Výpočet životního minima 2024
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Michal Sýkora
bývalý hokejista a investor
Tomáš Hodboď
podnikatel, Miton
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Odboráři budou kvůli benefitům stávkovat a vy se tak nedostanete do práce. Co vy na to?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
25. 2. 2010 14:20, TVK
Celá stávka je pouze sebestředná demostrace síly odborů, kterým nejde o nic jiného než o vlastní zviditelnění. Jednáse firmy poskytující veřejné služby a placené mj. z velké části ze státního rozpočtu. I když veřejnou dopravu využíváme zcela výjimečně, klidně je podpořím, pokud bude cílem zlepšení težkých pracovních podmínek příslušných zaměstnanců nebo zlepšení služeb pro nás zákazníky, zlepšení hospodaření apod. Ale tohle? Stávkovat pro pár stokorun za zdanění nadstandardních forem odměňování?
Jen zcela na okraj, někde v ekonomickém tisku jsem nedávno četl článek o ČD, kde bylo zmíněno, že momentálně existuje 200.000 (!) režijních jízdenek, ale počet zaměstnanců drah je někde na třetině nebo čtvrtině. Vysvětlí mi někdo, když u pominu ty zaměstanance, kde k tomu taky důvod moc nevidím, proč z veřejných peněz platíme přepravu zdarma lidem, kteří nemají s dráhou nic společného?
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
25. 2. 2010 20:17, Merito
Odborářům držím palce, myslím že v ulicích už jsme měli být dávno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 46 komentářů)
25. 2. 2010 8:03 | Olly
25. 2. 2010 8:03 | Hans
25. 2. 2010 7:42 | MoB
25. 2. 2010 7:06 | Pepa
25. 2. 2010 6:54 | Petr S.
Uvedení odboráři jsou jen zapařenci, kteří hledí jen na svůj osobní profit na úkor ostatních.
25. 2. 2010 6:14 | TomasK.
Treba by si to mohly firmy strhavat z dani nejake % z nakladu na dopravu. Ptate se proc jednoduse kolik zvas je ochotno dojizdet do prace kdyz ve stejnem oboru nekde jinde dostanete treba o 1000Kc vic ale za dopravu date 1200Kc a to ani nemluvim o case stravenem v dopravnim prostredku.... tomu to rikam pozitivni podpora zamestnanosti!!!!
Stránka 3/3
Následující