Finpomoc.cz: finanční výpomoc, nebo vydírání bezmocných?

S rostoucím počtem lidí žijících na dluh rostou i řady firem nabízejících půjčky za podivných podmínek. Pro lidi ve finanční tísni jsou tyto mnohdy jedinou šancí jak zaplatit jiné splatné pohledávky. Občas ale skončí v šikovně upletené síti "expertů na slovíčkaření a hru s daty" a místo peněz pak zbudou jen oči pro pláč. Zda na konci budou opravdu jen slzy, nebo alespoň kus spravedlnosti, by mohl rozhodnout soud. Na jednu z těchto úvěrových firem, Finpomoc.cz, se totiž chystá trestní oznámení. Proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

12. 9. 2007 15:58

Vážení , píši po delší době , ale bohužel jsme se dočkali !? Manžel byl dnes vypovídat na POLICII v Brně a je trestně stíhán pro úvěrový podvod od firmy FINPOMOC ! Nejlepší obrana je útok ! Nikdo se nezabývá podmínkami SMLOUVY, ale tím, že podle pane jednatele nedodržujeme smlouvu. A místo vypůjčených 20.000,- Kč - už zaplacených MUSÍME vrátit ještě 78.000,- a k tomu je nařízena exekuce na majetek a další peníze za vykonání práce ing. Horáka,zástupce 1.moravské a náklady exekutora. Paní Příkrá, která s panem Pernicou v Brně úvěry zpracovávali nejsou také k dosažení ! Takže : ještě jednou všechny VARUJEME před firmou FINPOMOC !!! Pomůžou Vám, ale tak možná do blázince a mezi bezdomovce. Mějte se a Ti,kteří firmu chválí, ať PROMINOU.

+71
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 4. 2008 15:30, Lucka S.

ahoj všem lidem!! FIRMA FINPOMOC.CZ je prostě svinárna nic víc.Můj přítel si půjčil 50,-kč a ted z toho má už pres 100 000 tisíc korun jako dluh za to že nesplácel přestože splácel,akorát jednou vynechal a jeho zřizovatel půjčky mu řekl že to nevadí,že at to dodá s další platbou příští měsíc,jenže přítel zaplatil tuto částku ještě ten měsíc aby nebyly potíže a pak mu firma FINPOMOC.CZ napsala dopis že má pokutu ve výši 90tisíc korun a ještě nějaké úroku za to že zaplatil o týden později než měl..Nechápu,že když mu tento úřední dopis poslaly proč už se neozvaly po druhé a nedomluvily si termín na splacený kalendář na určitou částku co mu v dopise poslaly a dodnes nepřijímají telefonáty a ke všemu tomu jsou ještě špatná telefonní čísla v dopise ve kterém mu psaly,že se může obrátit,infolinka není taktéž dostupná a ostatní čísla jdou bud uvedená na cizí lidi,kteří nemají a prý ani nikdy neměli s touto firmou nic společného a nebo ani telefonní čísla neexistují.Přítel si neví rady a nezbývá mu nic jiného než se obráit na Teplický soud a na Policii ČR.. Pokud lidi kteří chtějí od firmy peníze které jim zaplatily za určitý vymáhačský dluh který ani není pravdou tak se stačí domluvit a spolčíme se na FIRMU FINPOMOC s pozdravem Lucka.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 340 komentářů)

18. 4. 2007 19:14 | Věra a Jan

Ano, správně- přesně o tom to je!!!! ONI si peníze nestrhnou a pak je vymáhají několikanásobně! Vy jste to vystihl přesně! A ty banky, které své klienty varují před Finpomocí jsou toho důkazem !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 19:06 | Luděk

Prokrindapána, jezevče, proč pořád dumáte nad tím, jestli někdo něco potřebuje nebo nepotřebuje nutně? Jestli může být rok bez lednice a jíst jen kolínka s konzervou? To snad tady v téhle debatě není ani trochu podstatné- někdo holt vidí životní štěstí v bouráku za 2 miliony, jiný potřebuje třeba novou ledničku, zvlášť když má malé děti. Ale na tomhle nezáleží. Prostě lidi si chtějí půjčit a od toho taky půjčky jsou. Až potud je to v pořádku, ale tahle debata se nějak z původního tématu nebezpečně odklání. Nechme stranou všechny tzv. neplatiče, kteří prostě na splátky nemají a tak nesplácí, nebo na to kašlou a myslí si, že to nějak projde. O těch tahle diskuse a předchozí článek přece není. Je o zcela konkrétní firmě Finpomoc, která se chová přinejmenším podivně, kde to opravdu zavání trestným činem podvodu a bezdůvodného obohacování a kde klienti jsou doslova sdíráni z kůže. A o to jde. To, co jsem teď napsal, není jen můj názor, ale názor odborníků( viz článek , na nejž tato debata navazuje). A co s tím? Jednak je třeba všemožně firmě znemožňovat další podnikání- veřejnost varovat, varovat všechny, kdož si chtějí půjčit, aby tak učinili jinde, jen ne u této firmy. Všichni podvedení by se měli domluvit a podpořit orgány, které se tím trestním stíháním budou zabývat. a medializovat- noviny, třeba i bulvár, televize..... Tak pane jezevče, o tomhle se máme bavit a ne proč si lidi chtějí půjčit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 18:48 | podvedený

Jezevče,pravdu máte pouze částečnou. Tahle "firma" si to totiž umí zařídit mnoha způsoby, abyste s nimi měl problém. I když prokazatelně máte dostatek peněz na účtu v době, kdy si podle smlouvy mají peníze zinkasovat, neudělají to nebo to udělají se zpožděním a tvrdí vám, že tam peníze nebyly a že jste se opozdil se splátkou. Jsou zdokumentovány desítky takových případů. Už si toho začaly všímat některé banky, kde mají podvedení klienti Finpomoci účty a varují lidi, aby si nezřizovali na svém účtu neomezené povolení k inkasu.Není zde tedy řeč o tom, že by klienti nedodržovali smlouvu. Tu nedodržuje naopak věřitel,protože úmyslně neprovádí inkaso splátek podle smlouvy a uměle tak vytváří problém z kterého potom těží. Ať to probíráte z které strany chcete, nakonec vám z toho při objektivním pohledu na věc musí vyjít, že to prostě jsou podvodníci a sprostí zloději.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 15:11 | Jana

Ano, je to rizikove. Nevim, auto za deset dvacet tisic se mi uz tak zda na hranici fungovani, levnejsi bych asi mohla dat do srotu hned. Ne vzdy a od zacatku funguji svozy zamestnavatelem. Zvlast kdyz tovarna je na izolovanem miste a ne v prumyslove zone, kde je jich nekolik vedle sebe a spolecne vyjednaji s obci rozsireni verejne dopravy. Jsem danovy poradce, tretinu dni v roce stravim v terenu u klientu po celych Cechach a vim, jak to v realu vypada. Stejne je to s ubytovnou v miste.Proste ne vsechny situace jsou pokryte tvou teorii. 99% mozna ano ale ne sto. Asi je podle tebe v tom jednom procentu pripadu lepsi zustat nezamestnany.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 15:05 | jezevec

Myslim že jste přesně vystihl, proč kdo nemá deset tisíc, už je nebude mít nikdy. SKutečně když nemáte vůbec nic a rozbije se vám lednice - musíte mít ihned zítra lednici NOVOU???? OPRAVDU? NOVOU? No já bych řekl že si můžete 1) lednici (ze cenu první splátky půjčky) opravit 2) koupit (ze cenu první splátky půjčky) lednici starou 3) nejmíň měsíc nemusíte žrát maso, nemusíte mazat chleba máslem, je to drahé - žerte chleba a kolínka, a paštiku z konzervy, to se dá skladovat i bez lednice - ušetříte na jídle i na proudu, a za měsíc máte tisícovku doma.
A pořád ještě nikdo neopdověděl, kde se při desetitisícovém platu najednou vezmou peníze na splátky, pokud dosud nebyly na spoření. Co? Nebo všem těm zoufalcům odešla znenadání skoro nová lednice den po dvouleté záruce (a nebo dvacet let stará hyjena, u které se poslední kolaps dal očekávat)?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:56 | Blanka

Petře, zkusil jste někdy jít na sociální úřad a o něco žádat? nejdříve to zkustea pak doporučujte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:54 | jezevec

VELMI rizikové, za těchto podmínek si člověk s mozkem v hlavě nikdy nepůjčí. Co když se hned druhý den v tom autě rozseká, o práci přijde a navíc bude dva měsíce v nemocnici bez příjmu? TYPICKÝ příklad jak z blbé nerozvážnosti spadnou do nesmyslné a úplně zbytečné spirály neřešitelných dluhů.
řešením v takovém případě je (třeba i jako překlenovací prostředek): 1) veřejná doprava (odevšud někam něco jezdí, ne vždy optimálně ale v principu ano) 2) bicykl 3) levnější auto (stejně se nemůžete vyšťavit na doraz - ještě je potřeba povinné mručení a u auta do 50 tisíc i spousty oprav) 4) mobilní kolega za příspěvek na ropu, alespoň část cesty 5) v průmyslových zónách kam žádná doprava objektivně nejezdí fungují svozy zaměstnavatelem 6) ubytovna v místě
mimochodem - co to znamená "mimo dopravní obslužnost"? kromě řidiče tramvaje, který musí dojet na šejdra dřív než MHD, takovou oblast neznám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:51 | Jirka

Jezevče, zamysli se, co kdo potřebuje nutně třeba za deset tisíc! Něco mi prostě odejde- třeba počítač, kterej potřebuju k práci, nebo pračka, nebo lednička ( a mám třeba rok prát na valše nebo balit maso do octovýho hadru, než do slamníku nahamtám třeba těch deset tisíc při desetitisícovým platu?), nebo někdo v rodině onemocní a spousta výdajů jde na léky a všechno okolo, nebo někdo umře- a víš co stojí pohřeb? Alle tady přece v týhle debatě nejde vůbec o to, co kdo tak nutně potřebuje, to je každýho soukromá věc, ale jde o tu zatracenou Finpomoc, která tahá z lidí místo pomoci nekřesťanský prachy, to už je známej fakt, vidíš, že se tady tím už začalo zabejvat SOS a další instituce, takže to fakt není jen tak o lidech, co si jen půjčujou a nesplácej. ale jde o praktiky několika podvodníků, co si taky nahamtávaj do svýho slamníku, ale za cenu ničení důvěřivých lidí. JÁ BYCH TU SMLOUVU TAKY NEPODEPSAL, zatím jsem neměl důvod, ale dokážu se vcítit do situace lidí, který si myslej, že se svěřili do rukou odborníkům na finance a zatím naletěj na partu podvodníků, který by měli jít za to bručet...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:38 | Pavel

Já zas v tomhle musím souhlasit s Jezevcem. Jak to, že šetřit do slamníku nejde, a splácet půjčku jde? Vždyť přece příjem máte stejný! Není to jen otázka slabé vůle?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:31 | Jana

Co treba nezamestnany, ktery prave ted ziskal praci v oblasti mimo dopravni obsluznost, potrebuje si poridit dopravni prostredek k cestovani do mista vykonu prace a hodla pujcku splacet ze sve mzdy?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:29 | Dana

Dobrý den, vstupuju do diskuze náhodou a nestačím se divit. Nejsem absolutně zaujatá, žádnou půjčku nemám, ale s Finpomocí zásadně nesouhlasím a jsem rovněž pro, aby se zakázala a potrestala za strašné podvody. Já měla jen kdysi s manželem novomanželskou půjčku ( v 70. letech) a za ní jsme si pořídili všechno potřebné od nábytku přes koberce, lednici, pračku až po kočárek a výbavičku pro naše první děťátko. Nebýt té půjčky, tak jsme neměli zhola nic! Po čase jsme kupovali novou lednici- opět na splátky, přeplatili jsme asi o 1000 kč víc- ale dát 10 tisíc najednou bylo dost neúnosné- ale splácení nebylo tak strašné- vždyť od toho ty půjčky jsou! Nyní jsem bohužel vdova, mám invalidní důchod- a žádná banka mi na něj nepůjčí, i když v registru žádném nejsem, vše bylo kdysi do poslední koruny splaceno. a když má člověk důchod necelých 8 tisíc, moc vyskakovat si nemůže, a těžko něco do slamníku našetří- a tak když jsem potřebovala novou pračku, musela jsem si na ní vypůjčit - od známých.,a splácím jim každý měsíc . Z toho důchodu bych si jí najednou koupit nemohla, po splátkách to jde.ale kdybych neměla movitější známé nebo děti a banka mi na ID nepůjčí, taky bych hledala společnost, která by byla ochotna půjčit. A děkuju osudu, že jsem nemusela narazit na Finpomoc! Půjčky ANO, Finpomoc NE!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:21 | jezevec

pořád jsem ještě neslyšel odpověď - CO KDO potřebuje za deset až padesát tisíc tak ukrutně nezbytně ihned, že si na to potřebuje pučit za 100% úrok a pod zcela nesmyslnou sancí. kdo odpoví? přizná někdo z těch "postižených", na co si to pučili?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:15 | Pavel

Kdyby jenom to. Dokonce vím i o případu, kdy si někdo půjčoval peníze od svého známého, ten mu dal podepsat smlouvu o půjčce, v níž stálo, že se na něj převádí veškerý nemovitý majetek dlužníka, ten člověk to podepsal a pak se divil, že ho vystěhovali z baráku. Když se pak toho dobrého člověka ptali, jestli by se nechal takhle napálit jeho otec, tak on odpověděl, že ne, že ten si všechno před podpisem důkladně přečetl. Ale on že tomu člověku důvěřoval.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 14:00 | jezevec

opravdu někdo s mozkem v hlavě podepíše takové podmínky?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 13:54 | Petr

Pro půjčku je normální jít do banky. Ty se dnes předhání v půjčování. Jestliže mi banka řekne, že mi nepůjčí, je to VELMI silné varování, že na tu půjčku nemám. A nemám na ni ani v bance, ani nikde jinde. Prostě si ji nemůžu dovolit. Každá banka by moc ráda půjčila, ale chce mít jakousi jistotu, že dlužník bude s největší pravděpodobností schopen splácet.
Pokud jsem na tom tak extra špatně, máme tady sociální úřad, kde lze žádat podporu v nouzi, třeba i jednorázovou.
Jest liže někdo přesto všechno zvedne telefón a pozve si do bytu podivnou společnost půjčující peníze, nepřečte si smlouvu a podepíše, těžko se může divit (a to i v případě, že tyto společnosti používají nechutné finty).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 13:42 | Pavel

Jo Jezevče, už jsem viděl i úvěrovou smlouvu, kde požadovali, aby splátka úvěru přišla na jejich účet PŘESNĚ v den splátky. Dříve poslané peníze vraceli, za zpoždění byly pokuty. Tam pak nějaké posílání peněz měsíc dopředu není nic platné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 13:35


Z čeho chtějí najednou splácet, když před tím nebyli schopni šetřit??
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 13:16 | Pepa

Hele, jezevče, zalez s těma svýma názorama do nory. Sytý hladovému nevěří a vůbec nemá cenu s t ebou diskutovat, jak je tady z těch stránek vidět. Tys zřejmě za vodou, máš všeho dost a tak vůbec, ale vůbec nemůžeš pochopit, že se někdo taky může ocitnout v nouzi. Existují totiž zaměstnání, i když pro blaho lidstva velice potřebné, leč prachmizerně placené, takže jaksi spořit do slamníku není z čeho. a když holt se něco přihodí, nezbejvá nic jiného, než si půjčit. A proto taky miliony lidí na celém světě si půjčují! A z těch půjček všechny banky prosperujou- ale Finpomoc doslova vysává.A taky, milý jezevečku, jestli si si nevšiml, jde tu hlavně o tu první splátku! Splátku, kterou si Finpomoc úmyslně nestrhne- jistý pán si pro varování ostatních udělal vlastní webovou stránku. tak se tam mrkni a pak teprve něco říkej. čau
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 12:57 | Petr

Opravdu někdo se zdravým rozumem podepíše smlouvu s takovýmito sankcemi?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2007 12:45 | Karel

Vážený pane, nejsem ani "Luděk", ani "podvedený",ale i tak si myslím, že mají oba ti pánové pravdu. A teď se zeptám já vás: znáte vůbec Finpomoc? Víte, jaké sankce dávají? Za jeden jediný den po splatnosti- tzn. 16.v měsíci, přestože tam ty peníze 16 dáte, dostanete pokutu ve výši 7 splátek- to znamená, pokud dejme tomu platíte 3600 měsíčně, tak kromě těch 3600, co jste tam vložil, máte zaplatit rázem 25 200. Za každý další den naskakují úroky a po deseti dnech už je to 14 splátek+ vypověděná celá smlouva, bez ohledu na to, že už třeba půl roku pravidelně a bez problémů splácíte a těch 3600 jste tam toho 16 dal. Takže skutečně z jedné o den opožděné splátky máte dluh mnoho tisíc, vysoko převyšující částku původně půjčenou. Takže vůbec nejde o to, jestli jeden den či dva. A kolikrát po sobě? Směšná otázka! Několikrát po sobě nezaplatit prostě nejde, jelikož , jak shora uvedeno, po jednom dni nesplacení máte dluh na celý život. Takže si stojím za svým názorem. Finpomoc na našem trhu, pokud si namlouváme, že žijeme v právním státě, nemá vůbec co dělat.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Karel Svoboda

podnikatel, Toi Toi

Pavel Kysilka

ředitel České spořitelny

Karel Svoboda
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Kysilka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services