných rozpočtů, VOLVO, elektronické poruchy, kontokorentní účet, Vojenská družstevní záložna, rozpoznávání tváře, sex, PIAS fond majetku

1ZT11111, 2L00808, 4U71478, 9T06963, 3SE1396

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK