Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| | 31. 8. 2001 | 19 komentářů
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 9. 2001 14:59, Gabina3

Mohu potvrdit, že nepovažujeme toto hodnocení za „pomstu“ serveru Peníze.cz a důvody, které uvádí pan Prouza jsou skutečné.
Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Dujanec 01. 09. 2001 20:46)

Další příspěvky v diskuzi (19 komentářů)

31. 8. 2001 0:26 | TGP

Nová forma hodnocení se mi hodně líbí, je mnohem přehlednější a strukturovanější než ta původní. Jinak souhlasím s tím, že informace o pobočkách jsou výborné, ale pokud nefunguje online prodej, tak pro mě hodnota webu padá k nule - už napořád ji budu mít zafixovanou jako něco nespolehlivého - a to u pojišťovny není právě nejlepší vizitka :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 8:20 | urubkova

Myslím, že se novému panu hodnotiteli podařilo minimálně udržet laťku, co nastavila paní Pecharová. Jsem zvědavá, jak v jeho přísném hodonocení obstojí můj favorit ;-).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 8:22 | Leoš Bárta - autor

Zjistil jsem, že po redakčních úpravách není závěr mého článku uveřejněn celý. Dovolte, abych chybějící závěrečný odtavec uveřejnil alespoň zde:
Už několik let žijeme v prostředí, které je svou podstatou předurčeno k tomu, aby nabízelo možnost výběru. To, co je opravdu kvalitní – a Česká pojišťovna se svými produkty patří k tomu nejlepšímu, co u nás v téhle oblasti máme – zcela zbytečně ztrácí „body“ jenom proto, že zatím jen pomalu začíná respektovat zákonitosti a specifika jedné z nejdůležitějších marketingových platforem zítřka. A tím internet přes své dílčí neúspěchy a občasná zaváhání nade vší pochybnosti je.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 9:55 | TGP

Naprosto spouhlasím. Ale většině lidí na marketingu firem to ještě nedošlo. MOžná je to generační otázka, kdoví?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Leoš Bárta - autor 31. 08. 2001 08:22)

31. 8. 2001 10:02 | TGP

Myslím, že je to výrazně lepší formát, je to mnohem přehlednější a hlavně mám pocit, že se budou pořád hodnotit stejné věci. U předchozího se občas hodnotila jedna věc a občas zase něco úplně jiného. Tohle je mnohem komplexnější.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (urubkova 31. 08. 2001 08:20)

31. 8. 2001 10:13 | TGP

Jasné a přehledné. A užitečné!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 11:29

Myslím, že je to vážně doře udělaný!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2001 18:32 | marketer

Už to tady pomalu není o penězích.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2001 18:32 | TGP

To rozdělení do kategorií se Vám hodně povedlo. Gratuluji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2001 19:52 | TGP

O penězích je úplně všechno :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (marketer 31. 08. 2001 18:32)

1. 9. 2001 20:46 | Petr Dujanec

Vložit upoutávku na novou sekci serveru Penize.cz - on-line prodej cestovního pojištění konkurenčních pojišťoven - pod nepřiliš lichotivé hodnocení on-služeb webové prezentace Česke pojišťovny mi přijde trefné... Že by satisfakce za to, ze pojišťovna není partnerem serveru?
Jiste se tento prvek objevi i v hodnocení jiných webů - zejména těch platících ...

Viz konec stránky s hodnocením ČP ... "Chcete si sjednat cestovního pojištění? Navštivte naši novou sekci online prodej a za pár minut můžete vyrazit cesty!"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

1. 9. 2001 22:45 | TGP

Vážený pane Dujanče, děkujeme za pochvalu naší kreativity. Ano, máte pravdu, celou soutěž s hodnocením webů jsme připravovali a provozovali více než půl roku jen proto, abychom tímto promyšleným a vysoce účinným způsobem upozornili na naši novou sekci online prodej cestovního pojištění. S potěšením Vás mohu informovat, že výrazný úspěch této propagace nám během několika dní vynesl závratné sumy. Omlouvám se za ironii, nyní opravdu vážně. Pokud si projdete veškerá předchozí hodnocení od poloviny března letošního roku, kdy jsme s hodnocením webu začali, zjistíte, že nejde o první kritický pohled na nějaký server. A co se týče online prodeje cestovního pojištění České pojišťovny - s ČP jsme samozřejmě jednali, ta ale nyní připravuje nový systém online prodeje a mimo svůj server hodlá nabízet až tento nový systém. Pokud vše půjde tak, jak má (velké ale u každého IT projektu :-), budete si moci cestovní pojištění České pojišťovny přes Peníze.CZ uzavřít ještě před zimní lyžařskou sezónou. S úctou, Tomáš Prouza, ředitel Peníze.CZ
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Dujanec 01. 09. 2001 20:46)

3. 9. 2001 23:40 | Michal Čížek

Pane "autore" doufám že tím "ani po několika pokusech" nemyslíte ty dva pokusy po 22 minutách jak uvádíte. Doufám že jste tu největší a nejlépe vymyšlenou část webu české pojišťovny nevynechal jen kvůli dvěma nezdarům! Protože jestli něco na webu české pojišťovny stojí za uznání, pak je to právě jejich systém on-line pojištění. Myslím si že jeho rozsah a možnosti nemají na našem webu konkurenci a právě o tuhle nejzajímavější část jste nás ve své "recenzi" ošidil !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

4. 9. 2001 2:45 | TGP

Mslím, že to naopak bylo správné. Jako klient to zkusím jednou nebo dvakrát a pak už se na to vykašlu. POkud něco nefunguje, tak to prostě nefunguje a dost. No a s tím rozsahem a možnostmi bych to zase tak nepřeháněl, mohlo by tam toho být mnohem víc.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Michal Čížek 03. 09. 2001 23:40)

4. 9. 2001 8:54 | teimlm

Já Váš názor nesdílím. Prověřil jste si poté, co Vám to ani na dva pokusy nešlo, kde byl problém? Stránky se Vám nenačetly? Načetly a nešlo uzavřít? Pokusil jste zjistit proč to bylo než jste takto hodnotil? Já vím, že bežný zákazník ... ale proč to většině jde a Vám ne? Není problém na Vaší straně? Jste o tom přesvědčen, když píšete takto negativně?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 04. 09. 2001 02:45)

4. 9. 2001 9:04 | teimlm

Ještě jsem zapoměl. Co by mohlo být na on-line sjednání navíc? Myslíte další možnosti pojistných produktů? Kolego bohužel. V době, kdy neexistuje el. podpis (resp. neexistuje akreditovaný) a zákon o pojišťovnictví u určitých produktů přímo vyžaduje podpis zákazníka příp. vyplnění a ověření např. zdravotního dotazníku (viz. životní pojištění). Bylo by tedy on-line sjednávání těchto produktů "nošením dříví do lesa" a stejně by bylo nutné člověka "hnát" nekam na pobočku k podpisu. Cestovní pojištění a Povinné ručení je sjednatelné proto, že není nutná osobní návštěva a podpis a tento je možné "nasimulovat" platbou tj. když klient zaplatí je z právního hlediska neoddiskutovatelné, že pojištění opravdu chtěl sjednat. To jen, že on-line sjednání pojištění není totéž co třeba prodej knih na inetu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 04. 09. 2001 02:45)

5. 9. 2001 23:12

Ouha. Jak jste přišel na to, že ostatní pojištění se musí uzavírat písemně? Naopak, právě povinné ručení to má jako jediné v (speciálním) zákoně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (teimlm 04. 09. 2001 09:04)

6. 9. 2001 14:59 | Gabina3

Mohu potvrdit, že nepovažujeme toto hodnocení za „pomstu“ serveru Peníze.cz a důvody, které uvádí pan Prouza jsou skutečné. Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Petr Dujanec 01. 09. 2001 20:46)

6. 9. 2001 15:03 | Gabina3

Dámo a pánové porotci, děkuji za provedené hodnocení a vaše názory, neboť jak známo, kritika je jedním z motorů pokroku a změny. Těší mě, že jste nalezli pozitiva našich stránek, je to pro nás velké povzbuzení. Nedostatky, které jste na našich stránkách komentovali, si ve většině případů uvědomujeme. Jak odhalil jeden z porotců, nacházíme se v období, kdy budeme výrazně měnit náš web a větší úpravy tak trochu odsouváme až do jeho budoucí podoby. Ohlasy jak klientů, tak vaše samozřejmě pečlivě sledujeme a velmi často jsou impulsem k úpravám, ať už navigace, obsahu, či funkcionality (takže např. výroční zprávy roku 2000 se dočkáte velice brzo, tištěná veze je na světě 2 týdny). Je snad jen překvapující výrazný rozdíl mezi hodnocením pana Bárty a ostatními porotci. Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Jan Kočka

podnikatel

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
42,86 %

z 7 duelů
×
Jan Kočka
ÚSPĚŠNOST
33,33 %

z 3 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zástava, Pojištění životní, Akcie, česká spořitelna, psd2, daň z příjmů, daňové úniky, fintech, program na přání, úroková marže, nákupní horečka, městská hromadná doprava, zajišťovací příkaz, Mária Gálová, skupinové investování, družstevní byt, Jiří Vajner, podnikatelské konto maxi

1L51655, 4T03304, 4AT2596, 7A67877, 1SR2404

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK