Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Které řetězce vás dál matou? Prozkoumali jsme slevy
Po roce jsme znovu prošli největší obchodní řetězce. Zajímalo nás, jak vypadají jejich...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jiří Devát
manažer
Dana Bérová
exministryně a podnikatelka

51,85 %
z 27 duelů

56,52 %
z 23 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Tachometry: Jak zatočit se stáčením
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
9. 6. 2014 16:22, jezevec
řešení je jednoduché. při každé změně vlastníka se dělá evidenční prohlídka, každé dva roky a při dovozu se dělá technická. takže se zadá povinnost evidovat při těchto kontrolách také stav tachometru, a dá se povinně do veřejné databáze na internet (aka justice a obchodní rejstřík).
to se nedá ošidit, je to skoro zadarmo, a infrastruktura už je vybudovaná. a hlavně - bylo na první pohled a navždy vidět, kdo tachometr pozměnil. ale to by se muselo chtít, a ono se nechce.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
10. 6. 2014 11:55, vitas
To mate z toho ze vedome kupujete ojetiny z cele evropy a delate tu vrakoviste. Nemec si v cechach auto nekoupi. Kdo chce dobry stav tak si to zjisti, a proveri. Zavola do dealerstvi a oni mu reknou prubeh serv hystorie. Koupim mebo jdu pryc. Najivita a ceska blbost nezna mezi.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 17 komentářů)
30. 6. 2014 18:35 | Dominik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 18:40 | RNDr.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 14:14 | Pepa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 14:03
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 11:55 | vitas
10. 6. 2014 11:05 | ST
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 11:02 | ST
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2014 10:59 | ST
10. 6. 2014 10:43 | Lubomír Čáslava
10. 6. 2014 10:42 | Lubomír Čáslava
9. 6. 2014 18:17 | Rada
Navíc záleží na stylu používání vozidla a na kvalitě servisování (samozřejmě i některé značkové servisy stojí za....). Jsou lidé, kteří dokážou zničit turbo za několik desítek tisíc kilometrů a jiným vydrží mnohem déle. Obdobné je to u jiných součástek.
Např. referentské vozidlo může být po několika tisících kilometrech v dost žalostném stavu a kdo hledí jen na číslíčko na počítadle kilometrů, ten může být dost nepříjemně překvapen.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2014 18:10 | Rada
Nevěřím, že stáčí jen bazary. Určitě je spoustu aut stočených majiteli a na to nikdo nepřijde, protože ti si hlídají, aby byl tachometr stočený předtím, než na STK zapíšou stav do databáze. Je samozřejmě nutné vyhnout se značkovému servisu a nebo jezdit ke známému, který tam zapíše požadovaný počet km.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2014 16:22 | jezevec
9. 6. 2014 12:44 | Radek Š.
9. 6. 2014 11:40 | V.Mlich
9. 6. 2014 9:45 | czhunter
9. 6. 2014 7:08 | Lemming