Praha - Revoluce v tarifech, jak prudké zlevnění paušálních cen za volání a SMS nazval jeho spouštěč Telefónica O2, ukazuje dva přístupy současně. Zaprvé: tři velcí mobilní operátoři se vážně začali připravovat na vstup toho čtvrtého, PPF mobile. Teď jde o to, „důstojně" přivítat Petra Kellnera v telekomunikacích, aby to neměl tak snadné.
Ale hlavně zadruhé: struktura nově nabídnutých cen ukazuje, že jde o mnohem více. O to, pokusit se alespoň zčásti zastavit změnu zvyklostí uživatelů. Hlavně pokud jde o data (čili internet v mobilu).
Výnosy z SMS klesají
Dlouholetý aktivní i pasivní odpor mobilních operátorů vůči mobilním datům je pochopitelný, píše ve své obsáhlé analýze v deníku Insider Patrick Zandl. Převést hovory a zejména SMS na data by pro uživatele znamenalo významně ušetřit. Od doby, kdy Apple nabídl iMesssage a kdy mezi mládeží dramaticky stoupl počet zpráv prostřednictvím
…
Sdílejte článek, než ho smažem