Nový showroom Remmers v Říčanech

PR článek | rubrika: FINEXPO | 22. 5. 2023
Jejich nátěry na dřevo chrání dětský park Mirakulum, na jejich podlahách se vyrábějí potraviny každodenní spotřeby, jejich technologie zachraňují historické stavby a chrání hodnoty pro další generace. Díky novému showroomu v Říčanech je teď stavební chemie společnosti Remmers blíž stávajícím i novým firemním zákazníkům.
Nový showroom Remmers v Říčanech

Zdroj: Daniel Hamerník

Komerční spolupráce

Společnost Remmers je dceřinou společností stejnojmenné německé firmy, která už víc než 70 let vyrábí stavební chemii, barvy a průmyslové laky na dřevo. Česká pobočka letos slaví 25 let a při této příležitosti v červnu otevře své nové výstavní a předváděcí prostory. V novém showroomu, který se nachází v bývalé, několikrát zrekonstruované výtopně v průmyslovém parku Contera v Říčanech u Prahy, si zákazníci budou moct vyzkoušet pod jednou střechou, co všechno firma dělá a nabízí.

Kdo je Jiří Litera

Vystudoval obor stavební inženýr na VUT Brno. Roku 1993 se stal zástupcem firmy MBT (později Degussa a BASF). Během 22 let zde pracoval na několika vedoucích pozicích a zodpovídal i za evropské trhy. V roce 2016 přešel do společnosti Remmers, kde se po dvou letech stal jednatelem. Ve volném čase lyžuje, jezdí na kole a má rád hory.

„Díky novým reprezentativním prostorám můžeme zákazníkům konečně ukázat naše produkty na reálné ploše, což je úplně něco jiného než na vzorku o velikosti mobilního telefonu,“ pochvaluje si přechod do Říčan z předešlého sídla v Modleticích Jiří Litera, jednatel společnosti Remmers v Česku.

Pro profíky i běžné uživatele

Remmers nabízí systémy pro ochranu staveb, dřeva a podlah. Dřevem se zabývají dvě její divize. První se specializuje na produkty pro nejširší použití. Neustále usiluje o rozšíření maloobchodní sítě, aby se laky, krémy a lazury dostaly do co nejvíce obchodních míst po celém Česku. Dnes jich je už přes 300. Druhá divize v rámci ochrany dřeva se zaměřuje na produkty pro profesionální použití. „Tady jsou odběrateli výrobci dřevěných oken, dveří a nezanedbatelnou část tvoří i truhláři a výrobci nábytku všech velikostí,“ říká Litera.

Třetí divize se zabývá profesionálními podlahovými systémy s dlouhou životností. Jedná se o dekorativní podlahy do interiérů komerčních budov, škol nebo nemocnic, ale i rodinných domů. Hlavní zaměření ovšem cílí na průmyslové podlahy pro strojírenský, chemický, elektrotechnický nebo potravinářský průmysl. „Každá podlaha má svá specifika. Požadavky jednotlivých zákazníků tak bývají velmi rozmanité, a proto je potřeba individuální přístup, který naše produktové systémy a řešení umožňují,“ dodává Jiří Litera.

V rámci čtvrté divize se firma specializuje na ochranu a obnovu historických budov, přičemž hlavní činností divize jsou komplexní sanace a izolace starých i nových objektů. „Významnou oblastí je taky čištění fasád, kde bychom chtěli slavit obdobné úspěchy jako v zahraničí,“ podotýká Litera a vyzdvihuje, že zatím poslední velkou akcí, při níž se používají technologie Remmers, je čištění pařížské katedrály Notre-Dame po požáru v roce 2019.

V rámci čtvrté divize se firma specializuje na ochranu a obnovu historických budov, přičemž hlavní činností divize jsou komplexní sanace a izolace starých i nových objektů. „Významnou oblastí je taky čištění fasád, kde bychom chtěli slavit obdobné úspěchy jako v zahraničí,“ podotýká Litera a vyzdvihuje, že zatím poslední velkou akcí, při níž se používají technologie Remmers, je čištění pařížské katedrály Notre-Dame po požáru v roce 2019.

O společnosti Remmers

Mateřskou společnost Remmers založil v roce 1949 Bernhard Remmers v německém městečku Löningen. Dnes jde o mezinárodní skupinu podniků s víc než 1600 zaměstnanci a ročním obratem přes 400 milionů eur. „Je pozoruhodné, co dokázal vytvořit jeden člověk, a přitom dodnes zůstáváme stále rodinnou firmou,“ zmiňuje Jiří Litera a vysvětluje, že i když společnost zavedla určité principy řízení velkých firem, pořád je její výhodou rychlé rozhodování. Ve třech výrobních závodech v Německu firma vyrábí přes 400 produktových systémů. Pobočky a showroomy má v 17 státech Evropy, ta česká vznikla v roce 1998. Dnes má firma obrat přes 260 milionů korun ročně a zaměstnává okolo 40 lidí. Mezi významné zákazníky patří například Coca-Cola, Nestlé, Ikea či Velux.

Budeme školit ve velkém

Firma zákazníkům nabídne nejen reálné ukázky svých výrobků a možnost hledat společně s odborníky řešení jejich problémů, ale i školicí prostory určené pro prováděcí firmy, architekty, investory a developery. „Na školeních teď budeme stavět i svou další strategii do budoucna. Chceme, aby se u nás zákazníci mohli přesvědčit o naší kvalitě a spolehlivosti,“ vysvětluje Jiří Litera.

Nové školicí prostory jsou uzpůsobeny pro každou ze čtyř divizí společnosti. Pro divizi podlah jsou připraveny prostory, ve kterých si zákazníci reálně vyzkoušejí, jak se nátěr aplikuje přímo na podlaze. Divize ochrany staveb má připravené aplikační exponáty, na nichž lze ukázat, jak se například nanáší izolační souvrství či jak se injektuje vlhký sklep. Pro divizi ochrany dřeva má Remmers uzpůsobenou místnost taky pro praktické ukázky včetně lakovacího boxu.

Nová budova a nový showroom jsou teprve začátek. Po několika hektických letech firma plánuje zúročit investici, kterou vložila do nového sídla. „Naším úkolem je zaplnit náš showroom zákazníky, kterým nabídneme nejnovější informace a trendy,“ nastiňuje Jiří Litera. Všechno ostatní, jako kvalitu produktu, servisu, technického poradenství a dodávek, berou podle něj ve firmě jako samozřejmost. „V Česku jsme 25 let a chceme tu být minimálně jednou tolik. To, co nyní vytváříme, vytváříme pro budoucnost.“  

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

firmy, technologie

A tohle už jste četli?

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci

17. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci

Penny láká na poněkud netradiční slevu. Kdo v pondělí 20. května přijde na prodejnu řetězce oblečený ve včelařském oblečení, dostane cukr krystal bílý za sníženou cenu 14,90 koruny... celý článek

Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte

17. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte

Neproběhla vysněná dovolená podle vašich představ? Poradíme, kdy můžete dostat své peníze zpět a jak při reklamaci efektivně postupovat.

Penny rozšiřuje prodej na dálku. Nákup rozveze už i po Praze

16. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Penny rozšiřuje prodej na dálku. Nákup rozveze už i po Praze

Online objednávku a rovážku přes aplikaci dopravní společnostii Wolt testuje diskontní řetězec Penny už od loňského roku. Doteď mohli službu vyzkoušet zákazníci v Brně a Hradci Králové. Nově... celý článek

Pozor na Temu. Manipuluje a nechrání uživatele, stěžuje si dTest

16. 5. 2024 | redakce Peníze.CZ

Pozor na Temu. Manipuluje a nechrání uživatele, stěžuje si dTest

Skupina evropských spotřebitelských organizací včetně českého dTestu podala stížnost na čínské online tržiště Temu. 

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

14. 5. 2024 | Ivana Sladkovská

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

Loni polský řetězec Biedronka oznámil, že se chystá na Slovensko. Češi i Slováci z pohraničí si ho oblíbili kvůli nízkým cenám. Otazník ale visí nad kvalitou a původem potravin. Biedronka... celý článek

Partners Financial Services