Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Když je cestovní pojištění jen cárem papíru

I když máte kvalitní cestovní pojistku, raději na ni zcela nespoléhejte. Proč? Klientka Axa Assistance utratila v zahraničí ze svého zhruba 130 000 Kč za léčbu a zhruba 90 000 Kč za další účty s léčbou spojené. Po návratu domů jí navíc Česká pojišťovna proplatila méně než polovinu výloh.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 8. 2004 23:37, František Vobořil

Vážený pane Hermane,

dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.

Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…

Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.

Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.

Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.

Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…

S pozdravem
František Vobořil

Reagovat

 

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Miroslav HERMAN, ředitel asistenční služby AXA ASSISTANCE CZ 04. 08. 2004 17:40)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

13. 4. 2015 9:33, volte jinou pojistovnu!!

Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.

Vážený pane,
ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z

Reagovat

 

-35
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (55 komentářů)

13. 4. 2015 9:33 | volte jinou pojistovnu!!

Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.
Vážený pane, ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření. Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“ Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění. V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-35
Líbí
Nelíbí

19. 8. 2015 21:33

Řekla bych, že v tomto případě ale nebyl problém na straně pojišťovny, ale na straně Vaší. Proč by Vám měla pojišťovna platit za to, že Vy jste zapomněl? Nehledě na to, že před podepsáním smlouvy by si měl každý projít pojistné podmínky, kde to je uvedené :-)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (volte jinou pojistovnu!! 13. 04. 2015 09:33)

22. 11. 2015 14:43 | Dan

AXA Assistance jsou podvodnici budte opatrní. Radím Vám, radši zvolte jinou pojišťovnu
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

3. 12. 2015 4:07 | N

. V žádném případě nedoporučuji uvedenou pojišťovnu AXA ASSISTANCE, je naprosto neprofesionální.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

3. 12. 2015 4:07 | N

. V žádném případě nedoporučuji uvedenou pojišťovnu AXA ASSISTANCE, je naprosto neprofesionální.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+18
Líbí
Nelíbí

10. 12. 2015 21:34 | Dan

AXA ASSISTANCE JSOU ZLODĚJI NIKOHO NEDOPORUČUJI
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+28
Líbí
Nelíbí

7. 3. 2016 0:36 | Terez

Také v žádném případě nedoporučuji Axa assistance!!! Moje mamka měla minulý týden v Itálii nehodu na sjezdových lyžích, kde si způsobila frakturu tibie. Tatínek okamžitě zkontaktoval Axu s dotazy, jestli bude možné proplatit výlohy za operační zákrok, aby mamka měla nohu v pořádku. V Axe nejdřív, že musí vyhodnotit rozsah, jestli vůbec budou proplácet nějaké lékařské výlohy v zahraničí. Nějaký "pan doktor" z Axy ale vyhodnotil, že to není na okamžitý zákrok a pacientka (mamka, může v klidu v nemocnici počkat na převoz sanitkou zpátky do Čech. Podotýkám, že úraz měla ve středu, do Čech jí převáželi až ve čtvrtek odpoledne. Poté co dorazila do nemocnice v Královských Vinohradech ji okamžitě poslali na další rentgen a stanovisko jejího ošetřujícího lékaře bylo, že okamžitě musí na operaci, kde jí udělají zevní fixaci, aby opadl otok na noze. Jinak by o nohu přišla, neboť fraktura tibie je v takovém rozsahu, kdy tlačí na ostatní tkáně a počkat ještě tak den nebo 2, tak by mamka o nohu přišla! Dále jsme se dozvěděli, že zevní fixace je operace tak trochu navíc a vůbec by nemusela být, pokud by jí v Itálii operovali do 6ti hodin od zranění a nemuselo by tam být žádné riziko. Opravdu by mě zajímalo, která h*vádka v Axe pracují..na čem vůbec závisí to, že nabízí nějaké pojištění, které si člověk zaplatí a oni svůj závazek vůči klientovi nesplní v takovém rozsahu v jakém to slibují..Ale hlavně, že klienti platí.. Jsou to škudlilové a nic jiného..zloději a podvodníci!
Jediné co se ale musí nechat je to, že aspoň zaplatili převoz maminy do Čech..ale to ostatní se prominout nedá.
S Axou už nikdy nikam!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-13
Líbí
Nelíbí

5. 5. 2016 15:54 | Martin

Teď to myslím vychází nejlevněji u slavie, ale i axa šla dolů, nějaký žebříček např. tady kdyby to někdo řešil http://kalkulackapojisteni.com/cestovni-pojisteni/nejlevnejsi-cestovni-pojisteni-srovnani/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

30. 5. 2016 21:23 | Mikol

Zkoušel se už někdo na cestu pojistit u zpmvc? Je mi 19 a cestovni pojištěni bych si měl poprve zajištovat sám a vzhledem k tomu že jsme u 211 pojištěny napadlo mě že by to mohlo byt jednodušši pojistit se na cestu u vlastní pojištovny?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2016 23:13 | Lucky

Ahoj 211 je bez problemova pojištovna. Jsem u ni od roku 95 s tim že sama o sobě funguje asi od roku 1992? Od te doby se už rozšiřila do širokeho povědomi a ma poměrně dost klientu. Mrkni na zpmv.cz tam je jejich program a vyhody uvidiš jestli se ti vypati přejit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

11. 7. 2016 18:02 | Šárka

Axa je zcela neprofesionální a v zahraničí nepomůže, jedině proplatí, co zaplatíte sami na místě. Mám opakovanou zkušenost. Ani rady jsem se nedočkala, kterého lékaře mám navštívit v případě akutních obtíží. Neustále požadovali dokumenty a z jejich strany NIKDY nepřišla žádná pomoc. Mám zkušenost ze Srí Lanky z roku 2004 - na dotaz, kde je nejbližší nemocnice bylo dlouhé ticho a celý den opakované požadavky na dokumenty, skončila jsem ve státní nemocnici naprosto šílené úrovně, péče tam byla zdarma, čekal mě operační zákrok - doporučení AXY, zůstaňte tam. Poslala bych tam tu krávu, pardon, která na tom trvala. Odjela jsem taxíkem na vlastní náklady do jiného města na soukroumou kliniku. Naštěstí. Náklady na léčbu mi proplatili až po návratu domů, taxi samozřejmě ne, vždyť mi slečna doporučila tu státní nemocnici. Pak jsem se 11 let vyhýbala této společnosti a na podzim 2015 udělala opět chybu, na pár dní do Vídně jsem se připojistila i s celou rodinou a kluka rozbolel zub. Zavolala jsem tedy do AXA a odpověď - no běžte kamkoliv, jen ne k soukromému stomatologovi. Ale kam? Dlouhé ticho, a opět odpověď - běžte kamkoliv do státní organizace, tam to máte zdarma v rámci českého pojištění. Tak proč jsem si teda platila cestovní pojištění u této společnosti, když mi ani NEPORADÍ? Naštěstí se nám podařilo připojit na internet a problém vyřešit po vlastní ose. AXA již NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+17
Líbí
Nelíbí

19. 10. 2016 19:07 | Jana Šimralová

Dobrý den, u Axa assistance bohužel nemohu doporučit pojištění. Já jsem u této společnosti uzavřela cestovní pojištění s pojištěním storna letenek, protože jsme si dovolenou zařizovali dlouho dopředu (cca 10 měsíců). V pojištění mělo být zahrnuto i komplikace v těhotenství, které bylo zjištěno po uzavření smlouvy a já opravdu zjistila pár měsíců po objednání, že jsem těhotná. Z počátku jsem si myslela, že to bude naše poslední dovolená, ale pak jsem začala mít komplikace, jak už to občas v těhotenství bývá a lékař mi zakázal letět letadlem (i když to bylo stále dost dopředu). Byla jsem tak nucena zrušit letenky a naivně jsem si myslela, že komplikace, které mám a navíc i to, že v době odletu bych byla již ve stádiu těhotenství, kdy by mě letecká společnost nepustila na palubu letadla, jsem si myslela, že se můžu pochválit za to, že jsem uzavřela pojištění. Podala jsem pojistnou událost. Dodala veškeré potřebné papíry a bylo mi to zamítnuto s tím, že mé komplikace nejsou natolik vážné, že není důvod neletět. Pro mě naprosto nepochopitelné. Vzhledem k tomu, že od té doby mi komplikace přibyly jsem podala odvolání a opět doložila požadované dokumenty. Naivně jsem si myslela, že vzhledem ke zhoršujícím se komplikacím již není důvod k tomu, aby bylo plnění zamítnuto, ale světe div se důvod se našel. Tentokrát prý nemám vypsanou neschopenku (mimochodem před obdržením vyrozumění jsem ji dostala) a tak opět nebyl důvod proč letenky rušit. Takže všichni, kteří zvažujete pojištění u AXA assistance, rozmyslete si, zda to nejsou vyhozené peníze. Pro mě to tak opravdu bylo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

17. 1. 2017 0:17 | Kristof

Moje maminka byla nahle hospitalizovana v USA, a byla pojistena u AXY. Je tomu uz sest mesicu, a dodnes nebyla uhrazena lecba pres rozsahle urgence, zasilani lekarskych zprav, laboratornich vysledku,a snimku z rentgenu. Uz jsem utratil temer 1000 dolaru, a nemuzeme nijak pojistovnu donutit, aby hospitalizaci v USA zaplatila. Moje mama, tak i ja mluvime s pojistovnou temer kazdy tyden, davame ruzne doklady a podklady, ale nic nezmuze. Davejte si pozor, a vyhnete se teto pojistovne. Je to hrozne a stresujici, a klienti jsou az na poslednim miste v teto spolecnosti.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

25. 3. 2017 23:15 | Katka

Cestovne poistenie u Axy nikdy viac! Zavadzaju, natahuju cas, pytaju nezmyselne doklady a nakoniec aj tak nic nevyplatia. Vyhodene peniaze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 6. 2017 8:31 | Jiří

V žádném případě nedoporučuji pojišťovnu AXA Assistance CZ! V květnu 2017 jsem se nemohl zúčastnit autobusového zájezdu z důvodu onemocnění, protože v důsledku prudkého zhoršení zdravotního stavu jsem se musel podrobit urologické operaci, navíc došlo k pooperačním problémům. Jezdím s partou známých na poznávací zájezdy již řadu let a sjednání pojištění na storno zájezdu z důvodu onemocnění jsem vždy považoval za samozřejmou věc. Uplatnění mé pojistky u pojišťovny AXA Assistance CZ byla moje první zkušenost, a to zkušeností velmi negativní. Pojišťovna jakoukoliv náhradu zcela odmítla, protože jsem prý urologické onemocnění měl i v minulosti. Z toho ovšem vyplývá, že pojištění na storno zájezdu z důvodu onemocnění nemá pro pojištěnce vůbec žádný smysl, protože každý člověk má velkou část svých zdravotních problémů v nějaké formě po dlouhou dobu, někdy i celý život. Skoro každého bolí záda, má vyšší nebo nízký tlak, potíže s klouby, záněty atd., atd., a stav se může náhle zhoršit. Jako uznaná škodná událost by snad mohlo být zlomení končetiny, a to ještě došlo-li k ní těsně před začátkem cesty. Tato pravděpodobnost je ovšem tak mizivá, že zaplacené pojištění na storno zájezdu jsou vyhozené peníze. Obchodní praktiky AXA Assistance CZ se neliší od „šmejdů“, kteří inkasují peníze za něco, co je kupujícímu k ničemu!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 854 441 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Milan Teplý

podnikatel, Madeta

Jaroslav Pajonk

podnikatel, Centr Group

Milan Teplý
ÚSPĚŠNOST
62,50 %

z 8 duelů
×
Jaroslav Pajonk
ÚSPĚŠNOST
88,89 %

z 72 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK