Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 162 komentářů)

22. 11. 2019 14:25 | Jirka

U Axa pojišťovny bych se nikdy nepojistil. Měl jsem tu smůlu, že do mě naboural člověk, který měl u Axa pojišťovny povinné ručení a proto jsem opravu vozidla a likvidaci pojistného plnění řešil s nimi. Jejich liknavost a přístup překvapily i mě a to jsem žádné zázraky od pojišťovny nečekal. Neustále jsem je musel urgovat, opakovaně posílat listiny, které jsem jim už poslal a výsledkem byla naprosto mizivá částka, kterou mi na opravu poslali.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 11. 2019 20:43 | prý věrný klient

S touto pojišťovnou mám velice nepříjemnou zkušenost. Dne 22.4.2014 jsem si pořídil svůj vysněný vůz a zároveň jsem uzavřel pojistnou smlouvu na povinné ručení. Dne 19.10.2019 jsem si koupil nový vůz a při koupi vozidla jsem si nechal pojistit vozidlo u pojišťovny, kterou mi nabídl prodejce. V tuto chvíli jsem měl vozidla dvě. Dne 1.11.2019 jsem starší vozidlo prodal do autobazaru, ano byl to pátek, protože jsem byl pracovně celý týden mimo domov a na pátek jsem měl domluvený prodej tohoto vozidla. Vozidlo bylo úspěšně prodáno a z důvodu obezřetnosti jsem odeslal večer email se všemi povinnými údaji potřebné k ukončení pojistné smlouvy z důvodu prodeje vozidla. Následně jsem byl vyzván, abych na příslušnou pobočku donesl kupní smlouvu, což jsem pochopitelně udělal. Tím jsem považoval celou situaci za vyřešenou. Jaké bylo moje překvapení, když jsem dostal email, kde mi oznámili vznik dluhu ve výši stupidních 204 Kč, který nedokázali ani vyčíslit a zároveň s odkazem na právní normu, která řeší pouze důvody zániku pojistné smlouvy. Pochopitelně jsem se dozvěděl , že smlouva bude ukončena až ke dni 30.11.2019. Výše dluhu vznikla právě za toto období. Ze zákona vzniká pojišťovně pouze právo na pojistné do konce kalendářního měsíce, ale.není to povinnost, je to bohužel jediná pojišťovna, která to má takto nastavené. A proto se ptám, je cena 204 Kč za reálně jeden pojištěný den 1.11.2019, a to ještě za předpokladu, že pojistné bylo placeno pololetně a pojistné za předcházející pololetí bylo zaplacené až do 2.11.2019, skutečně tak důležitá aby ohrozila mou důvěru v tuto pojišťovnu jako váženého a dlouholetého klienta, jak jsem byl velmi často z jejich strany nazýván??Upřimně Vám všem říkám, že takovéto jednání považuji dle mého názoru za podvodné a účelové jednání, kdy mi jak při uzavření, tak při ukončení smlouvy toto nikdo ani neřekl. Tato skutečnost by mě jistě ovlivnila, zda smlouvu uzavřít nebo ne. Jsem bohatý o zkušenost, se kterou jsem se u této instituce setkal, všem známým a příbuzným doporučuji odejít od této pojišťovny a této stránky využívám, abych se o tomto chování podělil s ostatnimi. Pojišťovně tímto gratuluji k dobré práci a ztrátě klienta, který jí po celou dobu pojistného období (5,5 let) důvěřoval a jediné štěstí, že nedošlo k žádné pojistné události....Jak by se tato pojišťovna zachovala v tomto případě.....?Dle dostupných názorů, které jsou na těchto stránkách zveřejněny, tuším , že nejsem jediný,kdo tuto zkušenost s touto pojišťovnou má.......
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2019 15:12 | Suzanne

A ještě když jsem s nimi jednala, spletli si pojistné smlouvy a chtěli mi rušit pojistku na úplně jiné vozidlo. Na štěstí jsem si všimla včas, že propletli čísla smluv. To zrušení se mělo týkat auta, jehož majitelem i pojistitelem byla moje firma a byl to Mercedes a oni malém zrušili pojistku, která byla na mé jméno (ne na společnost) a šlo o BMW. Tedy jiný pojistitel i jiná značka auta. Nechápu, jak to mohli takto domotat.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2019 15:04 | Suzanne

Mám s Axou také špatné zkušenosti. Dne 1.8. jsem uzavřela smlouvu na povinné ručení Dne 16.8. jsem prodala automobil (nový majitel uzavřel svou pojistku) Dne 20.8. zápis změny majitele do TP Dne 20.9. žádost o ukončení smlouvy s pojišťovnou na základě prodeje auta. Pojišťovna mi ukončila smlouvu až ke dni 1.10. Prý ukončení dle zákona o pojištění vozidel je do konce měsíce od nahlášení změny pojišťovně. Nesmysl. Jiné pojišťovny automaticky ruší pojistku ke dni prodeje automobilu. Zákon jasně uvádí, že pojistka se ruší ke dni zániku smlouvy (což je prodej, nikoli nahlášení pojišťovně) a že pojišťovna je povinna od tohoto dne peníze vrátit. Zákon dále uvádí, že pojistitel má nárok na pojištění ještě do konce měsíce od zániku pojištění, ale pouze právo, nikoli povinnost. A i tak by to do konce měsíce bylo do konce měsíce srpna a ne do konce září. Nevím, proč bych měla měsíc a půl navíc platit pojištění cizímu člověku, který navíc ještě od koupi (16.8.) platil pojistku za to auto duplicitně také.Pojistka měla trvat pouze 16 dnů (od sjednání do prodeje), max 20 dnů (od sjednání do zápisu v TP) a Axa trvala na tom, že pojistka měla trvat dva měsíce. Předán to už svému právníkovi a vím, že jsem v právu, ať si tedy pak náklady uhradí Axa. Nejhorší domluva i co vím od známých.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2019 21:19 | Tom

Ještě dodám,že by se měli stydět jak se chovám k lidem dodatkové.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2019 21:17 | Tom

Hrůza,přítelkyně leží v nemocní ve španělsku již 17 dní mám veškeré pojištění zaplacené dokonce vip a tato pojišťovna se o ní neumí absolutně postarat.mela by jim být hanba.nedopuručuji tutoto pojištění.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 10. 2019 17:04 | Vlado

Citace - Vladimír Sobíšek / 01.10.2019 22:33

Nejhorsi pojistovna je axa ruce pryc od ni.Vychcavaji s klientama jak je to jen mozne.Arogantni chovani a pod.Z pocatku mi ohodnotili me auto BMW E46 318 i rok 2001 na 60 tisic. Ale kdyz doslo k poskozeni celeho vozidla jako totalja ohodnotili me auto jenom na 20 tisic.Schvalne tri mesice protahovali skodnou udalist tak aby mi vznikli penale ta nepojistene auto , nebot v dobe poskozeni zrovna skoncila pojistka. Rakza si jeste z tech penez strhli dalsi pojistku .Proste jsou to zrudy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2019 14:22 | Milda

POZOR na poj. AXA. Naboural mě mladík se zákonným pojištěním od poj. AXA. Zkoušel jsem událost oznámit na AXU vzápětí po nehodě a to samé zkoušel i viník DN. Bohužel operátorka slíbila, že z důvodů zaneprázdněnosti nám zavolají zpět. Dva dny nikdo. Díky havarijnímu pojištění jsem nehodu nahlásil ČP, kde velmi ochotně věc převzali do zastoupení. Ještě ten den jsem se domluvil v jejich autorizovaném servisu a dnes jsem dal vozidlo do opravy, cca týden od nehody. Když jsem hledal servis v domnění, že bude platit AXA a po jejím zmínění, byl jsem všude odmítnut, že neplatí, že si opravu musím zaplatit sám a potom jednat s Axou. Když jsem do jednoho ze stejných servisů přišel s tím, že věc převzala ČP bylo po problému. Mám dokonce náhradní vozidlo a slíbenou opravu do 14-ti dnů. Nebude mě to stát žádné peníze, nepřijdu o bonusy a ČP bude škodu vymáhat sama na AXE.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 10. 2019 10:17 | Alfons

Nejskurv... pojistovna intrikari a podvodnici.Nejhorsi je na to , ze se niceho neda dovolat.Jsou normalni svi... a to doslova
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 10. 2019 10:08 | Helga Plzen

Můj přítel měl pojištěné auto BMW E46, kde mu dle tabulek sdělili hodnotu auta 60000kc.Před ukončením pojištění došlo k poškození vozidla vandalismem a vznikla škoda dle policistů a jejich expertů cca 45000.Pojistovna škodnou událost prodluzovala jak jen mohla, po mnoha urgencich jsme konečně dostali výsledek ukončení s cenou celkového vozidla 20000,kdy nám na účet pošlou 10300.Nejhorsi pojišťovna jaká může být. Nedovolate se ničeho.Telefony neberou,na emaily nereagujou. Takovéto pojišťovny by měli rušit.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2019 22:33 | Vladimír Sobíšek

Nejhorsi pojistovna je axa ruce pryc od ni.Vychcavaji s klientama jak je to jen mozne.Arogantni chovani a pod.Z pocatku mi ohodnotili me auto BMW E46 318 i rok 2001 na 60 tisic. Ale kdyz doslo k poskozeni celeho vozidla jako totalja ohodnotili me auto jenom na 20 tisic.Schvalne tri mesice protahovali skodnou udalist tak aby mi vznikli penale ta nepojistene auto , nebot v dobe poskozeni zrovna skoncila pojistka. Rakza si jeste z tech penez strhli dalsi pojistku .Proste jsou to zrudy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2019 6:58 | Lukáš

Dobrý den, Jedná se o nejhorší pojišťovnu na českém trhu.Uzavřel jsem u nich havarijní pojištění a bohužel měla přítelkyně nehodu. Auto jsme nechali opravit a už 7 měsíců čekáme na vyplacení pojistného. Naprostá katastrofa.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 9. 2019 21:54 | Marie Novotná

Jednim slovem KATASTROFA!!!!! V nasem meste pobocka resi jen urcite druhy pojisteni, v nejblizsim meste je zavreno, protoze tam dela jen jeden kaspar, ktery je nemocny. Kdyz se dovolate po trech hodinach na infolinku, zvednou to napruzeni operatori, kteri Vam vubec s nicim nepomuzou a jeste z vas udelaji vola, co jako vlastne chcete. Resim s nimi nehodu, tak jsem zvedava, jak dobre to vyresi. Jo a jeste posilaji maily, ktere patri druhe strane nehody, cimz vas opravdu vystresuji. Mazec
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 9. 2019 12:36 | denisa

hrozný!! strašný!!! příšerný!!! 10 minut na drátě čekáte když něco potřebujete.... na email mi chodí reakce tak po sto letech... děs!!! pryč od nich ..pokud se vám to tedy podaří..mě to stálo nervy
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 9. 2019 23:32

Tak tomu nevěřím, jednam s pojišťovnou již několik dní kvůli úrazu mé dcery v zahraničí a pokaždé s jinym opetatorem a neustále dokola stejné odpovědi,že se úraz stale posuzuje..už týden je dcera bez jakékoliv pomocí, pojišťovna odmítá uhradit nejnutnější léčbu... Katastrofa!!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 8. 2019 16:42 | Jana

Pokud toužíte jen tak vyhodit peníze za nic, je tahle pojišťovna jasná volba. Naprosto příšerné jednáni, které jsem si nemyslela, že je v téhle době vůbec možné!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 8. 2019 7:49 | František Janda

naprosto hrozná zkušenost - měl jsem pojištěnou střechu, po tom co jí rozbili kroupy jsem se rozhodl neopravovat, ale dát novou za 350 tis., z Axy mi vyplatili 900 Kč (slovy devět set).
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2019 0:28 | Jana

Absolutně nejhorší pojišťovna. Pokud se vám stane nehoda vůbec se s vámi nebaví. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2019 15:28 | Alex

Axa ????!!!!!! Nikdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!Akorat jsem kvuli tem hajzlum musel platit v USA vsechno ja ! takzer me to dostalo do super situace !!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 7. 2019 8:51 | Roubalova Milena

AXA NEJHORŠÍ POJIŠŤOVNA,ABSOLUTNĚ NESPOLUPRACUJI SE ZÁKAZNÍKEM,KAŽDÝ OPERÁTOR ŘÍKÁ NĚCO JINÉHO, JDE JIM JEN O PRODLOUŽENÍ ABY ČLOVĚK PLATIL 2JSME BYLI NA POBOČCE, 10JSEM TAM VOLALA A JE TO HRŮZA,JEDEN OPERÁTOR VI O VŠEM CO JSME TAM UDALI A OSTATNÍ TVRDÍ OPAK, HRUZA, 3X@A FURT TO NESTAČÍ. ABYCH DALA UKONČEN POJ. DOHODOU, JE TO JAK TATARINU, AXA UŽ NIKDY,VŠEM DOPORUČIM JINOU PIJISTOVNU
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Jahn

manažer

Karel Svoboda

ekonom, prezident APS ČR

Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services