Stoleté povinné ručení se přesouvá na internet

Věra Tůmová | rubrika: Co se děje | 28. 3. 2008 | 4 komentáře
Trhem povinného ručení v Česku hned tak něco nepohne. Nováčci se proti obrům prosazují těžce. Zvláště, když zbraně pro lov klientů mají všechny pojišťovny v podstatě stejné. Mezi ty novější, které by měly hrát v budoucnu prim, patří přímý prodej přes telefon a internet.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)

27. 2. 2012 17:04 | aneta

Není to vůbec dobrá pojiš´tovna.A to píšu slušně.A bavit se s nimi? Komunikují pouze telefonicky anebo mailem? No kde to jsme?!!! Manžel jim dal mailem výpověď a oni poslali upomínku s pokutou a pak klidně řekli,že jim přišel prázdný mail.No fakt si neumím představit co by se dělo,kdyby měl nějakou nehodu.Byl za nimi v Praze a tam mu řekli,že na "bavení se s klienty osobně" nejsou vybavení.No,mě tohle normální nepříjde.Takže druhé auto také odhlašujeme a rozhodně jim dobrou reklamu dělat nebudem.Za tohle chování??? Fakt ne :(
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2008 23:55 | JK

No mně Direct moc neoslovila. Na první pohled je to sice zajímavé, ale když se jich přímo zeptáte, tak neochotně naznačí že je v tom jejich "levném" háček. Lze to najít i v diskusi s jejich ředitelem co byla někde na Inetu publikovaná. Dokonce si myslím, že by se tu dalo hovořit i o klamavé reklamě. Oni slibují, že dají nižší cenu než stávající pojišťovna. Jenže tím je myšlena základní cena za pojištění, pokud k tomu pojišťovna přidá nějaké obchodní slevy, tak to už nezohledňují. Pokud je to jinak, tak se Directu omlouvám ale tuto informaci mi na můj dotaz telefonicky řekli.
-36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2008 13:31 | Věra Tůmová

Dobrý den Kamile, děkuji za doporučení, také jsem už v minulém týdnu na toto téma s pojišťovnou Direct diskutovala. ČKP má podle nich skluz v aktualizaci výsledků, protože Direct má mít auditované výsledky přes deset tisíc klientů k závěru loňského roku. Masivní investice do reklamy management vysvětluje jako budování značky, která jim má následně zisk a klienty přivést. Jak to bude v budoucnu uvidíme. Zdraví VT
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2008 10:31 | Kamil

Návrh pro autorku: zkuste jen tak ze zajímavosti srovnat reklamní výdaje pojišťovny Direct a vydělit je počtem získaných klientů. V rámci tradičního podzimního boje pojišťoven získali masivní reklamní masáží za desítky či stovky milionů korun (určitě lze z dostupných dat zjistit přesněji) závratných 8319 klientů povinného ručení (k 31.12.2007 dle databáze České kanceláře pojistitelů). Kdyby ty loňské výdaje byly třeba 100 milionů, tak náklad na získání jednoho klienta je cca 12 tisíc. Při průměrné ceně pojistného řekněme 5 tisíc korun si lze domyslet jak na tom ekonomicky takováto pojišťovna asi bude.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaromír Šmejkal

podnikatel, Unimex Group

Petra Procházková

manažerka, Agrofert

Jaromír Šmejkal
ÚSPĚŠNOST
75,00 %

z 4 duelů
×
Petra Procházková
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services