Výpočet čisté mzdy 2023
Interaktivní grafiky
Kolik bere ajťák, prodavač, bankéř? Nový přehled mezd
Velký mzdový průzkum společnosti Grafton Recruitment zmapoval finanční ohodnocení stovek...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Mertlík
exministr a ekonom
Petr Teplý
ekonom

0,00 %
z 0 duelů

0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
I pojištění chce v novém roce inventuru
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
25. 1. 2011 8:44, Jan
Potíž se životními pojistkami je, že směšují pojistku s nijak extra výhodným investičním spořením. Hledal jsem čistě jen životní, nemocenskou a úrazovou pojistku v roční výši max. částky pro snížení základu daně (12.000), ale neuspěl jsem. Pojišťovny a jejich agenti mají z "výhodného investičního spoření" víc peněz a snížení podílu spoření na minimum se brání zuby nehty. Mít peníze 30-40 let "investovány" u pojišťovny není žádná výhra. Vzhledem k inflaci a výnosům tam bude sotva polovina reálné hodnoty peněz vložených jako investice. Pokud bychom si takto spořili například od roku 1970, tak jsme ve sve době spořili měsíčně nemalou částku a dnes bychom měli směšnou almužnu.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
25. 1. 2011 14:10, Vít Suchý
Z vlastní zkušenosti mám mnohem více negativních zkušeností s "nucením pojistek" od finančních poradců,než od pojišťovacích zprostředkovatelů.
Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...
A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.
A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?
Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?
Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)
5. 2. 2011 18:17 | Jirka
2. 2. 2011 17:29 | Vít Suchý
27. 1. 2011 10:09 | Jirka
26. 1. 2011 21:56 | Vít Suchý
Znovu zde opakuji že já osobně vidím možný posun v obecně napjatém vztahu veřejnosti vůči finančně - poradenskému byznysu jen tehdy, když bude značným způsobem potlačena netransparentnost. Jak v produktové oblasti, tak v poradenském procesu. A pokud s transparentností nezačnou společnosti, poskytující poradenství u sebe - nikam se to asi nepohne.
Je to můj názor, pokud to vnímáte jinak, svět se nezboří...
26. 1. 2011 15:07
25. 1. 2011 22:57 | Tomáš Prouza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 1. 2011 21:05 | frantisek.masek
Jaký je důvod uvádět nahoře v záhlaví, že web vlastní Partners? Když se podíváte do tiráže dolů, najdete tam, že Peníze vydává Partners media. Prodej byl navíc docela medializován.
Podobně to mají i jiné podobné weby, pokud nemají v názvu přímo název firmy. A měnit kvůli tomu název je nesmysl, to snad uznáte.
Když jsou autoři článků poradci Partners, je to tam vždy uvedeno, když ne, tak to tam uvedeno není. Což se týká i tohoto článku externistky.
Stejně tak PR články, pokude jde skutečně o takovýto článek a nikoliv zafixovanou ideu některých "komentátorů" (viz například článek o indexovém fondu a pár reakcí a la PR, aniž by si článek důkladně přečetli. Kdyby tak učinili, objevili by tam i kritická slova. Tak se zajisté píší PR články).
Pokud jde o tento článek, můžeme diskutovat - oprávněně či neoprávněně o jeho obsahu - a můžeme mít na různé věci různé názory, ale leden či začátek roku je skutečně obdobím, kdy by si měl každý prověřit svou finanční situaci. I bez finančních poradců a PR, za které tento článek nepovažuji.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 1. 2011 20:58 | Jirka
25. 1. 2011 18:54 | Petr
25. 1. 2011 14:10 | Vít Suchý
Stále mne nikdo nepřesvědčil o tom, že ten, kdo se schovává za statut "nezávislého" finančního poradce ale výstupem jeho poradenského procesu, nebo finančního plánu - lhostejno, jak to nazveme - je pak uzavření smlouvy na produkt, honorovanou provizí od poskytovatele produktu dle mého názoru mnohem více působí negativně na podvědomí klientů než klasický pojišťovací zprostředkovatel, notra bene zástupce jedné pojišťovny - tady má klient již od začátku jasno...
A propos - výše popsané dle mého názoru velmi těsně souvisí s největší bolestí finančně - pojistně - poradenského trhu v ČR, kterou je NETRANSPARENTNOST.
A bohužel tuto obecně škodlivou netransparentnost před sebou Partners na tomto webu před sebou hrnou. Jaký je důvod, neuvést v záhlaví webu, kdo jej provozuje a komu patří,kdo jsou autoři článků ?
Je důvod se za vlastnictví webu stydět ? Nebo ?
25. 1. 2011 12:09 | Martin Vlnas
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 1. 2011 11:58 | IP
Ovšem autor onoho komentáře dost nechutně a urážlivě zkomolil jméno autorky. Ať již si o jejím článku myslí on či kdokoli jiný cokoli, urážet něčí jméno by neměl.
Vzhledem k tomu, že autorku článku znám více než velmi dobře, vím, že ani ona nemá s Partners nic společného a nejedná se o PR článek Partners.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 1. 2011 10:45 | Daniel Macoun
25. 1. 2011 8:44 | Jan