Komentář | Tomáš Prouza | 23. 8. 2011 | 16 komentářů
Kdo nemá doma cihličku zlata, jako by vůbec nebyl. Aspoň takový dojem vytváří většina českých médií – a pomáhají tak vytvářet horečku, na které vydělají jen překupníci.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 2. 9. 2011 | 7 komentářů
Bojíte se investovat do akcií a komodit? Pak můžete zkusit koupit nějaký umělecký předmět. Dá se však na trhu s uměním dlouhodobě vydělávat? Na to jsme se zeptali ředitelů společností Dorotheum a PPF Art, ekonomky Markéty Šichtařové, podnikatele Tomia Okamury a dalších osobností.
Komiks | redakce Peníze.CZ | 18. 9. 2011
„... má plechovej hrnek, v něm pár zlatejch zrnek a nad hrobem polární zář,“ líčí populární píseň konec jednoho zlatokopa. Naše redakce učinila senzační odhalení: smrtí prospektora totiž jeho zlatý úspěch teprve započal. Sledujte naše zpravodajství ze záhrobí.