Výpočet čisté mzdy 2025
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl otevře první outlet hned po Novém roce. Máme fotky
Obchodní řetězec Lidl otevře ve čtvrtek 2. ledna svoji první outletovou prodejnu v Česku....více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Petr Kováčik
podnikatel, Skrz.cz
Zdeněk Tůma
ekonom a politik
47,37 %
z 38 duelů
51,92 %
z 52 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Pojišťovny klientům při koupi životního pojištění moc nepomůžou
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
8. 1. 2008 11:14, pecos
velmi zajímavé je porovnání velikosti písma vyplacených částek v případě "uznané pojistné události" na první straně smlouvy a pojistných podmínek na poslední straně. Že by kvůli "úspoře papíru" ?
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
16. 1. 2008 20:58, pepicka
Měla bych dotaz...manžel zepřel při prac.úraze a byl zamestnavatelem pojištěn,pro úraz s následkem smrti.Je mi vyplácena renta-výživa pozůstalích po zemřelém,prosím vás jak dlouho mi bude toto vypláceno a jaké mám já jako pozůstala osoba povinnosti oznamovat,nebo spíše jaké věci nahlašovat abych nepobírala rentu neoprávněně.Děkuji za odpověď
Další příspěvky v diskuzi (celkem 18 komentářů)
18. 1. 2008 14:27 | Guardian83
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 1. 2008 20:58 | pepicka
11. 1. 2008 16:09 | Arne
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 1. 2008 15:12 | Ivan Špirakus
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 1. 2008 15:07 | Ivan Špirakus, Asociace českých pojišťovacích makl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 1. 2008 6:46 | Rodič
Jak běžný klient pozná, kdo je pojišťovací makléř a kdo nikoliv? Má dotyčná osoba u sebe nějaký průkaz či osvědčení? V případě nespokojenosti s chováním této osoby při nabízení životního pojištění - mám zaslat oznámení na Vaši Asociaci?
10. 1. 2008 11:53 | Jaroslav V.
9. 1. 2008 22:17 | Ivan Špirakus, Asociace českých pojišťovacích makl
děkuji za provedení opravy, nicméně Vaši poznámku o použití slova "makléř" jako synonymu nějak nechápu :( Synonymum čeho ? Jedná se o pojem definovaný zákonem, tady není místo pro lierární obraty.....
Nicméně si dovoluji upozornit, že v dnešním článku: Zážitky z terénu..... " opakujete ZNOVU stejný omyl: " Přečtěte si, jak vypadaly schůzky s pojišťovacími makléři v jednotlivých pojišťovnách. "
Bohužel právě díky takovým nepřesným článkům, jako jsou Vaše, má veřejnost mezi pojmy pojišťovací makléř, pojišťovací agent a zaměstnanec pojišťovny NAPROSTÝ ZMATEK !
Pochopitelně, že s Vámi souhlasím, že kvalitní informace BY MĚL klient dostat všude, nicméně zákon jasně definuje jaké informace od koho dostat MUSÍ. A proto musí jasně rozlišit , s kým vlastně jedná. (zaměstnanec pojišťovny se neřídí zákonem 38 /2004 - jak by si někdo mohl myslet z nejasného textu v rámečku.... " Pojišťovací zprostředkovatel i pracovník u přepážky musí zaznamenat poskytnutí povinných údajů a požadavků klienta (§ 21 Zákona 38/2004 Sb. ). "
Od serveru jako Penize.cz, který se snaží provádět chvályhodnou osvětu, bych proto očekával, že bude upozorňovat i na to, že si klient má nejprve ověřit, s kým vlastně jedná, a jaké jsou mezi jednotlivými kategoriemi zprostředkovatelů právní i faktické rozdíly
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 1. 2008 11:15 | Věra Tůmová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 1. 2008 23:24 | Ivan Špirakus, Asociace českých pojišťovacích makl
Pak byste totiž nikdy nemohla napsat, takový nesmysl, že v pobočce pojišťovny klientovi doporučí pojištění pojišťovací makléř !!!
zákon č. 38/2004 Sb. § 8 Pojišťovací makléř (1) Pojišťovací makléř je ve své činnosti vázán obsahem smlouvy uzavřené se zájemcem o pojištění nebo zajištění (dále jen ,,klient"). (2) V závislosti na obsahu smlouvy s klientem pojišťovací makléř zpracovává komplexní analýzy pojistných rizik, návrhy pojistných nebo zajistných programů, poskytuje konzultační a poradenskou činnost, provádí správu uzavřených pojistných nebo zajišťovacích smluv, sleduje lhůty k jejich revizi, spolupracuje při likvidaci pojistných událostí. (3) Pojišťovací makléř musí být zapsán do registru, splňovat podmínky důvěryhodnosti a podmínky stanovené tímto zákonem pro vyšší kvalifikační stupeň odborné způsobilosti.
--------------- nemáte pocit, že pojišťovací makléř je asi něco jiného, než zaměstnec, případně agent pojišťoven ??? (navíc i mezi zaměstnancem a agentem je je velmi podstatný rozdíl z hlediska zákonné povinnosti poskytnout klientovi informace)
8. 1. 2008 14:46
8. 1. 2008 12:20 | czak
8. 1. 2008 12:10 | randy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 1. 2008 11:50 | pavel
8. 1. 2008 11:14 | pecos
8. 1. 2008 11:05 | randy
8. 1. 2008 6:43 | Rodič
8. 1. 2008 3:06 | randy