Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Garantované fondy jsou často prezentovány jako složitě konstruovaný produkt, který lze jednoduše nabízet. Správce totiž slibuje po uplynutí stanovené doby navrácení celé vložené částky a v případě růstu kapitálového trhu i podíl na jeho výnosu. K nákupu standardních produktů potřebujete většinou hodně peněz, ale k vytvoření svého vlastního "garantovaného fondu" vám stačí pár tisícikorun a trocha znalostí.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

15. 6. 2001 14:31, TGP

Dobrý nápad, díky za námět. Jdu si stavět garantovaný fond :-)

Reagovat

 

+15
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 7. 2001 23:28

Vážený pane Zdeňku,

musím Vás podpořit. Máte naprostou pravdu. Dělat si garantovaný fond podomácku dle návodu p. Vykoukala je dost zavádějící. Hlavní rozdíl je v tom, že garantované fondy neinvestují do akcií přímo , ale většinou do koupě opcí a futures kontraktů na indexy akciového trhu. To znamená, že při např. při růstu opce vydělá víc než než pouhá koupě akcií.

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hyza 20. 06. 2001 09:23)

Další příspěvky v diskuzi (15 komentářů)

15. 6. 2001 8:16 | TGP

Máte pravdu, garantovaný fond si každý může udělat sám. I proto je to produkt, který se prodává pouze neznalým lidem, kteří na kapitálový trh vstupují poprvé a chtějí "jistotu". Ale za tu jistotu zaplatí příliš velkou cenu. O to zajímavější ale je pro investičky tyto fondy nabízet, protože jediný, kdo na nich vydělá, jsou ony. A to docela slušně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2001 9:07 | TGP

Už jsem si sám udělal před pár lety. Garantovaný fond bych nikdy nekupoval, zvlášť ne v České republice. Pěkně děkuji.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2001 11:28

Souhlasím plně s panem Polcarem. Je to jenom další skvělý byznys pro investiční společnosti. Za složitým inv. nástrojem se skrývá to, že tato jistota je vykoupena příliš draze.Navíc nyní, kdy se dívají trhy na své dna a je předpoklad, že se do těch 4 - 5 let z toho vzpamatují, se odměna pro zakladatele těchto fondů tímto ještě násobí. Každá jistoa něco stojí, ale tady investoři platí neúměrně mnoho, je třeba si totiž položit otázku, proč do toho ty investičky jdou ? Kdyby se totiž historicky trh nechoval tak, že se v tomto časovém horizontu vzpamatuje, nikdy by tento produkt nevymyslely a žádné garance by neposkytovaly s odkazem na nemožnost předpovídat na kapitálovém trhu výsledky. Je to jen ohlupování finančně nevzdělaných jedinců
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2001 11:45 | Baronlempl

Je to produkt pro občana a investiční společnosti jednají ve svém zájmu. Zájem podílníka je totiž v antagonistickém rozporu se zájmem zakladatelů - obě strany chtějí maximální zisk... Občan zní sice hrdě, ale má pouze dvě práva - volební a držet .... a krok. Protože mu to nemůžeme nařídit (demokracie), musíme ho do toho vmanipulovat... Podaří se to vždy. Je tedy rozdíl mezi demokracií a diktaturou?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 06. 2001 11:28)

15. 6. 2001 12:17 | TGP

Je, a dost zásadní. V demokracii musíte vynakládat více na reklamu a marketing, v diktatuře na represivní orgány. Navíc na reklamě se může přiživovat dost lidí, kteří by jinde slušnou práci nedostali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Baronlempl 15. 06. 2001 11:45)

15. 6. 2001 12:31 | Baronlempl

Ale v represivním aparátu se také může přiživovat dost lidí. To tedy není rozdíl. Pozor, abych nebyl obviněn z touhy po diktatuře. Já pouze nevidím výrazný filosofický rozdíl mezi diktaturou a demokracií. Žil jsem 39 roků v "diktatuře", teď žiji již dvanáctý rok v "demokracii" a je mi to šuma fuk.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 15. 06. 2001 12:17)

15. 6. 2001 13:58 | TGP

Možná je. Raději platit policajta než přihlouplého manekýna s nagelovanými vlasy v reklamce :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Baronlempl 15. 06. 2001 12:31)

15. 6. 2001 14:03 | TGP

Myslím, že to je pravda. Garantované fondy jsou vhodné jenom pro velmi málo lidí, ale i to velmi málo dokáže přinést dost peněz, aby z toho investičky slušně žily.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2001 14:31 | TGP

Dobrý nápad, díky za námět. Jdu si stavět garantovaný fond :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+15
Líbí
Nelíbí

15. 6. 2001 14:35 | Baronlempl

Já jdu trhat vnukovi květy bezu černého, aby byl první ve sběru.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 15. 06. 2001 14:31)

20. 6. 2001 9:23 | hyza

Vážený pane Vykoukale, Váš článek u mne vyvolal jen útrpný úsměv. Mluvíte o něčem, o čem nemáte, zdá se, dostatečný přehled, jako ostatně většina českých "investičních poradců". Existují totiž garantované fondy které pracují s jinými instrumenty než které svým čtenářům předhazujete. Chápu.že "od Bulhara" je do světa špatný výhled, ale v době internetu?!!! Zkuste se podívat na garantované fondy na adrese manip.ch. U fondů starších než půl roku nenajdete záporný výnos a když si spočítáte průměrné roční výnosy poznáte sám, že to je jiná káva. A to i u fondů založených teprve v loňském roce kdy většina nepeněžních a nedluhopisových fondů je v hlubokém mínusu. Většina těchto fondů má samožřejmě uzavírání zisku a další podpůrné mechanizmy. Lze z nich vystoupit kdykoliv, ne až při maturitě.Jelikož jsou většinou vysoce ziskové dá se tak i v kratší době slušně vydělat. Prezentovat své provinční názory bez širšího rozhledu jako jedinou pravdu se v Česku, bohužel, stalo zvykem u všech investičních poradců.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2001 9:41 | hink

To je teda pěkná ptákovina: investuj jen to, co mezitím vyděláš na jistých úrocích (nízkých).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2001 11:08 | Baronlempl

Takže, Vy pane, co víte jistě úplně všechno: váš příspěvek má dva aspekty - útok na pana Vykoukala a zvýrazňování historických dat. Nejsem již tak bystrý, domnívám se však, že oba jsou zcestné.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hyza 20. 06. 2001 09:23)

20. 6. 2001 16:40 | PetrV

Přeji hezký den, pokud bylo Vašim cílem abych se podíval na stránky investiční společnosti Man, pak jste byl úspěšný. Jde o zajímavé produkty. Zajímavé jsou především na stránkách svého českého zástupce, který kromě garance vložené částky uvádí i zaručený roční dolarový výnos ve výši 18-20 procent... což myslím pro většinu čtenářů mluví samo za sebe.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hyza 20. 06. 2001 09:23)

24. 7. 2001 23:28

Vážený pane Zdeňku,
musím Vás podpořit. Máte naprostou pravdu. Dělat si garantovaný fond podomácku dle návodu p. Vykoukala je dost zavádějící. Hlavní rozdíl je v tom, že garantované fondy neinvestují do akcií přímo , ale většinou do koupě opcí a futures kontraktů na indexy akciového trhu. To znamená, že při např. při růstu opce vydělá víc než než pouhá koupě akcií.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (hyza 20. 06. 2001 09:23)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 777 351 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Daniel Köppl

mediální expert

Ivo Rittig

lobbista a podnikatel

Daniel Köppl
ÚSPĚŠNOST
55,56 %

z 45 duelů
×
Ivo Rittig
ÚSPĚŠNOST
15,00 %

z 20 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

PX 50, Krytá opční pozice, Úrok, architektura, operátoři, brno, tarify, martin stára, eliška wagnerová, icahn capital, pravidelná platba, nebankovní poskytovatelé, ZP, zóna pohodlí, KB - Dětské konto, inominátní smlouva, United Airlines, uživatelské prostředí

3AC0926, 3AC0926, 3AD4238, 8B49809, 7C02051

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK