Diskuze: Když je cestovní pojištění jen cárem papíru

I když máte kvalitní cestovní pojistku, raději na ni zcela nespoléhejte. Proč? Klientka Axa Assistance utratila v zahraničí ze svého zhruba 130 000 Kč za léčbu a zhruba 90 000 Kč za další účty s léčbou spojené. Po návratu domů jí navíc Česká pojišťovna proplatila méně než polovinu výloh.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 8. 2004 23:37, František Vobořil

Vážený pane Hermane,

dovolím si reagovat, respektive připojit svoji nedávnou zkušenost se službami AXA ASSISTANCE CZ. Minimálně počáteční reakce Vašich pracovníků se totiž rozhodně nedá nazvat profesionální.

Po akutní hospitalizaci mé přítelkyně v Jihoafrické republice požadovala tamní nemocnice příslib, že je pojišťovna připravena hradit náklady léčby. Vaši asistenční službu jsem kontaktoval brzy ráno. Jakýsi mimořádně pomalý pracovník (možná noční vrátný) se zpočátku několik minut divil, že někoho může postihnout cévní mozková příhoda a to dokonce na jiném kontinentu a poté se začal (opět „žádný spěch“, proč si pořádně nevychutnat hovor z JAR…) pomalu vyptávat na relevantní údaje. Do hodiny však žádný potvrzovací fax nedorazil. Volal jsem tedy znovu, mezitím však zřejmě došlo k výměně směny, přičemž ta nastupující neměla o tomto případu zřejmě ani potuchy. Naštěstí šlo o osobu o poznání pružnější, čímž se divení a diktování podařilo zkrátit asi na pětinu času. Po třetí urgenci fax konečně dorazil, peripetie tím však nekončily. Podotýkám, že v další fázi už problematická komunikace probíhala zejména s jakýmsi místním partnerem/pobočkou AXA ASSISTANCE. Jednalo se kupříkladu o potvrzení odletu z ČR a tedy počátku platnosti pojištění, konkrétně fax letenky. Po letu s přestupem už ani nejčitelnější 3. list letenky není po prohnání faxem příliš čitelný. A tak jsem faxoval a faxoval a faxoval…

Přítelkyně vzhledem k jejímu akutnímu stavu samozřejmě podstoupila všechna potřebná vyšetření dávno předtím, než dorazilo potvrzení z ČR. I za to patří dík vysoce profesionálním službám tamní nemocnice i v takto finančně pro ni velmi riskantní situaci.

Osobně nemohu srovnávat služby AXA ASSISTANCE CZ s konkurenčními společnostmi, neboť jsem naštěstí zatím neměl žádnou jinou příležitost asistenčních služeb využít. Z rozhovorů s pracovníky finančního oddělení nemocnice však vyplynulo, že celá procedura proběhla přinejmenším velmi nestandartně. Do našeho odjezdu navíc údajně neobdržela nemocnice ani rand/korunu.

Ku cti AXA ASSISTANCE CZ nutno přiznat, že další smluvní úkony, tj. doprava rodinného příslušníka na místo a zpět a zpáteční transport pacientky s lékařským doprovodem proběhly velmi profesionálně, za což bych rád poděkoval.

Vůbec nemám nic proti tomu, aby si asistenční služba ověřovala, jestli někomu nekupuje hodinky. Nechoval bych se jinak. Chci jen upozornit na to, že se rozhodně nejedná o službu, která za Vás po prvním kontaktu ve chvíli, kdy jste nemohoucí, něco promptně vyřeší. AXA ASSISTANCE CZ totiž od svého klienta vyžaduje mnoho trpělivosti a hlavně ASISTENCI. Pokud se do podobné situace dostane člověk, který s sebou nemá doprovod pro vyřizování administrativy, není mu zřejmě pomoci…

S pozdravem
František Vobořil

Zobrazit celé vlákno

+80
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

13. 4. 2015 9:33, volte jinou pojistovnu!!

Jen chci vsechny varovat pred pojistenim u AXA.pokud se Vam stane ,ze potrebujete ockovani na ,ktere jste zapomeli nebo musi nasledovat jako postupne ockovani a Vy hodlate ucinit vse pro napravu na svych cestach tak odpoved od AXY bude tato.

Vážený pane,
ke shora uvedené škodné události Vám sdělujeme, že jsme ukončili šetření ke zjištění rozsahu naší povin-nosti poskytnout Vám pojistné plnění. V souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012, občanského zákoníku a příslušnými ustanoveními Všeobecných pojistných podmínek (dále jen VPPCP) si Vás dovolujeme seznámit s výsledkem našeho šetření.
Podle VPPCP části II. oddílu A) čl. 2 odst. 1 písm. l) citujeme: „Vedle výluk uvedených v ČÁSTI I čl. 10 těch-to VPPCP se pojištění léčebných výloh dále nevztahuje na případy očkování nebo následků nepodrobení se povinnému očkování před odjezdem do zahraničí.“
Vzhledem k výše uvedenému Vám oznamujeme, že nemůžeme převzít náklady za ošetření dne z důvodu, že se jednalo o doplnění očkování, které se uskutečnilo až po příchodu do zahraničí. Tato skuteč-nost je výlukou uvedenou ve Všeobecných pojistných podmínkách Vámi sjednaného cestovního pojištění.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle uvedeném výše nebo na e-mailové adrese claims.travel@axa-assistance.c z

-45
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 62 komentářů)

4. 7. 2022 19:20 | Jan

Katastrofa... Nejde se jim ani dovolat a když jsem jim nechal vzkaz na záznamníku, tak se neozvali. Mám to přes KB ke zlaté kartě. Budu to řešit se svým osobním bankéřem a tímto dám papa i cele zlaté kartě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 10. 2021 21:36 | Miriam

Katastrofa !!!! při úrazu v Řecku, kdy jsem za ošetření zaplatila ze svého, uběhl již měsíc, všechny dokumenty mají a nic se neděje...volala jsem i na infolinku, mám čekat a snad mi to vyplatí do 3 měsíců, paní neví... Byla jsem pojištěna v nejvyšší možné variantě, takže není o čem, stal se mi úraz, takže také není o čem. U AXY poprvé a naposledy!!!! NEDOPORUČUJI.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2020 10:26 | Radule

Pojištění storna cesty u Axa je jen tahání peněz z lidí...koupila jsem letenky a ubytování a až cca za 3 týdny jsem zjistila že jsem těhotná..lékařka mi cca ve 2 měsíci oznámila že mi nedoporučuje letět vzhledem k předešlému potratu, což bylo týden před odletem.. nehledě na to že Španělsko pár dní na to uzavřelo své hranice kvůli covid.. vyjádření pojišťovny bylo, že těhotenství se do nároku storna cesty nevztahuje a že jsem vlastně celou situaci měla předvídat.. zdraví mého nenarozeného dítěte je pro mě mnohem důležitější a doufám že si AXA užívá peníze které takto tahá z lidí...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2020 10:48 | Barbora

Chci se podělit s výbornou zkušeností s ERGO pojišťovnou. V srpnu 2019 jsem si u nich sjednala pojištění Exclusive pro celý svět kvůli cestě do USA. Při letu se zpozdila (a pak už spíše ztratila) zavazadla a přišla mi až 10 dní po návratu do ČR. Musela jsem si tedy dokoupit většinu věcí, bez nichž by můj road-trip nebyl možný. Po návratu jsem nahlásila pojistnou událost, poslala účtenky s vyznačenými položkami k proplacení a pojišťovna mi vše bez jakéhokoliv vykrucování do 14 dnů proplatila (například i včetně paměťové karty do foťáku, což jsem nečekala!). Takovou skvělou zkušenosti ráda sdílím dál a doporučuji! (Zkušenosti se zraněním nebo nemocí v zahraničí zatím naštěstí nemám.)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2019 20:55 | Karel

"Kdyz jste ze sve kanadske SIM nemohl volat mimo Kanadu, jak jste dal vedet rodicum?" Delate si s takovym dotazem legraci? Prosim vas,kde zijete? Vy zrejme netusite,ze existuje neco jako je internet,kde muzete vyuzivat celou radu komunikacnich kanalu kde mate spojeni s celym svetem.Rika vam treba neco SKYPE nebo dnes tolik popularni FACEBOOK? Dnes ma takoveto spojeni jednak pres pocitac a i pres mobilni telefon naprosta vetsina lidi a zda nekdo ma nebo nema sim kartu pro urcitou destinaci s tim nema naprosto nic spolecneho.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2019 12:58 | Rozoumek

Kdyz jste ze sve kanadske SIM nemohl volat mimo Kanadu, jak jste dal vedet rodicum?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 8. 2019 12:56 | Rozoumek

Kecy! Vedet jste nedala, takze jen zlou slinku jste plivla - proc?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 10. 2018 15:20 | babi Dana

Bouhužel se ke mě dnes dostala zpráva, že přítelovo dceři se stal v Itálii úraz páteře, musel, ač pojištěni u Axa, zaplatit převoz sám. Budou to řešit právníci. Až budu vědět víc...dám vědět.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2018 8:36 | Adéla

Dobrý den,
ve společnosti, která se zabývá vývojem a inovacemi, v současnosti probíhá výzkum zaměřený na Cestovní pojištění a zkušenosti (pozitivní a negativní) s jeho vyhledáváním, uzavíráním a plněním. Pokud by se někdo rád zapojil do Focus group, prosím, vyplňte registrační formulář níže: https://docs.google.com/forms/d/1tCLER4W0bIJlXLGDaBHB_qSzgo9rRBlGdoElgHfOUgY/edit za finanční odměnu 500,- Kč. Následně Vás budeme kontaktovat na poskytnutý kontakt.
Děkuji za pomoc s výzkumem!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2018 21:04 | Pavel Maštálko

Zdravím,
Chtěl bych se s Vámi podělit o svůj zážitek s pojišťovnu AXA. Tento komentář se týká především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2017 8:31 | Jiří

V žádném případě nedoporučuji pojišťovnu AXA Assistance CZ! V květnu 2017 jsem se nemohl zúčastnit autobusového zájezdu z důvodu onemocnění, protože v důsledku prudkého zhoršení zdravotního stavu jsem se musel podrobit urologické operaci, navíc došlo k pooperačním problémům. Jezdím s partou známých na poznávací zájezdy již řadu let a sjednání pojištění na storno zájezdu z důvodu onemocnění jsem vždy považoval za samozřejmou věc. Uplatnění mé pojistky u pojišťovny AXA Assistance CZ byla moje první zkušenost, a to zkušeností velmi negativní. Pojišťovna jakoukoliv náhradu zcela odmítla, protože jsem prý urologické onemocnění měl i v minulosti. Z toho ovšem vyplývá, že pojištění na storno zájezdu z důvodu onemocnění nemá pro pojištěnce vůbec žádný smysl, protože každý člověk má velkou část svých zdravotních problémů v nějaké formě po dlouhou dobu, někdy i celý život. Skoro každého bolí záda, má vyšší nebo nízký tlak, potíže s klouby, záněty atd., atd., a stav se může náhle zhoršit. Jako uznaná škodná událost by snad mohlo být zlomení končetiny, a to ještě došlo-li k ní těsně před začátkem cesty. Tato pravděpodobnost je ovšem tak mizivá, že zaplacené pojištění na storno zájezdu jsou vyhozené peníze. Obchodní praktiky AXA Assistance CZ se neliší od „šmejdů“, kteří inkasují peníze za něco, co je kupujícímu k ničemu!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2017 23:15 | Katka

Cestovne poistenie u Axy nikdy viac! Zavadzaju, natahuju cas, pytaju nezmyselne doklady a nakoniec aj tak nic nevyplatia. Vyhodene peniaze.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2017 0:17 | Kristof

Moje maminka byla nahle hospitalizovana v USA, a byla pojistena u AXY. Je tomu uz sest mesicu, a dodnes nebyla uhrazena lecba pres rozsahle urgence, zasilani lekarskych zprav, laboratornich vysledku,a snimku z rentgenu. Uz jsem utratil temer 1000 dolaru, a nemuzeme nijak pojistovnu donutit, aby hospitalizaci v USA zaplatila. Moje mama, tak i ja mluvime s pojistovnou temer kazdy tyden, davame ruzne doklady a podklady, ale nic nezmuze. Davejte si pozor, a vyhnete se teto pojistovne. Je to hrozne a stresujici, a klienti jsou az na poslednim miste v teto spolecnosti.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 10. 2016 19:07 | Jana Šimralová

Dobrý den, u Axa assistance bohužel nemohu doporučit pojištění. Já jsem u této společnosti uzavřela cestovní pojištění s pojištěním storna letenek, protože jsme si dovolenou zařizovali dlouho dopředu (cca 10 měsíců). V pojištění mělo být zahrnuto i komplikace v těhotenství, které bylo zjištěno po uzavření smlouvy a já opravdu zjistila pár měsíců po objednání, že jsem těhotná. Z počátku jsem si myslela, že to bude naše poslední dovolená, ale pak jsem začala mít komplikace, jak už to občas v těhotenství bývá a lékař mi zakázal letět letadlem (i když to bylo stále dost dopředu). Byla jsem tak nucena zrušit letenky a naivně jsem si myslela, že komplikace, které mám a navíc i to, že v době odletu bych byla již ve stádiu těhotenství, kdy by mě letecká společnost nepustila na palubu letadla, jsem si myslela, že se můžu pochválit za to, že jsem uzavřela pojištění. Podala jsem pojistnou událost. Dodala veškeré potřebné papíry a bylo mi to zamítnuto s tím, že mé komplikace nejsou natolik vážné, že není důvod neletět. Pro mě naprosto nepochopitelné. Vzhledem k tomu, že od té doby mi komplikace přibyly jsem podala odvolání a opět doložila požadované dokumenty. Naivně jsem si myslela, že vzhledem ke zhoršujícím se komplikacím již není důvod k tomu, aby bylo plnění zamítnuto, ale světe div se důvod se našel. Tentokrát prý nemám vypsanou neschopenku (mimochodem před obdržením vyrozumění jsem ji dostala) a tak opět nebyl důvod proč letenky rušit. Takže všichni, kteří zvažujete pojištění u AXA assistance, rozmyslete si, zda to nejsou vyhozené peníze. Pro mě to tak opravdu bylo.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2016 18:02 | Šárka

Axa je zcela neprofesionální a v zahraničí nepomůže, jedině proplatí, co zaplatíte sami na místě. Mám opakovanou zkušenost. Ani rady jsem se nedočkala, kterého lékaře mám navštívit v případě akutních obtíží. Neustále požadovali dokumenty a z jejich strany NIKDY nepřišla žádná pomoc. Mám zkušenost ze Srí Lanky z roku 2004 - na dotaz, kde je nejbližší nemocnice bylo dlouhé ticho a celý den opakované požadavky na dokumenty, skončila jsem ve státní nemocnici naprosto šílené úrovně, péče tam byla zdarma, čekal mě operační zákrok - doporučení AXY, zůstaňte tam. Poslala bych tam tu krávu, pardon, která na tom trvala. Odjela jsem taxíkem na vlastní náklady do jiného města na soukroumou kliniku. Naštěstí. Náklady na léčbu mi proplatili až po návratu domů, taxi samozřejmě ne, vždyť mi slečna doporučila tu státní nemocnici. Pak jsem se 11 let vyhýbala této společnosti a na podzim 2015 udělala opět chybu, na pár dní do Vídně jsem se připojistila i s celou rodinou a kluka rozbolel zub. Zavolala jsem tedy do AXA a odpověď - no běžte kamkoliv, jen ne k soukromému stomatologovi. Ale kam? Dlouhé ticho, a opět odpověď - běžte kamkoliv do státní organizace, tam to máte zdarma v rámci českého pojištění. Tak proč jsem si teda platila cestovní pojištění u této společnosti, když mi ani NEPORADÍ? Naštěstí se nám podařilo připojit na internet a problém vyřešit po vlastní ose. AXA již NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2016 23:13 | Lucky

Ahoj 211 je bez problemova pojištovna. Jsem u ni od roku 95 s tim že sama o sobě funguje asi od roku 1992? Od te doby se už rozšiřila do širokeho povědomi a ma poměrně dost klientu. Mrkni na zpmv.cz tam je jejich program a vyhody uvidiš jestli se ti vypati přejit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 5. 2016 21:23 | Mikol

Zkoušel se už někdo na cestu pojistit u zpmvc? Je mi 19 a cestovni pojištěni bych si měl poprve zajištovat sám a vzhledem k tomu že jsme u 211 pojištěny napadlo mě že by to mohlo byt jednodušši pojistit se na cestu u vlastní pojištovny?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2016 0:36 | Terez

Také v žádném případě nedoporučuji Axa assistance!!! Moje mamka měla minulý týden v Itálii nehodu na sjezdových lyžích, kde si způsobila frakturu tibie. Tatínek okamžitě zkontaktoval Axu s dotazy, jestli bude možné proplatit výlohy za operační zákrok, aby mamka měla nohu v pořádku. V Axe nejdřív, že musí vyhodnotit rozsah, jestli vůbec budou proplácet nějaké lékařské výlohy v zahraničí. Nějaký "pan doktor" z Axy ale vyhodnotil, že to není na okamžitý zákrok a pacientka (mamka, může v klidu v nemocnici počkat na převoz sanitkou zpátky do Čech. Podotýkám, že úraz měla ve středu, do Čech jí převáželi až ve čtvrtek odpoledne. Poté co dorazila do nemocnice v Královských Vinohradech ji okamžitě poslali na další rentgen a stanovisko jejího ošetřujícího lékaře bylo, že okamžitě musí na operaci, kde jí udělají zevní fixaci, aby opadl otok na noze. Jinak by o nohu přišla, neboť fraktura tibie je v takovém rozsahu, kdy tlačí na ostatní tkáně a počkat ještě tak den nebo 2, tak by mamka o nohu přišla! Dále jsme se dozvěděli, že zevní fixace je operace tak trochu navíc a vůbec by nemusela být, pokud by jí v Itálii operovali do 6ti hodin od zranění a nemuselo by tam být žádné riziko. Opravdu by mě zajímalo, která h*vádka v Axe pracují..na čem vůbec závisí to, že nabízí nějaké pojištění, které si člověk zaplatí a oni svůj závazek vůči klientovi nesplní v takovém rozsahu v jakém to slibují..Ale hlavně, že klienti platí.. Jsou to škudlilové a nic jiného..zloději a podvodníci!
Jediné co se ale musí nechat je to, že aspoň zaplatili převoz maminy do Čech..ale to ostatní se prominout nedá.
S Axou už nikdy nikam!
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2015 4:07 | N

. V žádném případě nedoporučuji uvedenou pojišťovnu AXA ASSISTANCE, je naprosto neprofesionální.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 11. 2015 14:43 | Dan

AXA Assistance jsou podvodnici budte opatrní. Radím Vám, radši zvolte jinou pojišťovnu
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu teď dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Petr Šourek

mediátor a podnikatel, Corrupt Tour

David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Petr Šourek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services