Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Rok 2007 bude v sociální síti časem převratných změn, o kterých vás budeme informovat. Zásadně se do systému sociálních dávek promítne změna konstrukce životního minima. Do života také vstoupí některé nové dávky atd. Chcete-li rovněž zjistit, jaké úrovně nově dosáhne vaše životní minimum či na které dávky máte nárok, můžete využít našich kalkulaček.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 5. 2007 10:45, hedvika

ty si tak dobrej........

Reagovat

 

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 03. 01. 2007 22:38)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 1. 2007 9:01, Pavel

Ne, tak to není. Jenom přestávají (doufám) okrádat lidi kteří si vydobývají chleb svůj vezdejší v krvi a potu a přestávají rozdávat příživníkům, co jenom natahují dlaň a sami si ani neutřou sopel u nosu. Doufám, že ODS bude vládnout co nejdýl.

Reagovat

 

-38
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 17. 01. 2007 18:38)

Další příspěvky v diskuzi (79 komentářů)

5. 1. 2007 8:49 | JaroslavaNova

No, jestli je ti k smíchu, že normální chlap je ten, který nechlastá, má nějaké vzdělání, chodí do práce případně podniká, myje se a tím pádem nepáchne, pomáhá rodině atd., tak jaký jsi potom ty? Nebo se pletu, v té definici? Docela by mě taky zajímalo proč jsi se umlátil smíchy. Já bych se umlátila smíchy naopak, kdyby definice normálního chlapa zněla: chlastá a hulí, nepracuje, nemeje se a páchne atd., atd.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Nechcu 04. 01. 2007 19:50)

5. 1. 2007 10:30 | Jirka

S tou definicí to nebude tak jednoduché. Připomněla jste mi jednu dívčinu, která tvrdila, že správný chlap má být cítit potem a močí. Kupodivu tehdy s nikým nechodila. Že by smraďoši byli nedostatkoví? Vaše definice normálního chlapa by snad mohla být považována za definici partnera pro normální ženskou. Ale ne každá je normální. Poznal jsem docela dost takových, které byli nešťastné, když se jim stačily hojit monokly pod okem a jelita po celém těle. Když je jejich miláček mlátil na veřejnosti a nějaký normální chlap se jich zastal, schytal to i od té ženské. Tento druh "lásky" prostě nechápu. V tom horším případě nechají týrat i vlastní děti a kryjí svého milovaného grázla. Jiný druh (soukromě jim říkám šlechtičny) chce nechutně bohatého, krásného a silného chlapa, který bude v jednom kuse s nimi. Bude je doprovázet především na plesy a rauty, atd. Domácí práce zastane služebná. Pokud jde o vůně a pachy, jedna moje sousedka hulí jak fabrika a druhá na sebe leje každý den snad deci nasládlé voňavky. Takže málokdy mohu ve výtahu dýchat a pokud se poté potkám s nějakou ženou, musí si o mně myslet, že nejsem normální chlap, protože hulím nebo jsem buzík skrze tu voňavku. Kdybychom si udělali statistiku, asi bychom zjistili, že normálních chlapů je asi stejně málo, jako normálních ženských. Kdyby v tom nebyla rovnováha, zůstávala by část normálních na ocet a to by byla škoda. Díky pestrému výběru máme každý možnost najít si přiměřeně praštěný protějšek. Potíž je ale v tom, že míra praštěnosti ještě nezaručuje vzájemné sympatie. Kdo má přehnané nároky, těžko se spáruje. K tomu je potřeba spousta vzájemné tolerance.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (JaroslavaNova 05. 01. 2007 08:49)

5. 1. 2007 11:22 | Jirka

Je tak těžké uvěřit, že i někteří chlapi dokážou zatnout zuby a překonat těžké období aktivně? Mimochodem i já jsem se dal na podnikání i když si jako podnikatel nepřipadám. Prostě jsem jednoho dne dostal padáka a nechtěl jsem čekat, až se o mne někdo postará. Rád dělám poctivou práci a to se u mnoha zaměstnavatelů moc nenosí. Fušeřina je totiž podstatně levnější a početné klientele orientované na falešné slevy a superceny se lépe prodává. Když to chci dělat po svém, musím to dělat sám za sebe. Alespoň do té doby, než najdu solidního zaměstnavatele. Pokud nechcete, aby ten, v němž jste se zklamala byl Vaším posledním, budete se muset naučit věřit tomu, že chlapi s podobným životopisem, jaký popsal jezevec, skutečně existují. I když nejsou zrovna tuctoví. Někdo si dokazuje svoje chlapství tím, že se ohání pěstí, jiný adrenalinovým sportem a někdo zase tím, že se popere se životem. Tvrdíte-li, že chlapi jsou všichni stejní, není to pravda, ale Vaše rezignace. Perete-li se se starostmi sama s přesvědčením, že ten další by byl stejný, není to Vaše zásluha, ale nerozum.
To, že pomoc ze strany státu má být jen v míře potřebné k přežití si myslím i já. Vše nad to posiluje jen lenost a vychovává právě takové chlapy, kteří Vám nepomohou, ale budou jen další přítěží. Solidarita není zajištění komfortu, ale pomoc v nouzi. O pohodlí se má postarat každý za své.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karolína 05. 01. 2007 08:34)

5. 1. 2007 11:50 | Magda

Vyjímky budou vždycky, ať už se jedná o muže nebo o ženy a pro každého, slovo normální, bude znamenat vždy něco jiného. Osobně dám přednost ve výtahu přesládlé voňavce než několik dní nemytému chlapovi, i když obojí je hrozný. Já zatím, bohužel, mám tu zkušenost, že znám spíš víc nenormální mužů než žen, ale je to jen můj názor.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 05. 01. 2007 10:30)

5. 1. 2007 11:56 | Karolína

Omyl, neházím všechny do jednoho pytle, nelíbí se mi jen to jeho laciné chvástání, přijde mi to směšné až nezralé, kdyby opravdu byl tak úspěšný jak říká, myslím že by psal jinak a i jeho názory by měly váhu a nějaký smysl. Zatím se spíš pěkně shodil.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka 05. 01. 2007 11:22)

6. 1. 2007 5:57 | Pítrs

Před 7 lety jsem také řešil jako sudent finanční nouzi ( dostávali jsme jako rodina doplatek do životního minima = otec v důchodě, máma nezaměstnaná, bratr též na škole; dávky na dopravu, dostávali jsme i dávky na bydlení ) - v té době existovalo toto: u České spořitelny konto Sporostudent možnost jít ihned do kontokorentu, ale jen 10000Kč a nejpozďeji do roka se muselo těch 10000Kč splatit (jinak pak bylo docela velké penále ), dál existovala též možnost otevřít si studenský účet u ČSOB a hned do kontokorent 20000Kč, ale zase se to muselo do roka splatit; takže to v poctatě nebylo nic moc a neřešilo to víc než 1 rok studia. Teď o tom už nemám přehled, ale myslím si, že už něco existuje, co dokáže profinancovat více let studia. Podle mě je stále v ČR vzdělání bohužel jen pro bohaté - sice tředa můžete člověk vyžít s se soc. minimem na studiích, ale už stát nepočítá s tím, že třeba musí vlastnit doma PC aby mohl dělat a odevzdávat práce do školy ( a nedej bože je-li to technická škola a měj ještě mít na PC nějaký odbornější program např. CAD a ještě legálně ) - a dnes už je myslím na většině škol povinné odevzdávat určité práce v elektronické podobě; a co teprve připojení k internetu, ke zkouškám se na většině škol dnes přihlašuje po netu. Teoteticky by mohlo jít, že budete na PC chodit jen ve škole a dělat si tam práce, ale prakticky to téměř nejde. Podle mě je asi nejlepší pokud je člověku 20 let a chce studovat a nemá peníze, vypadnout po maturitě či po prvním ročníku na VŠ na rok do ciziny a rok si vydělávat ( Anglie - za rok práce po odečtení nákladů má cca 200000Kč ); ale pak je tady zase problém, že by studium nemusel stihnout dokončit do 26 let např.když studuje na Mudr. Nemá-li člověk peníze, tak studium je spíše trápení, než poctivé studium a užívání si studenských let. Docela se mi ale nelíbí, platí to především o ženách, že si někdo vystuduje nějaký humanitní obor ( = slátaniny na entou ) a pak se hned po škole upíchne díky titulu ve státní správě ( = umí prd, přehled o životě žádnej a když udělá ve své práci chybu, tak to ve většině případů postihne jiné ) a dostává docela solidní plat - tady bych zavedl něco jako, že by po získání určitého stupně vzdělání měla být praxe alespoň 3 roky mimo státní sféru nebo min. věk 30 let. Z určité časti každý svého štěstí či neštěstí strůjce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karolína 04. 01. 2007 12:19)

6. 1. 2007 14:52 | pastel.ka

Vážená dámo, nechte důchodce na pokoji. Ti si svojí penzi zaslouží, protože na ní celý život přispívali.Nevím, kde jste vyčetla, že by měli výše jmenovaní dělat veřejno-prospěšné práce ! To teda ne, ani náhodou. Nevím, proč si myslíte, že jsem důchodce a k tomu ještě za vodou.To si také zcela jistě myslíte, jaký to byl fajnový život po 1968. Mohu Vás ubezpečit, že jsem také sama vychovala 2 děti.Také jsem měla starost o přežití .Jako Vy jsem musela platit nájem, jako Vám mi děti marodily atd....přišla jsem v 1992 o práci. Změněná parovní schopnost, nikde mě nevzali. Dcerce 7, syn na vojně. Dostala jsem se do situace,kterou mnohá z nás zažila. Ale vždy, pokud člověk chce a hledá,tak východisko najde. Možná jsem na tom byla trochu lépe, protože jsem si vždy tvořila malé rezervy ,pro případ nouze.Půjčila jsem si od rodiny a dala se podnikání. Dnes může každý, kdo má alespoň Výuční list ! jak je to jednoduché že ?Ale musí se chtít ! Pokládáte otázku, kde vzít kapitál, když jste na dávkách. Tak proč jste to nechala dojít tak daleko, proč jste nešetřila když jste pracovala ? A nebo jste nepracovala ? Potom nezáviďte penzi těm, co si na ní vydělali ! A to nájemné o kterém píšete ? To je v naprostém pořádku. Copak Vy by jste někomu půjčovala svůj majetek jen tak ?A byt ve kterém bydlíte, je bohužel něčí majetek,kdo vám ho za úplatu propůjčil . Přestaňte se litovat a přečtěte si raději inzerci. Práce je dost, jen chtít. Nemíním zde opakovat, co napsali jiní. Ale jak se říká, za blbost se platí ! A ti co byli blbí ,neučili se, mají sotva základní vzdělání, tak samozřejmě práci budou těžko shánět. Také kdo by o ně stál, když nic neumí. Takže těm většinou zbývá pracák. A když podpora v nezaměstnosti, tak za zásluhu a to veřejno-prospěšných prací. Úřad by měl spravedlivě rozlišit a posoudit oprávněnost, protože každá žádost je individuální .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+25
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (riso1 04. 01. 2007 11:28)

8. 1. 2007 11:44 | Karolína

Jarmilo, vím, že mám kliku, vlastně můžu být a jsem i za této situace šťastná. Jiné ženy s dětmi jsou na tom hůř, kamarádka po vážné nemoci nemůže už pracovat a je odsouzená pouze na alimenty a soc. dávky, je to nezáviděníhodná situace. Jenom do mě vždycky vjede vztek, když si přečtu nějaký příspěvek, víme jaké, že? Přijde mi, že někteří, bohužel muži, si myslí jakou nemají svatozář, jak jsou perfektní, jak dělájí celý život všechno správně a prakticky se nemění a podobně, je to trapné, kdyby se chvástali a měli alespoň na co, jenže bohužel většinou nemají. A ti, co opravdu úspěšní jsou nevytahují se anonymně na netu, nemají to totiž za potřebí. Kdyby alespoň navrhli nějaké smysluplné řešení, nápad nebo názor, že? Ale nic.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jarmila 05. 01. 2007 08:44)

12. 1. 2007 10:29

Ty jsi ale blba. Srovnavat dnešni dobu s dobou za komunisty. Takovej nazor to by me slak trefil. Neviš o čem mluviš.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pastel.ka 03. 01. 2007 16:03)

12. 1. 2007 14:43 | Pavel

To je pravda. Dnes to mají lidi nesrovnatelně lehčí. A přesto si stěžujou, vymlouvaj se na každý prd a chtěj, aby se o ně stát postral. Já to nechápu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 12. 01. 2007 10:29)

17. 1. 2007 18:38 | Honza

Je to opravdu skvělé,bohatým dávají,chudým berou,děkuji Vám ODS za ty dary.Doufám,že budete vládnout co nejkratší dobu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-13
Líbí
Nelíbí

18. 1. 2007 9:01 | Pavel

Ne, tak to není. Jenom přestávají (doufám) okrádat lidi kteří si vydobývají chleb svůj vezdejší v krvi a potu a přestávají rozdávat příživníkům, co jenom natahují dlaň a sami si ani neutřou sopel u nosu. Doufám, že ODS bude vládnout co nejdýl.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-38
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Honza 17. 01. 2007 18:38)

18. 1. 2007 14:04 | Honza

Doufám že ODS brzy skončí.Dám příklad člověk,který nemůže sehnat práci s těmi 2000,-Kč prostě nějak nevyjde.Co se stane? Bude krást.A myslíte si že Policie ČR bude v objasněnosti akční,když jim vláda ODS v čele s MV p.Langrem snížila jejich mzdy o 20% ? shlédněte www.langer.cz diskuze
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

19. 1. 2007 20:46 | riso1

1) Nejsem dama. To si podle nicku muzete odvodit. Mluvim o osobe, ktera ma SŠ, pro Vasi informaci.
2) Vy jste si mela kde pujcit, tak to nepausalizujte na obecny pripad.
3) Prospesne prace pro penzisty jsou jen paralela, kterou nekteri mene vnimavi lide jako Vy nikdy nepochopi....
Na penze jeste nedavno prispivalo az 5 pracujich na duchodce, nyni je to jen 2,6 pracujiciho, i kvuli prodluzujici se stredni delce zivota. Proto mam za to, ze neustale pridavat na duchody nelze, timto tempem totiz duchodci sezerou cely statni rozpocet. Nechci snizovat jejich narok na penzi kterou si samozrejme zaslouzi. jen to nejde delat timto zpusobem dal.
4) V ekonomice se bezne rozumi normalni mirou nezamestnanosti 2 - 5 procenta prace schopne populace, tak duvod, proc je nyni u nas na urovni 7,7 % je take mimo jine proto, ze neexistuji volna mista v nekterych regionech ! Nikoliv pouze v "dobrocinnosti statu a jeho davkach". Je dobre, ze aspon uznavate, ze takovi lide existuji. Tak si slova o inzeratech nechce pro sebe, tam normalni praci rozhodne nesezenete. Lepe receno, nesezenete zadnou. Ale to uz jsem psal, jen cist vse a ne jen co Vas zajima. Jen tak mimochodem, uz jste se nekdy bavila s lidmi na vesnicich, kterym jediny zamestnavatel zkrachoval, kam asi tak nyni jezdi za praci, kdyz jediny dopravni spoj je napr. autobus 2-krat denne? Pokud nemate vlastni auto, nemate sanci. a zase - bez pocatecniho kapitalu si ani neskrtnete.
5) Nelituji sebe, ja pracuji.
6) Bydleni je zakladni lidskou potrebou - bohuzel, i druzstevni bydleni, ktere je v podstate vlastnictvi, ale pritom s bytem nemuzete volne nakladat, je natolik svazane s nutnymi naklady, ze najemni bydleni casto ani nedosahuje jeji vyse. Navic zaplatit musite take, jinak Vas vystehuji. Ze tyto naklady tvori 60-70 % prijmu, nikoho asi nenapadne. A zbytek? jidlo a nutne osaceni 3 deti skolaku take neco stoji. Kdyz se pak kvuli takovymto malickostem zadluzite, a z nove nabyte prace poplatite dluhy, tak se neni co divit. A zasoby na horsi casy? Ty seberete asi kde?
7) cituji - Úřad by měl spravedlivě rozlišit a posoudit oprávněnost, protože každá žádost je individuální . o to mi slo - aby jakykoliv urad jednal individualne - stejne mesto, stejna skupina lidi, jedna s milionem na konte, druha malem v holobyte a stejne davky. Kdo si vyskace a vyrve, ma vic. Pripada Vam to absurdni? Nikoliv, to jen romove jsou mezi bilymi kralem...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (pastel.ka 06. 01. 2007 14:52)

21. 1. 2007 20:56

to je pěkně naprd pryč s ODS chudý na tohle doplatěj nejvíc-bude tu většina lidí krádst!!!!!!!!!!!!!!!!! A jedině na tom vydělaj boháči a ODS-kdo z tohodle státu uteče co nejdřív ten vyhraje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-9
Líbí
Nelíbí

22. 3. 2007 19:01 | jungvoj

divnej názor ,to jest---bez názoru
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+32
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 03. 01. 2007 21:48)

10. 5. 2007 10:45 | hedvika

ty si tak dobrej........
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (jezevec 03. 01. 2007 22:38)

14. 6. 2007 19:58 | Any

Můj názor na nové dávky je že pokud to tak půjde dál tak všichni zkončíme jako bezdomovci. Doufám že ODS půjdou do ....... protože bych všem co tam nahoře sedí přála žít z těchto nesmyslných dávek.Ať se pak nediví že vzrůstá kriminalita když člověk pomalů nemá co do huby že to tak musím napsat.JE TO JEEN VELKY HNUS
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+24
Líbí
Nelíbí

14. 6. 2007 20:23 | janasv

Nemel by se clovek primarne zivit praci a jen kdyz se prechodne dostane do stavu nouze, stat by mu mel pomoci prezit z nejhorsiho? Zacinam mit dojem, ze socialni davky lidi zacinaji chapat jako neco standardniho a narokoveho, co by jim melo zajistit bezpracny pohodlny zivot.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Any 14. 06. 2007 19:58)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Hrušínský

herec a podnikatel

Petr Koblic

ředitel Burzy cenných papírů Praha

Jan Hrušínský
ÚSPĚŠNOST
22,54 %

z 71 duelů
×
Petr Koblic
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 15 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Dodatečné objednávky, Hyperinflace, Peněžní úvěr, penzijní fondy, třetí pilíř, jan sedláček, účastnické fondy, petr brousil, sulin, Splátkový úvěr, pojišťovací zprostředkovatelé, zpětná hypotéka, mezní sazba, trh zemního plynu, sanofi-aventis, majetkový audit, Marek Antoš, příspěvek na opatření zvláštních pomůcek

5M09210, 1B111111, 5M09210, 2SA3282, 3K39661

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK