Brno - Společnost Vodafone musí konkurenčnímu T-Mobilu definitivně zaplatit odškodné pět milionů korun za reklamní kampaň, v rámci které nasadila konkurenci parohy.
Potvrdil to Nejvyšší soud, který zamítl dovolání společnosti Vodafone. Jde o jedno z nejvyšších odškodnění za reklamu v Česku.
Sobí parohy umístil Vodafone na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006.
Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které měla konkurence užívat. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby".
T- Mobile Vodafone zažaloval a kromě omluvy požadoval také odškodnění za nekalou soutěž. Soudy rozhodly o tom, že se Vodafone musí omluvit. Omluvný text byl ale vysázen tak, že tučně vytištěná písmena opět vytvořila motiv paroží.
Loni Vrchní soud v Praze potvrdil, že Vodafone má
…
Sdílejte článek, než ho smažem