Operátoři na hraně zákona: každá koruna dobrá

Triky a fauly telefonních operátorů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 6. 2012 16:37, Krakonoš

Všeobecné podmínky je téma samo o sobě, když jsem nedávno měnil dodavatele elektřiny, tak byly všeobecné podmínky na 2 stranách, na další straně byla cena produktu a na poslední straně cena za poplatky. Celkem tedy 4 strany. Pokud firma s jakýmkoliv produktem neumí napsat jednoduché, jasné a stručné podmínky, není důvěryhodná a proto nemám zájem. Není důvod nechat si kálet na hlavu. Nadávání na operátory je k ničemu, pomůže jen típnutí penězovodu. V článku mi ještě chybí jedna často opomíjená drobnost a tou je účtování impulsů. Pokud provolám 1:01, tak po první minutě je další impuls účtován u některých tarifů po sekundě, někde po půl minutě a někde po minutě. Pokud tedy voláte 1:01, tak někde platíte stejně jako za dvě minuty hovoru.

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 1. 2014 12:25, Milan Svrček

Tak to by mě opravdu zajímalo, u kterého poskytovatele telekomunikačních služeb v tomto státě pan Krakonoš je. Aneb ukažte mi jendoho, kdo má všeobecné podmínky jasně napsané a na 4 stranách...

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

20. 1. 2014 12:25 | Milan Svrček

Tak to by mě opravdu zajímalo, u kterého poskytovatele telekomunikačních služeb v tomto státě pan Krakonoš je. Aneb ukažte mi jendoho, kdo má všeobecné podmínky jasně napsané a na 4 stranách...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2012 15:07 | Carlos

Na mé jméno si někdo (na 99% smluvní prodejce O2) uzavřel dvě smlouvy na mobilní tarif a uvedl jinou poštovní adresu, takže mi nechodily ani faktury, ani upomínky (ačkoliv upomínky MUSÍ chodit na trvalou adresu). Občanku jsem ani neztratil ani nikomu nepůjčoval, ale někdo z O2 má její kopii od dřívějších produktů. Při volání na péči pro zákazníky i při návštěvě prodejny jsem dostával zavádějící informace, ale především byli všichni naprosto přesně informováni, že mi nesmějí prozradit žádnou podrobnost ze smluv, ani kdy, kde, ani telefonní číslo apod. Jiné faktury od O2 mi chodí bez problémů. Tyhle opravdu nechodily, přišla až výhrůžka exekutorem. Na policii jsem byl již odkazován opakovaně. Bez jakékoliv informace o smlouvě mi nemůže policie pomoci a kopie smlouvy nebo jakékoliv informace jsou mi soustavně odpírány nebo jsem nesprávně informován, abych si došel na prodejnu. Na prodejně mi samozřejmě nepomohou a ačkoliv mi jednou nedopatřením kopii smlouvy na chvilinku pracovnice ukázaly pak už shodně trvaly na tom, že přístup ke smlouvám nemají. Dokonce na elektronickém vyúčtování bylo uvedeno, že mám vše zaplaceno a až když jsem začal řešit, najednou se objevily staré faktury a někdo průběžně mění údaje v systému a zametá stopy. Nejsmutnější je že do podvodu musí být zatažen někdo z O2, protože nemají zájem aby se problém vyřešil, ale co nejrychleji předal exekutorovi. Když mi nabízejí novou službu, tak neváhají použít jakýkoliv kontakt - z evidovaných telefonů nebo z registrovaných emailových adres, v případě pohledávky použijí jen falešnou adresu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2012 15:15 | st

Nechci se Vás dotknout, ale ta tisícikoruna byla na záloha. Vaší povinností bylo platit těch 10 korun měsíčně, což by se dalo elegantně vyřešit tím, že by se použil bankovat a zaplatilo by se řekněme 240 korun na dva roky. A ta volací záloha se pak po nějakém čase vracela.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 6. 2012 11:50 | MoB

A víte, proč se některé pokusy dělají na právnících? Jsou totiž věci, které ani krysa neudělá...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 6. 2012 8:31 | Tarzan

Jak dostat kredit z T-mobilu ?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2012 17:39 | jezevec2

Mám podobnou zkušenost, dal jsem si Vodafone SIMku do alarmu, zajistil si "speciální tarif na alarmy" - bez volání jen sms, které případně ten alarm zasílá při vloupání apod. Naivně jsem se domníval, že mi bude 500 kč "kreditu" uhrazeního na začátku stačit "na léta"... Ihned mi přes SIMku začaly chodit nevyžádané reklamní sms operátora, které na ni jejich automat posílal. Po 1.měsící mi sms sežraly asi 100 kč...! 3 krát jsem osobně navštívl zákaznické centrum operátora, aby mi reklamu zablokovali. Trvalo to 3 měsíce, než se to dostalo do stavu, že mi přijde tak 1-2 sms za měsíc..., což už neřeším. Ty první tři měsíce,za které jsem zaplatil cca 300 kč z nich samozřejmě nikdy nedostanu!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 6. 2012 16:37 | Krakonoš

Všeobecné podmínky je téma samo o sobě, když jsem nedávno měnil dodavatele elektřiny, tak byly všeobecné podmínky na 2 stranách, na další straně byla cena produktu a na poslední straně cena za poplatky. Celkem tedy 4 strany. Pokud firma s jakýmkoliv produktem neumí napsat jednoduché, jasné a stručné podmínky, není důvěryhodná a proto nemám zájem. Není důvod nechat si kálet na hlavu. Nadávání na operátory je k ničemu, pomůže jen típnutí penězovodu. V článku mi ještě chybí jedna často opomíjená drobnost a tou je účtování impulsů. Pokud provolám 1:01, tak po první minutě je další impuls účtován u některých tarifů po sekundě, někde po půl minutě a někde po minutě. Pokud tedy voláte 1:01, tak někde platíte stejně jako za dvě minuty hovoru.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2012 14:45 | jezevec

měl jsem kdysi u vobludafounu, tenkráte ještě oskara, jakousi předplacenku za 1000 korun, a sazbu deset korun/měsíčně. na ovládání garážových vrat ideální - předplaceno na 12 let, nikdy jsem neměl v úmyslu z ní volat. jaké však bylo moje překvapení, když mi přišla složenka na deset korun. a pak druhá, pak upomínka a několikasetkorunové sankce. marně jsem se snažil operátora přesvědčit, aby si deset korun strhl z toho mého tisíce korun, když už mi je drží na záloze. až když tzv "sankce za nezaplacení" dosáhly hrozby exekucí, dost dlouho jsem vůbec nechápal co po mně chce - operátor mi sdělil pointu, že někde na sedmašedesáté stránce má smallprintem napsáno, že volací záloha tisíc korun se začne konzumovat až po čtvrt roce, nejdříve že musím třemi jednotlivými složenkami zaplatit 3x10 korun složenkou navíc, a pak teprve si laskavě šáhnou na můj litr, který se jim tam celou tu dobu válí. na tento schematism jsem si stěžoval na čtu, na obchodní inspekci, i u poskytovatele samého - že odporuje přinejmenším dobrým mravům, sancionovat někollikasetkorunovými sankcemi klienta, kterému držím tisíc korun zálohy - bohužel všichni mi potvrdili, že jsem takové imbecilní podmínky podepsal a jsem tedy povinen se jimi řídit. kartu jsem nakonec zahodil, protože mně operátor votrávil, a od té doby jeho agentům fláknu s telefonem již při představení.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2012 10:25 | Skrblík

To je známá věc, že zákazník u telefonních operátorů musí být neustále ve střehu. Myslím, že by stačilo několik soudních procesů s odvážnými soudci, kteří by praktiky operátorů správně kvalifikovali a rozdali opravdu citelné pokuty a slušné odškodnění pro poškozeného zákazníka. To by z nabídek začaly mizet telefony za korunu, neomezená volání a podobně. Na okraj: s hlasovou schránkou jsem si také užil - hledal jsem, jak ji opravdu deaktivovat, včetně hlasového kurýra, a postup jsem našel, podrobný, včetně všech nutných kroků (a nebylo jich úplně málo), ale na stránkách operátora to nebylo, tam byly jen neužitečné žvásty.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2012 10:11 | Petr

člověk si prostě musí dát pozor.Nevěřím, když někdo zavolá, že je to výhodná nabídka - taková prostě není. Je jen lepší z toho horšího ... cca každé tři měsíce mi volá operátor a jejich spřízněné callcentra, že mají bezva nabídku, kterou prostě nemůžu odmítnout, že je to třeba mobil se skvělým tarifem, tolik a tolik, potom jen tak mimoděk pronese,že je ta nabídka na 36 měsíců a rychle mluví dál. Pokud někdo v dnešní době podepíše na 3 roky smlouvu, tak je blázen, za rok spadnou ceny zase o 30-50% (nařízení EU) a každý rok se to má prý regulovat, takže žádné podpisování smluv na 3 roky. Za rok dva se vám bude takto "výhodně" podepsaná smlouva pěkně prodražovat - a ostatní se budou divit, za kolik to máte tarif :-) Tak jenom na závěr, dávejte si pozor na drobný - jenom halíře dělají talíře !!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2012 5:59 | b@man

Jako každá závislost, i ta na mobilech leze do peněz. Obzvláště v podobných banánových, nepotistických kleptokraciích á la ČR. Ale je pohodlnější nadávat u piva, jaké že jsou ti operátoři hrabivé ..., než důkladně prostudovat všechny možnosti, které OPové nabízejí a pak jít tvrdě vyjednávat jako na arabském tržišti. Ale Češi spíše pasivně vyčkávají, no není snad lepší řešení než nechat problém "vyhnít"? Též mě zaujalo, že se těchto nekalých obchodních praktik ještě nechytl nějaký schopný právník (právnická firma) a nepokusil se s tím banánistánem v oblasti mobilních služeb něco udělat. Nebude to tím, že si jako dobrý řečník vyjedná pro sebe velmi výhodné podmínky, takže proč by se měl "zdarma" angažovat v zájmu většiny společnosti, na mobilech prakticky závislé? Když si některé "poradenské" právnické firmy, "radící" státnímu aparátu, jsou schopny účtovat půl milionu Kč za den, asi se chudáci tak nadřou, že by ze sebe nebyli schopni vymáčknout ani kapku altruismu. A kohopak vlastně páni OPi zaměstnávají, aby jim zformulovali padesátistránkové obchodní podmínky, jejichž důkladné pročtení a pochopení by trvalo mnoho hodin, a kdopak asi tyto pisatele zaplatí? Já mít v dnešní době titul Judr., nejspíš bych to pro jistotu ve slušné (bez uvozovek) společnosti tajil.. A nakonec vtip pro odlehčení:-) Znáte rozdíl mezi právníkem a sumcem? Jeden se hrabe v bahně a žere zdechliny, a ten druhý je ryba.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Poš

podnikatel, Cybex

Miroslav Pelta

podnikatel, Baumit Jablonec

Martin Poš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Miroslav Pelta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services