Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
David Ondráčka
ředitel Transparency International
Petr Šourek
mediátor a podnikatel, Corrupt Tour
66,67 %
z 3 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Když je cestovní pojištění jen cárem papíru
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
19. 8. 2004 23:37, František Vobořil
Vážený pane Hermane,
dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.
Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…
Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.
Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.
Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.
Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…
S pozdravem
František Vobořil
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
13. 4. 2015 9:33, volte jinou pojistovnu!!
Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.
Vážený pane,
ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z
Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)
4. 7. 2022 19:20 | Jan
8. 10. 2021 21:36 | Miriam
20. 6. 2020 10:26 | Radule
3. 4. 2020 10:48 | Barbora
18. 8. 2019 20:55 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 8. 2019 12:58 | Rozoumek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 8. 2019 12:56 | Rozoumek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 10. 2018 15:20 | babi Dana
30. 7. 2018 8:36 | Adéla
ve společnosti, která se zabývá vývojem a inovacemi, v současnosti probíhá výzkum zaměřený na Cestovní pojištění a zkušenosti (pozitivní a negativní) s jeho vyhledáváním, uzavíráním a plněním. Pokud by se někdo rád zapojil do Focus group, prosím, vyplňte registrační formulář níže: https://docs.google.com/forms/d/1tCLER4W0bIJlXLGDaBHB_qSzgo9rRBlGdoElgHfOUgY/edit za finanční odměnu 500,- Kč. Následně Vás budeme kontaktovat na poskytnutý kontakt.
Děkuji za pomoc s výzkumem!
27. 3. 2018 21:04 | Pavel Maštálko
Chtěl bych se s Vámi podělit o svůj zážitek s pojišťovnu AXA. Tento komentář se týká především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
20. 6. 2017 8:31 | Jiří
25. 3. 2017 23:15 | Katka
17. 1. 2017 0:17 | Kristof
19. 10. 2016 19:07 | Jana Šimralová
11. 7. 2016 18:02 | Šárka
28. 6. 2016 23:13 | Lucky
30. 5. 2016 21:23 | Mikol
7. 3. 2016 0:36 | Terez
Jediné co se ale musí nechat je to, že aspoň zaplatili převoz maminy do Čech..ale to ostatní se prominout nedá.
S Axou už nikdy nikam!
3. 12. 2015 4:07 | N
22. 11. 2015 14:43 | Dan
Stránka 1/4
Předchozí