Nelíbí se vám hotel nebo služby delegáta? Stěžujte si hned na místě.

František Mašek | rubrika: Jak na to | 16. 6. 2010 | 2 komentáře
I když se snažíte důkladně prověřit cestovní kancelář, u níž si kupujete zájezd, někdy se jeho reklamaci nevyhnete. Hlavní pravidlo zní, vše se pokuste reklamovat už na místě.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)

24. 7. 2011 12:44 | Hana Deáková

CK Primaparta inzeruje odlet z Prahy, trvání letu 2,3h. Ve skutečnosti vás čeká noční cesta transferem na letiště do Dráždan!!!!! Vše do poslední chvíle majitelka zamlčuje. Na CK Primapartu doporučuji dát si velký pozor. majitelka slibue a neplní. Např.přijetí penez mi potvrdila až za 4 týdny, do té doby nezvedala telefony, nereagovala na maily.....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 6. 2010 6:58 | PatrikChrz

Místo prověřování cestovky bych doporučil spíše prověřovat hotel. Je pravda, že kvalitní delegát cestovní kanceláře může zajistit hodně (v krajním případě i přestěhování do jiného hotelu), ale pokud si vyberete prověřený hotel, nebudete cestovku vůbec potřebovat. Já osobně používám www.hotelbewertungen.de (je ve více jazykových mutacích), angličtináři nejspíše využití tripandvisor.com, popř. se dají nalézt hodnocení hotelů na prodejních protálech - já nakupuji přes německé, takže mám dobré zkušenosti třeba s www.expedia.de. Pokud nemá hotel alespoň 80 %, tak mě nezajímá
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 306 413 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Rozpor při reklamaci
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, reklamovala jsem po dvou letech používání dne 21.9.2019 žehličku koupenou v Lidlu v září 2017 s tříletou zárukou. 19.10. mi zaslali sms, že je reklamace vyřízena, ať se dostavím na prodejnu,... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Čím voněla žena starého letopočtu

Čím voněla žena starého letopočtu

Zalíbit se našemu čichu se snaží vše od balzámů na rty přes vlhčené ubrousky až po kuličky...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Stomatologie

Vít Samek Na vlastní otvor: Stomatologie

Zuby – pohroma huby. A podle mě i evoluční záhada. Kazí se, bolí, a dásně, to ať se na...více

„Bez kvót to nepůjde.“ Ženy v politických stranách

„Bez kvót to nepůjde.“ Ženy v politických stranách

O tom, proč je důležité zvýšit zastoupení žen ve veřejném životě, v politice, v mocenských...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Oldřich Bajer

podnikatel, zakladatel NetCentrum

Jiří Pospíšil

politik

Oldřich Bajer
ÚSPĚŠNOST
42,86 %

z 7 duelů
×
Jiří Pospíšil
ÚSPĚŠNOST
55,56 %

z 9 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.