Výpočet čisté mzdy 2023
Interaktivní grafiky
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Takhle vám vyberou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Útoků na internetové bankovnictví přibývá. Falešné webové stránky, e-maily, SMS, zprávy...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Zkušený lékař zakládá kliniku celostní medicíny. Pacient není jen diagnóza, říká
Stál u zrodu tří zdravotnických zařízení, které prodal, když mohla naplno fungovat bez...více
Líčení zralé pleti: tyhle tipy make-up artistky by se vám mohly hodit
Ať chceme, nebo ne, přibývající roky se odrážejí i na naší tváři. A stejně, jako je v...více
Harry průkopník. Bude jako Jordan?
Kdo by nechtěl kopat jako hvězda. Byznysoví lídři to vědí a tak Harry Kane nezměnil jen...více
Septembrové zvyšovanie platov na Slovensku: Koho sa týka a kto dostane najviac?
Rok 2023 je pre štátnych zamestnancov a zamestnancov vo verejnom sektore obdobím zvyšovania...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jaroslav Starka
podnikatel, 1.FK Příbram
Ondřej Trojan
producent

16,67 %
z 6 duelů

25,00 %
z 4 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Daňové úlevy u životních pojistek nově: Pojišťovna dala klientům červenou
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
16. 3. 2015 15:55, Dam
Jenomže Komerční pojišťovna nemá standardní IŽP jako je běžné na trhu. KP u běžně placené smlouvy nemá počáteční jednotky ani vyšší tzv. "entry fee" v prvním roce.
Takže tvrzení "Jenže nová pojistná smlouva s sebou nese také nové náklady – a ty v prvních letech pojistky spolknou podstatnou část pojistného" je naprostá lež.
Autorka by si měla občas nastudovat produkt než napíše nesmysl.
Proto ani KP neprodává investiční ŽP pojištění přes MLM cesty, ale jen přes bankovní poradce KB (náklady na provizi pro MLM jako je Partners).
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
16. 3. 2015 8:09, Maryl
A co přinese nová smlouva? Ohledně plnění pojistné události? Budete pojištěni stále stejně na rizika, která byla již prodělána, nebo Vás pojistí jen na rizika (nemoci) která jste neprodělali?
Další příspěvky v diskuzi (celkem 15 komentářů)
18. 3. 2015 9:09 | jeziske
16. 3. 2015 21:24 | ústřice Stáňa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 16:28 | dam
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 16:06 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 16:05 | josef
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 15:55 | Dam
16. 3. 2015 15:41 | Franta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 15:09 | Karel
16. 3. 2015 8:34 | qwertz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 8:30 | qwert
Pokud si tedy někdo sjedná IŽP se "spořicí složkou", nejlépe vůbec bez "rizikové složky", pak je to s prominutím blb, protože tenhle produkt je tak specifický, že je prakticky pro všechny nevhodný. Vysoké počáteční náklady slouží k silné motivaci neustálého prodeje tohoto produktu všem a všude, přičemž rozumně vystoupit se z něj nedá, a nikdo neví co bude dělat za 10 let, natož pak třeba ze 30, což může být délka trvání smlouvy. Navíc dotěď někteří klienti legálně přečůrávali stát, když obcházeli zdanění pžíjmu skrze ŽP a následné výběry. Teď se jen situace otočila.
A Pojišťovna KB? Jediný správný výsledek by byl, kdyby si u nich už nikdo nikdo neuzavřel pojistku, pak by se naučili, že zákazníkovi se vychází vstříc. Ale jsme v česku, tady si průměrný pvčan nechá líbit všechno, takže proč by takto nepostupovali, že?
16. 3. 2015 8:09 | Maryl
16. 3. 2015 7:28 | Hugo
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 3. 2015 6:40 | MoB
16. 3. 2015 5:19 | F.
16. 3. 2015 3:26 | Jirka