Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Kateřina Neumannová
podnikatelka
Petr Kováčik
podnikatel, Skrz.cz
0,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Páťáci a deváťáci, doplňte: budu ______ jak kostelní myš
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
30. 12. 2011 23:47, anezkaceska
Za prvé - když chtěj plošně testovat a srovnávat školy, měli zachovat osnovy. Není možné na jednu stranu pobízet školy k individualitě a na druhou plošně srovnávat.
Za druhé - já se budu žákům ráda individuálně věnovat, ale nemůže jich bejt ve třídě třicet. Když jich bude ve třídě 15, dá se s nimi intenzivněji pracovat, ale to by se musel změnit systém zasílání peněz školám. A to by stát přišlo draho.
Za třetí - školné nic nevyřeší - akorát se bude šířit mylná domněnka, že si studenti kupujou titul, a co vím od kolegyně ze soukromé školy, tato domněnka je hojně rozšířená.
Za čtvrté - chyba je přirozenou součástí učení, není možné kvůli jednomu podělanému testu zkazit děcku život. Dělat rozhodující test už po páté třídě je hovadina.Když už by měl být nějaký takový test, tak by to měl být test mezi střední a vysokou školou.
Summa summarum - jediná změna, která by byla funkční, by bylo opravdu zvednou peníze na žáka dvojnásobně a snížit maximální možný počet studentů na 15 - 20. Pro stát to bude možná drahé, ale kantorům to umožní intenzivněji s jednotlivými žáky pracovat.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
2. 1. 2012 22:41
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 1. 2012 20:24
A k čemu jednotné přijímačky? Proč by Univerzita Karlova měla mít stejné přijímačky jako nějaká s odpuštěním Plzeň? Která z těch škol tím něco získá? Jednotné testy jsou výmluvou technokratů, kteří nevědí, co mají od školství chtít. Mezinárodní srovnání a tabulky jsou zlo, protože cílem vzdělání přestává být vzdělání, ale úspěchy v žebříčcích a pěkné pozice v tabulkách. Tohle všechno je podvod.
A pravdu měl ten pán, který tu v diskusi upozornil, že dokud jsou pedagogické fakulty hnízdiště husí, je jakákoli další snaha o reformy marná a odsouzená k neúspěchu. Učitelé chybějí. Na všech stupních. A kdyby byli učitelé, během pár let byste poznali, že dalších reforem není potřeba, stačilo by těm učitelům jít z cesty.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 1. 2012 16:05 | KarelT
31. 12. 2011 18:00 | Tomas
31. 12. 2011 17:58 | Tomas
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 12. 2011 8:29
2. čím to, že dřív jich bylo i čtyřicet a mám pocit, že odcházely ze školy vzdělanější?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 12. 2011 23:47 | anezkaceska
Za druhé - já se budu žákům ráda individuálně věnovat, ale nemůže jich bejt ve třídě třicet. Když jich bude ve třídě 15, dá se s nimi intenzivněji pracovat, ale to by se musel změnit systém zasílání peněz školám. A to by stát přišlo draho.
Za třetí - školné nic nevyřeší - akorát se bude šířit mylná domněnka, že si studenti kupujou titul, a co vím od kolegyně ze soukromé školy, tato domněnka je hojně rozšířená.
Za čtvrté - chyba je přirozenou součástí učení, není možné kvůli jednomu podělanému testu zkazit děcku život. Dělat rozhodující test už po páté třídě je hovadina.Když už by měl být nějaký takový test, tak by to měl být test mezi střední a vysokou školou.
Summa summarum - jediná změna, která by byla funkční, by bylo opravdu zvednou peníze na žáka dvojnásobně a snížit maximální možný počet studentů na 15 - 20. Pro stát to bude možná drahé, ale kantorům to umožní intenzivněji s jednotlivými žáky pracovat.
30. 12. 2011 18:24 | Josef
30. 12. 2011 18:11 | Já
30. 12. 2011 10:47 | důchodce
30. 12. 2011 10:10 | Ten nazor by byl zajimavy, kdyby neslo o fantasy!
Dnesni ceske skoly a skolstvi neumi pracovat tak, aby studenty pripravily na realny prakticky zivot a druha vec kterou neumi je, ze neumi v studentech kultivovat jejich prednosti a talenty!
Takze moznost maji pouze majetni rodice, kteri sve deti davaji do specialnich KVALITNICH DRAHYCH soukromych nebo zahranicnych skol.
30. 12. 2011 8:47 | Pepa
Nicmene mam 2 deti na zakladni skole a musim rict, ze uroven a "nasazeni" ucitelu je zcela tristni. Tato skola testovani potrebuje jako sul. Neni to mesto, takze skola jenom jedna a zmenit ji znamena dojizdeni. A ve vedlejsi vesnici to take neni zadna vyhra...