Praha - Údajně celá třetina věrnostních karet v USA je používána i k jiným účelům, než původně bylo zamýšleno. Nejčastější využití souvisí údajně s používáním jistého bílého prášku. Ale možná je to celé jen drb.
Schválně se podívejte do své peněženky a spočtěte si vaše věrnostní karty. Pokud jste průměrný spotřebitel, tak byste jich tam měli mít oproti loňskému roku o tři více. Rozmach věrnostních programů v poslední době nesouvisí jen s krizí. Hlavní motor tohoto pokroku se jmenuje Tesco, které se svojí věrnostní kartou ukázalo, co vše se dá s podobnou věcí provádět.
Druhým akcelerátorem pak je ekonomická krize a zažitá představa, že stávající zákazník je vždy výhodnější než nový. To je sice pravda, ale spíše v kategorii služeb nebo obchodu mezi firmami (B2B) než třeba v maloobchodě. Věhlasný je z tohoto pohledu výzkum agentury Holmes & Marchant, který potvrdil, že v
…
Sdílejte článek, než ho smažem