Z deníku Insider - Příběh Škody Yeti, auta, které se místo miláčka mladých stalo hitem u seniorů, je jen jedním z důkazů, jak se obtížně pracuje obchodníkům i marketérům s generací 50+. Hrozně málo značek se orientuje na starší spotřebitele, a přitom může jít o velmi lukrativní skupinu, pokud jde o utrácení peněz.
To, že se lidé dožívají vysokého věku, je relativně nový fenomén. Na začátku století by většina z nás byla mrtvá či zcela opotřebovaná po dosažení čtyřicítky či padesátky. Dožil-li se dříve někdo zralého věku, měl statut osoby, jež dokázala „vzdorovat nástrahám osudu". Dnes je to běžné.
Podle odhadů EU vlastní tato cílová skupina téměř 80% národního bohatství, má v průměru vyšší příjmy. Přesto 90% výdajů na marketink a reklamu se zaměřuje na mladší lidi.
Výzkum UFO (najdete jej na slideshare.net po zadání slov UFO a marketing) ukázal, že generace padesátníků a
…
Sdílejte článek, než ho smažem