Diskuze - Nemáte na splátky? Poradíme, kde hledat pomoc

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

20. 9. 2023 14:35 | Filip111009

Dobrý den měl bych prosbu jsem student 18let mám brigádu ale nedolozitelnou Začal jsem s podnikáním a potřeboval jsem nějaké vybavení měl jsem nějaké peníze bokem a za to koupil vybavení bohužel to nestačilo na vše tak jsme si vzal dva 30 denní úvěry o ceně 20000kc ale nějak to nefunguje a ty úvěry každý měsíc dokládám a platím za odklad strašně moc a bohužel ted nemám na odložení tak bych chtěl poprosit zda by se nenasel někdo kdo by prosím půjčil 20000kc samozřejmě se smlouvou a splátkový kalendářem abych je mohl zaplatit a splacel tady měsíčně nedela mi problém 2500 Kč měsíčně. Predem děkuji Ptacek
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 9. 2023 8:08 | Tereza123

Dobrý den, také se přidávám s prosbou o půjčení 150 000 Kč. Jsem zoufalá. Nabrala jsem si nebank. půjčky a teď to nezvládám platit, platím jen samé úroky a uroky. Vydělává si slušne peníze, takže by pro mě nebylo nemožné splácet třeba i 10 000 Kč a kdyby byly peníze na víc, tak bych je použila samozřejmě na splátku. Vím, že je nás takových spousty a kdyby mi někdo pomohl, tak by to byl zázrak, ale zkusit jsem to musela. Hezký den přeji! Tereza
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2023 11:39 | Danny

Dobrý den ,potřebovala bych půjčit 350 000 Kč abych se dostala z těch nejhorších dluhu ....Vidina peněz mě zaslepila a dostala do nejhorších dluhu...Nikdy jsem neměla exekuci ani insolvenci....své závazky se snažím splácet ani prodlení se splátkou ,ale když to teď tak počítám ,už to asi nezvládnu . Konsolidaci mi nechtějí nikde dát ,mám 4 letou dceru a v dnešní době výdaje jen narůstají a já už nevím kudy kam ...Nechci se dostat do registru dlužníků ...Děkuji za pomoc