Reformováno: Jaké budou nové přídavky na děti

Od příštího ledna řadě rodin vyschne jeden z pravidelných zdrojů příjmů. Přijdou o přídavek na dítě. Spočítejte si, jestli to bude i váš případ.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 12. 2007 18:57

je to tak správné a spravedlivé. Matku, která se o vás nestará zažalujte, je ze zákona povinna přispívat na vaši výživu do 26 let pokud se soustavně připravjete na povolání - tedy studujete.

Zobrazit celé vlákno

+74
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 11. 2007 14:43, zlatka

no kam to spějeme, je to čím dál tím horší. Přídavky by měli dostávat všechny děti bez ohledu na příjmy rodin. Je to tak ve většině západních zemí např. v Německu, ale tam to není almužna jako u nás, tam je to 150euro na dítě. Za to už se dá pořídit např. oblečení, vybavení na lyže, školní pomůcky a tak podobně. Tady u nás na to mají nárok zase jen ti flákači a pak bohatí podnikatelé, kteří si hrají na chudáky a na daňovém přiznání mají tak malý příjem, že by se měli stydět. už je vidím, jak by podnikali, kdyby měli čistý měsíční příjem kolem 11000 Kč, jak většinou uvádějí. Hlavně že mají dům, auta, bazény a apd, ale berou přídavky.To by se nestyděli za tak málo živit rodinu, to snad ani nejde? To by šel každý přece raději do práce, hlavně chlap, a vydělal si více a nedřel se tolik a šel domů s čistou hlavou. Je to tak průhledné, že nechápů FÚ, že po tom více nejdou. Je mi z toho na nic.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 101 komentářů)

10. 11. 2007 11:39

To co se v naší republice děje,to je až neuvěřitelné.Páni poslanci by si měli vzít platy obyčejných lidí a zkusit si s tím vyžít.Bez přídavku na děti ,bez veškerých sociálních dávek.Už ted člověk přemýšlí nad tím ,jestli má koupit o jeden rohlík víc nebo mín.Už ted se zdražilo o tolik procent a to největší nás čeká po Novém roce.Máme moc pěkné vyhlídky.To co Nám předvádí dnešní vláda ,tak to snad nepředvedl ještě nikdo.Tak se modleme za to,aby jsme to všechno ve zdraví přežili.Bude nám všem hůř
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2007 10:47

Nejhorší na to je,že se nezvedne ani životní minimum,nebudou přídavky,ale vše se zdraží.Nevím jak naši poslanci si to představují!Přeci,kdy ž se zvyšují náklady,tak se musí zvedat i životní minimum.
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2007 10:45

Přídavky,by měli dostat všechny děti! Jsou to přídavky na děti!!Zas na to doplatí jenom ten co dělá,protože přesáhne určitý násobek .Ten co se fláká a nechce dělat,tak přídavky dostanou,protože žijí s podpory a určitý násobek nepřesáhnou!
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2007 23:11

Dle mého názoru, by každé dítě mělo dostat nějakou tu korunu.Ať si vláda spočítá příjmy obyčejných lidí a neberou průměr svých platů.Je pravda,že nám třeba zvýší o něco málo čistou mzdu,ale je taky pravda,že bude vše drašší a navíc si budeme hradit veškerou návštěvu lékaře a podob. Takže když normální člověk přemýšlí,tak budeme na tom ještě hůř.Prostě nemohu k tomu nic jiné dodat,možná jen to,že okradou děti a rodiče budou trpět za ně.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 11. 2007 17:21

Já jsem už starší kategorie, která měla děti v sedmdesátých letech minulého století. Dnes se matkám nelíbí, že mohou být slušně placené dva roky doma, my jsme to braly jako velkou vymoženost, že mohu být mizerně placená až dva roky doma. Jesle a školky také nebyly,každý si to musel nějak zařídit. Většinou hlídaly babičky. Moje matka v padesátých letech byla se mnou doma tři měsíce, na víc neměla nárok a musela do práce, mě opět hlídala babička.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2007 20:31 | neznámá

Ty chytráku ,ale pokud bude dítěti v lednu více než tři roky automaticky bude dostávat rodičovský příspěvek jen 3800 Kč, to je opravdu férové že.I kdyby člověk chtěl dát dítě tedy teď do školky a jít do práce tak u nás 2 školky zrušily tudíž není kam dítě dát.Díky že mám děti už větší,protože takové názory mě vytáčejí.Reformu ano,ale ať naše vláda začne u sebe.
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 11. 2007 20:22 | Vlaďka

Já to říkala jak necháme jít k vládě ODS tak dopadneme jak sedláci u Chlumce jak se říká.Tak doufám že další volby takhle nedopadnou.Máslo už nám stojí 40 Kč a přídavky nám seberou a zase je budou pobírat jen ti spoluobčané co se válejí doma za naše daně.Přídavky by mělo pobírat každé dítě,vždyť každé to dítě co jim dáme bude jednou vydělávat na jiné.jsme 6 člená rodina,oba chodíme do práce a dcera o prázdninách na brigádu,máme normální výdělky co jsou v severních čechách a do přídavků se vejít nebudeme .No hlavně že má vláda co jíst a můžou si zase zvednout platy,aby se chudáčci měli jak dostat letecky do práce.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 10. 2007 13:17 | M.K.

Tak to ať jdou někam, přídavek na dítě by mělo dostat každé dítě a je jedno kolik rodiče vydělají!!!!!!!!! Ještě že to porodné nevyplácejí podle toho kolik kdo vydělá,i když ani bych se nedivila, kdyby to pro ty bohatší zrušily, jsou to paka!!!!!!!!!!!!!!!!! !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2007 23:44 | rada

pane Tome,díky tomuto Vašemu názoru jsem opět našla pro mne nové informace ohledně rodičáku , ale stále jsem nepochopila jak to myslíte tím výpočtemRP dle"fiktivní PPM"otce-že je to krkolomné tomu věřím-vůbec to nechápu jak je to myšleno a jaké jsou tedy podmínky, když to nelze uplatnit vždy?Jsem ve stejné situaci jako Vaše manželka a taky nemám pořát představu jak bych mohla standartní RP zneužít-tím, že bych ve 3letech prcka šla do práce a začala odvádět daně a platit si zdravotní a sociální pojištění?(uznávám, že to mohu i tak-nikdo mne nenutí být doma4roky!!!)Ale proč mám být od 21měsíců krácena na RP, kdy nemám malého kam dát(babičky nejsou-jesličky nejsou- dostatečné penízky na chůvu nejsou) , takže nástup do práce ve 3 letech, kdy mám možnost dát malého do MŠ je pro nás přijatelnější a déle stejně si doma nedovolím být, už tak nevím jak zvládneme těch zbývajících 15 měsíců...A pokud ke krácení dojde z důvodu finanční reformy a jedná se o peníze, tak nevím jestli jsou mé informace přesné, ale údajně rozdíl mezi3 a 4 lety rodičáku dělá asi 10 000-což si myslím, že na období 4 let to tu reformu moc neovlivní-takže jestli ten důvod nejsou peníze o které tedy asi ve FINANČŇÍreformě by mělo jít, tak o co tedy jde???
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2007 13:11 | Ostravačka

Jsme klasická čtyřčlenná rodina - oba s manželem vyděláváme, poctivě platíme daně !!! Dětem se snažíme dát co nejvíce - chodí sportovat, učí se jazyky - ale na rozdíl od romských spoluobčanů to mé děti nemají zadarmo!!!!!! I když přídavky ani zdaleka nepokryly náklady s tím spojené, byl to aspoň nějaký příspěvek !!!!!!!!!!!!!!!! Za to, že celý život poctivě pracujem se teď budeme jen dívat, jak si za naše prachy užívá ten, kdo nic nedělá !!!! A pak nemáme být rasisti!!!! Žiju v "černé" ostravské čtvrti, tak se nedivte mým názorům.............j á už se červené složenky nedočkám a ti druzí si ještě polepší !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! Myslím, že by se mělo heslo na presidentské standartě rychle změnit , nikdy neplatilo a jen tak platit nebude !!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2007 9:57 | novák

ANO , každé dítě by mělo mít nárok na přídavky ze zákona . Tato částka by měla být ukládána dítěti na účet . S touto čístkou by mohli nakládat do plnoletosti rodiče jako zákonití zástupci. Suma nákladů ve státním rozpočtu by měla jít z kapitoly zdanění příjmů a milionářských dávek.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2007 22:46

Již název "přídavek na dítě" značí ,že by jej mělo dostat každé dítě.Tak proč hrát komedii.Šetřit by se mělo někde jinde.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2007 20:36

Se zájmem jsem sledoval tuhle diskusi a koukám, že Rodičovi došly argumenty. :-)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2007 13:51 | Janča

Jsem samoživitelka s jedním dítetem. Zajištění jeho základních potřeb mě stojí dost velké úsilí. Aby se mohl věnovat svému koníčku - tanci, musím si ještě přilepšovat brigádami. Nechci se spoléhat na sociální dávky, ale přece jen si myslím, že naši zákonodárci by měli alespoň na jeden měsíc "klesnout" mezi normálně žijící lidi, kteří zdaleka nedosahují průměrného příjmu(a myslím, že i s tím by měli problém vyjít) bez výhod jaké požívají. Přeji všem pěkný den
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 10. 2007 12:24 | Tesna

Ano, bude se dál zvyšovat, protože jak píšu, těch pár stokorun od každého z nás to nezachrání a bude nutné do budoucna hlavně výdajovou stránku rozpočtu výrazněji přiškrtit. Spousta lidí tady brečí ohledně přídavkůí, ale kolik z nás si uvědomuje fakt, že když ty dluhy nezaplatíme my, tak je prostě zaplatí právě tyto děti, jen s tím rozdílem, že za 20 let budou zcela v jiné výši, protože ono i to Vaše plivnutí do vody udělá složeným úrokováním celkem solidní sumičku ....
Možná je spousta lidí ovlivněna socdemáckým přístupem, který krásně charakterizoval Jirka v jedné z předvolebních debat, že dluhy státu se přece neplatí a srovnával je s dluhy v rodině. Ale pokud si rodina tyto peníze půjčuje (a náš stát si půjčuje, viz. těch 47 mld úroku ročně), tak si na ni časem někdo došlápne a bude své peníze chtít zpět ...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2007 12:06 | oddTom

Pozn. - tím nepatrným rozdílem jsem myslel rozdíl mezi nárůstem celkového dluhu o 7 % nebo o 8 %.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2007 12:04 | oddTom

"nelze dát dohromady státní finance tak, aby na to v průměru všichni vydělali. Prostě to zaplatit musíme, přímo nebo nepřímo"
Ano, ale problém je v tom, že i po provedení této reformy se státní dluh bude zvyšovat! Jediné, co se doufejme zastaví, bude nárůst výše každoročního schodku. Ovšem to, jestli se dluh ve výši cca tisíc miliard zvýší ročně o (dalších) miliard 70 nebo 80, mi už přijde jako rozdíl podobný plivnutí do vody.
Jinými slovy, nejsem přesvědčen o tom, že těmito opatřeními se cokoliv dá dohromady. Argumentům o zastavení zadlužování zkrátka zcela nevěřím (ostatně to nepředpokládá ani MF). Jen půjdeme k propasti volnějším tempem. Pokud máte jiné prognózy, prosím o odkaz.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2007 9:18 | Jana

Jenze kdyby se osekaly tyhle nesmyslne projekty, platili by mene vsichni. Kdyz se na to ptate, ja jsem za svou petiletou pracovni karieru odvedla na dani z prijmu fyzickych osob pres milion korun. V letosnim roce to bude celkem asi 340.000 Kc. Na rozdil od vas se uz fakt tesim na pristi rok...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2007 9:12 | Taky rodič

A natahovat ruku aby ti jiní pomohli financovat tvoje soukromé záležitosti je slušné vychování?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2007 9:10 | Taky rodič

...zaměstnavatele...
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet životního minima 2024

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Viktor Kožený

podnikatel a kriminálník

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Viktor Kožený
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services