Letadlo, které nikdy nedoletí aneb jak nezbohatnout

Pyramidové struktury nemohou fungovat hned z několika důvodů: každou korunu, jež některý z členů prostřednictvím systému získá, předtím jiný z účastníků ztratil. Letadlo se nakonec zhroutí s tím, že naprostá většina účastníků (u čistých letadel je to asi 99,9 % jejich členů) nic nezíská, respektive ztratí to, co do systému vložili jako "palubní vstupenku". Jak takový „let“ spolehlivě poznat?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 6. 2007 23:04, peter

prepac ale uz robim amway niekolko rokov a nepoznam cloveka ktory ked je aktivny ze by nemal z toho dobre peniaze....nam do biznisu vstupuju v poslednej dobe hodne uspesny ludia ktory su chytrejsi ako vacsina ludi....niekto je tu trochu mimo a nema pravdu....ak si to nerobil aspon 3 roky tak nevies o com hovoris....prijemny den

Zobrazit celé vlákno

+32
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 7. 2004 15:55, Tomas - Bratislava - SK

Setzer International? Myslis tu podvodnu organizaciu, ktorej hlavou je Rick Setzer (Profily uspechu, strana 81)? Ten Rick Setzer, ktory sa rozviedol so svojou Sue Lynn? Ten Rick Setzer na ktoreho jeho downline Dvojity Diamant Brig Hart podal zalobu? Ten Rick Setzer, ktory je znamy vetou "Distributors who don't attend functions are still prospects" (Distributori, ktori nenavstevuju seminare, su stale iba prospekti)? Vies vobec, ze jeho prijem zo sekov, ktore mu posiela Amway je niekolkonasobne mensi, priam az ZANEDBATELNY, v porovnani s tym, kolko ryzuje na seminaroch, paskach a knihach? Bol som sucastou tejto podvodnej organizacie, upline Hassmann, Cizek, Raska v 97-98 a "vytrizvel" som po zisteni ABSOLUTNE ZARAZAJUCICH skutocnostiach o Yagerovom systeme a o systemoch ostatnych diamantov. Samotna Amway o nich povedala, ze su ILEGALNE, PODVODNE, NEETICKE a ZLYHAJU tym skor, cim viac ludi bude mat pristup k internetu. Nemam nic voci Amway, okrem toho, ze si s podvodnikmi ako Yager, Setzer, Stewart, Gooch, Foley, atd. nevie rady. A preco to nevie? Pretoze povedali, v momente ked nam niekto siahne na POMOCKOVY BIZNIS, ODCHADZAME Z AMWAY! Preco myslis, ze na seminari musis pri kupe pomocok povedat, kto je tvoj direkt? Pretoze 21% je uroven, na ktorej v Setzerovom systeme zacinas participovat na PENIAZOCH z predaja pomocok! Skopirovat kazetu Yagera stoji 60 americkych centov, to je asi 20 slovenskych korun, kolko za nu platis? Pripravujem rozsiahly web o podvodoch v ramci budovania Amway biznisu, ktory bude urceny pre Cechov a Slovakov, ktori podvodnici ako Setzer International OKLAMALI! A mimochodom, Profily uspechu su len dalsi Yagerov podvod. Niektore zobrazene auta diamanti vobec nevlastnia, su len pozicane, pripadne kratkodobo leasovane, rovnako domy, motorove clny a lietadla. Staci otvorit oci a ako tu niekto spomenul predo mnou, rozmyslat HLAVOU nie SRDCOM. Bolo velmi tazke odist, ale kto vedome zostava sucastou podvodu, sam je podvodnik. V 9. mesiaci chcem spustit stranku, potom sem dam adresu.
ZDAR AMWAY, SMRT SYSTEMOM!

Zobrazit celé vlákno

-25
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 139 komentářů)

8. 8. 2004 19:44 | p

Je velice spatne, kdyz je clovek zaslepeny. Spolecnosti typu Amway otevirají lidem oci, a tajy penezenky. Je na kazdem jak je kdo silny a dokaze zhodnotit sve sance na uspech. Osobne mam za sebou 2 MLM na vrcholove urovni a uz nikdy vic!!! Predevcirem mi predstavovali Amway - asi po 15 za poslednich 5 let. Vzdycky je to v zacatku - tvrdi. Zprava pro vsechny ---- trh je temito systemy nasycen, vstupují jen ti slabí a lide v krizi. Nedelejte tyto systemy - budete se stydet sami za sebe!!! A jestli si myslite, ze penize ten stud prerazi - tak jste na omylu!!! Budte silní a odolejte tem samozvanym podnikatelum, kteri nic nebuduji a jenom zdimaji a vysavaji penize z jinych. Verte mi ze VIM o cem mluvim. Hodne stesti

Ps: Amway neni zdaleka nejhorsi - prijdete jenom o 2000,- kc a spoustu znamych...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 8. 2004 17:09

O jedné společnosti bych věděl...
Co třeba OVB?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 8. 2004 16:05

Rozsahla diskuse na podobne tema probiha na strankach Osobnich financi http://www.osobni-finance.cz/diskuze/SubChild.asp?Qst=469&Main=64. Doporučuji kouknout.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2004 1:40

momentík, tohle je seminář na dextera myslím. takže za něj se platí. Já tam samozřejmě nejdu. A souhlasím, že ne všechny výrobky jsem ochoten přijmout jako "bezkonkurenční". Ale dost jich je bezkonkurenčních a všechny dohromady jsou rozhodně dost kvalitní.
Co se těch seminářů týče, je to prostě jako soukromá škola, nebo jak to napsat...školení je DOBROVOLNÉ a je PLACENÉ. To taky vím od začátku. Chodím hlavně na velké open meetingy, protože tam je fakt brutální sranda a na semináře v Praze na Spartě (200 - 300 Kč) chodím taky rád, člověk se od srdce zasměje a dostane motivaci. Lepší než to propít nebo prokouřit ty prachy...no né?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2004 16:28 | Tomas - Bratislava - SK

A mimochodom, mam vlastny byt, 100 metrov stvorcovych, 81cm TV Loewe, notebook a flat panel IBM, Hi-fi stereo zo specializovaneho studia, tento tyzden mi dovezu sedacku, robenu na objednavku za 140.000, tento rok uz mam dovolenku za sebou, dalsie dve este chystam, zvazujem kupu motorky asi o dva roky, mam 26 rokov... mam pokracovat? A co robim? Vsetko okolo IT! Ako zamestnanie! Som bohaty? Financne veru nie. Mam spustu casu a hlavne... je uplne fantasticke nemusiet sa divat na kazdeho koho stretnem, ako na prospekta. Ten pocit by som nevymenil ani za vsetky diamanty sveta. Ako hovori Tata Skopek v Slunce, Seno... "TO TAKY NENI VSECKO - MAJETEK". Nechcem sa tu "chlubit", len som chcel dat veci na pravu mieru, a dokazat, ze aj mimo Amway existuje zivot, ze aj mimo MLM sa mozete mat dobre. P.S. zabudnite na to, ze ako direkti budete mat furu casu. Blizsie detaily coskoro objasnim... na spominanej stranke.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 16:16 | TOTO JE SEZNAM PYRAMIDOVÝCH FIREM ZE SUBWEBU MINISTERSTVA VNITRA...

Skyline International, D.O.C. Business Support, Fit for Success Accademy, Silesia Promotion, Čs podnikatelská výpomoc, Farao, Moravia, PSM, Euro-Light, Vanilla, Česká rodina, Trendsetter Warehouse, Axis Club, Avalanche = Rhinoceros, ACE IN, GWC, Diamant ČR, Projekt Blaník
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 7. 2004 16:06 | NVP (již 2 roky) - a funguje to i s minimální aktivitou

Neívm proč se s vámy tak dlouho baví a diskutuje...
1/ víte co je koncentrát? 2/ když nebudu řešit koncentraci, pokud budu mít CITROEN a LEXUS - co je dražší? ... a co kvalitnejší? 3/ jste milionář nebo dělníček co jde den co den do práce? 4/ máte něco lepšího aby jste kritizoval projekt který funguje 50 let pro 3 miliony lidí po celém světě i bez vás?! 5/ zjištěte si kdo jsou tito lidé a proč mají něco společného s AMWAY projektem: BOB MCEWEN, ROBERT KIYOSAKY, DEXTER YAGER, SETZROVI, VELEBNÝ... jestli jste chytřejší než oni pomozte svým známým vydělat peníze a pak odepišt...
S POZDRAVEM
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2004 12:07 | Tomas - Bratislava - SK

Ano, ok, je pravda, ze ak si odmyslim "motivacne organizacie", potom je to naozaj biznis, ktory moze mat zaujimavu buducnost. Osobne som mal sice problem vychvalovat vyrobky, pretoze nie vsetky som mal rad, a nebol som vnutorne 100% presvedceny, ze maloobchodna cena za ne je opravnena. Napriklad zubne kefky. Tie asi tazko budu koncentrovane, takisto ich treba vyhodit po troch mesiacoch, pretoze sa na nich drzia bakterie, a nemaju uz povodnu pevnost, takze nevycistia tak dobre. Cenu si uz nepamatam, ale podla mna nie su lepsie, nez najlepsie kvalitne kefky v obchodoch. Alebo Silicon Glaze. V celku dobry produkt, ale Turtle Wax, s pridavkom farieb za tu istu cenu, je ovela lepsi produkt, skusal som ich v priamom porovnani a Silicon Glaze nebol lepsi. Zas napriklad Shoe Spray, aj LOC boli fajn. Btw v roku 1998 boli na 1l flasi LOC dva symboly: preskrtnuty kontajner a ruka v trojuholniku (znak zieravin?). Pytam sa, preco by tam Amway davala tieto symboly, ak by sa ten produkt dal pit? Na follow-upoch som to robil. Chuti to ako obycajne mydlo. Je to dobry produkt, ale je skutocne potrebne robit z neho to, cim nie je? Musim vsak povedat, ze vyrobky Amway su v globale jednoznacne dobre, s cenou to vsak uz take jednoznacne nie je. A vratim sa spat k systemom, pretoze ma ucili, ze bez nich to nejde. Podvod je to preto, lebo na kazete povedia "Vite, v tomhle biznise my nechceme vase penize, pokud mate penize, nechte si je." Tu kazetu stale mam, Andy Argyris, ak sa nemylim, preklad Roman Hassmann. A ked je clovek direkt, tak zrazu je vsetko inak. V tom je ten podvod. Vstupujem do Amway biznisu, nie do pomockoveho biznisu. O tom sa dozviem az neskor. Je to PRESNE to iste ako ked si kupim auto na inzerat, vidim, ze je kvalitne, odporucane, ale az ked ho chvilu mam, dozviem sa, ze vyfuk coskoro odpadne, klimatizacia fungovala len druhy tyzden a podozrivy zvuk, ktory by bol vysvetleny ako potreba vymeny tesnenia, bol v skutocnosti odvaleny blok motora. Je to PODVOD a nic ine. Potom uz len zostava rozmyslat, v com vsetkom este klamu? Ze seminar stoji 1700 Kc, tak na tom som pozeral s otvorenou hubou niekolko sekund. :-O Skutocne na to nemam slov. To je oproti mojim casom narast o vyse 900%. Myslim, ze mi zostava poblahozelat vam k tomu, ze ste neskocili na podvody, ktorymi sa organizacie ako Setzer International snazia nalakat distributorov a vytriast z nich poslednu mincu. To je naozaj obdivuhodne, napriklad ja som take stastie nemal.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2004 11:30

No dobře, ale to jsme se stejně už odklonili od toho původního jádra věci a to je Amway jako taková. Sponzorské linie už ať si to dělají jak chtějí. Psal jsem že to děláme dobře a na výsledcích by to mělo být vidět. Je škoda, že se takhle vydělává na seminářích a pomůckách, ale co? Jednou tam budu taky a ty prachy budu dostávat taky:) Jen se je teda pokusim nejak vratit prospektům, treba v podobe odmen. Jinak je to podnikani jako kazdy jiny, poradani skoleni. Kyiosaki to dělá taky:) (to se rýmuje:D) máte tu spoustu škol, co učí a vybírají za to peníze. Jinak seminar stoji vstup 1700:) tam fakt nejdu:) navic to je vec tech lidi, kteri tam za ty prachy jdou. Já tam nejdu, protože mi to dodá motivaci, které ale mám už až nad hlavu:) A proč odešli ti diamanti? To nevím. Jestli pořád dostávají šeky, a jen nejsou v byznyse - to jako že se nedělají semináře, nehledají nové prospekty? To já bych taky už nedělal být na jejich pozici:D
A proč jsem srovnával kolik % se může mít dobře v pracovním poměru? Protože pracovní poměr nemá absolutně žádný potenciál přivést člověka k finanční a časové svobodě. Amway ten potenciál má.
Ondřej
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2004 18:30 | Tomas - Bratislava - SK

Rad dodam, prekladam denne kopec materialov z anglictiny, chcem to dat online cim skor. Ak viete po anglicky, tu je stranka, vdaka ktorej som pochopil, v com som. Pisal to smaragd, Setzerova sponzorska linia. Ked som si precital ten web, pouzijem moje oblubene ceske: "Nebylo vubec co resit." http://www.amquix.info/probst/index.html
Otazku by som polozil inak: kolko % sa moze mat dobre V MLM? Odpoved, v Amway/Quixtar asi 0,905% (Direkt/Platinum a vyssie, udaje z Quixtaru za rok 2001). Vcera som pozeral Forbes 400, index najbohatsich ludi v USA na http://www.forbes.com/richlist2003/rich400land.html a nie je tam ani jediny diamant z Profilov uspechu! Rich DeVos a Jay Van Andel tam su. V roku 2001 bol priemerny hruby prijem aktivneho distributora v USA 115 dolarov. To nie je ani 3000 Kc. Ked si uvedomis ake prijmy maju direkti (asi 1700 USD = 40000 Kc v hrubom za mesiac v roku 2001), kolko je asi tych, ktori maju 0 dolarov mesacne, aby to celkovy priemerny prijem stiahlo na 115 dolarov??? Na Slovensku bol priemerny mesacny plat v prvom stvrtroku 2004 14541 Sk, v Cechach mate tusim cez 20000 Kc. Takze kolko % sa moze mat dobre v MLM? Okrem toho, proti MLM typu Amway nemam nic. Ale ked sa na MLM prizivuju paraziti, ktori to maskuju tym ako skupine pomahaju a ako im na nej zalezi, tak to je tragedia. Na tom sa vlastne zhodneme, takze pohoda.
Este nerozumiem jednej veci (kecam, rozumiem jej velmi dobre)... Preco z toho fantastickeho biznisu, najlepsieho na svete, odchadzaju diamanti? Staci otvorit http://www.alleblanc.com/ byvaly diamant, Profily uspechu, vydanie 1995, strana 182. Ma to modrym textom na tej stranke napisane "ex Amway Diamond". Brig a Lita Hart uz nie su v biznise! Setzerova linia, dvojiti diamanti! Tu je ich novy web: http://www.newlifenetwork.org/about/staff.asp. Dostavaju seky od Amway este, ale zo skutocneho biznisu su prec! Preco preboha ked je to ten najlepsi biznis aky na planete existuje?
Kazeta stoji 160??? Paneckuuuuu. Kde su tie casy, ked stali 120 Sk a americke 180? Zeby pribudli direkti a peniaze, ktore vytiahnu zo skupiny uz nestacili? Co sa este zmenilo od 1998? Vidim, ze septembrovy seminar bude zase v brnenskom ronde... hmm, asi nie vela. Cakal by som, ze po siestich rokoch uz Hassmann naplni Sazka arenu. No nic, budeme cakat a varovat. Velka skoda, ze Amway sa tvari, ze sa nic nedeje. Velka skoda. Bol by to naozaj zaujimavy biznis. :-(
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2004 13:44

super, okamžitě chci ty webovky:) o těhle věcech nevím, jen to, že se hlásí 21% při koupi pomůcek. Samozřejmě jsem se už zamýšlel nad tím, proč kazeta stojí 160 Kč, když tam je nahratý jen člověk co kecá. To je podlě mě součást té skutečnosti naučit lidi investovat do sebe. Trochu mě to mrzí, že se tu rejžuje i na tomhle...:(
Jinak mimo MLM se může mít dobře kolik % obyvatelstva? Já třeba mám počítače rád, ale jsou tak složité, že nemám na to být profík v oboru, jako Vy. Práci nemůžu pravidelně sehnat (a to jsem z Prahy), jedině nějakou...nechci psát podřadnou...a za 13 000 hrubého. Děkuji nechci. Ondřej
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 7. 2004 15:55 | Tomas - Bratislava - SK

Setzer International? Myslis tu podvodnu organizaciu, ktorej hlavou je Rick Setzer (Profily uspechu, strana 81)? Ten Rick Setzer, ktory sa rozviedol so svojou Sue Lynn? Ten Rick Setzer na ktoreho jeho downline Dvojity Diamant Brig Hart podal zalobu? Ten Rick Setzer, ktory je znamy vetou "Distributors who don't attend functions are still prospects" (Distributori, ktori nenavstevuju seminare, su stale iba prospekti)? Vies vobec, ze jeho prijem zo sekov, ktore mu posiela Amway je niekolkonasobne mensi, priam az ZANEDBATELNY, v porovnani s tym, kolko ryzuje na seminaroch, paskach a knihach? Bol som sucastou tejto podvodnej organizacie, upline Hassmann, Cizek, Raska v 97-98 a "vytrizvel" som po zisteni ABSOLUTNE ZARAZAJUCICH skutocnostiach o Yagerovom systeme a o systemoch ostatnych diamantov. Samotna Amway o nich povedala, ze su ILEGALNE, PODVODNE, NEETICKE a ZLYHAJU tym skor, cim viac ludi bude mat pristup k internetu. Nemam nic voci Amway, okrem toho, ze si s podvodnikmi ako Yager, Setzer, Stewart, Gooch, Foley, atd. nevie rady. A preco to nevie? Pretoze povedali, v momente ked nam niekto siahne na POMOCKOVY BIZNIS, ODCHADZAME Z AMWAY! Preco myslis, ze na seminari musis pri kupe pomocok povedat, kto je tvoj direkt? Pretoze 21% je uroven, na ktorej v Setzerovom systeme zacinas participovat na PENIAZOCH z predaja pomocok! Skopirovat kazetu Yagera stoji 60 americkych centov, to je asi 20 slovenskych korun, kolko za nu platis? Pripravujem rozsiahly web o podvodoch v ramci budovania Amway biznisu, ktory bude urceny pre Cechov a Slovakov, ktori podvodnici ako Setzer International OKLAMALI! A mimochodom, Profily uspechu su len dalsi Yagerov podvod. Niektore zobrazene auta diamanti vobec nevlastnia, su len pozicane, pripadne kratkodobo leasovane, rovnako domy, motorove clny a lietadla. Staci otvorit oci a ako tu niekto spomenul predo mnou, rozmyslat HLAVOU nie SRDCOM. Bolo velmi tazke odist, ale kto vedome zostava sucastou podvodu, sam je podvodnik. V 9. mesiaci chcem spustit stranku, potom sem dam adresu. ZDAR AMWAY, SMRT SYSTEMOM!
-25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 7. 2004 21:36

Je videt, že vůbec nevíte o čem mluvíte.Kvalitní výrobek se prodává sám.Sama tento sortiment používám již řadu let a vím, že není KVALITNĚJŠÍ na českém trhu. Co se ceny týče - každý kdo se naučil ve škole násobit a dělit si užitnou cenu spočítá sám. Já mám domácnost s kvalitním sortimentem mnohem levněji zásobenou. A letadlo? Víte vůbec co je to distribuční systém? Doporučuji nejdřív získat správné informace a pak kritizovat.Využívám vzdělávací systém společnosti a vím, že již pomohl nejednomu člověku ke spokojenějšímu životu. Už moje babička říkala - bez práce nejsou koláče.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 16:26 | NVP (již 2 roky) - a funguje to i s minimální aktivitou

Je pravda, že nesmysl o někom říct že je pyramida nebo letadlo jen z nějakého pocitu...
Nejlepší co člověk který chce nějaký (http://www.multilevelmarketin g.cz)zkusit ať zkusí společnosti které jsou v asociaci ČESKÉ NÁRODNÍ SDRUŽENÍ PŘÍMÉHO PRODEJE - http://www.cnspp.cz/ neboli ČNSPP
- tyto firmy pak totiž musí dodržovat přísné podmínky (jak legální tak morální) a jsou neustále prověřovány - pokud zde firma není má k tomu ČNSPP asi důvod!!!!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 14:22

jo, už to vidim, pohoda. http://antipyr.webcz.net/
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 14:19

Odkud je to opsaný, rád se na to podívám...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 7. 2004 1:33 | Louda

Kdo mohl napsat takovovou krávovinu "Ze subwebu ministerstva vnitra" ? Vím přesně z jaké stránky je to opsané ! Z ministerstvem to nemá nic společného. Tady je přesně vidět, jak může nějaký pisálek manipulovat veřejnost. Mimochodem, kde není pyramida ? Vypsané názvy společností jsou hozeny do jednoho pytle, ale ne všechny tam patří !
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 16:16

JENŽE NE VŠECHNY SE JEŠTĚ PODAŘILO ODSTRANIT! ALE AMWAY TAM ANI NEFIGURUJE!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2004 15:58 | NVP (již 2 roky) - a funguje to i s minimální aktivitou

Je vidět že jste vůbec nepochopil marketingový plán tohoto projektu!
1/ "vlozit cca 2000 Kc?" - vklad je 1130,- a má 6 měsíční garanci 2/ "ze je to letadlo primo ukazkove" - letadlo které funguje 50 let v 87 zemích světa včetně USA a ČÍNY? Použijte rozum a ne emoce! 3/ "V AMWAY se snazi jen o ziskani nove duse" - pokud jste pochopil cashflow kvadrant zjistil jste že NAPRAVO pracují lidé a paníze, ukažte mi podnikání kde nepotřebujete lidi? DŮLEŽITÉ JE TO ŽE NIKDO NEMÁ ŽÁDNOU PROVIZI Z NOVÝCH ČLENŮ! A NAVÍC TO MŮŽE KDOKOLIV ZABALIT I PŘES TO ŽE MU BUDETE 6 MĚSÍCŮ POMÁHAT 4/ "Dalsi problem je v Cesku s prodejnosti tech jejich vyrobku" - na tohle se dá říst jen: IDIOT! Projekt tptiž spočívá v samospotřebitelství a ne v DEALERSTVÍ!!! To že to někdo prodá známým protože výrobky nemají konkurenci neznamená že se mají masově prodávat!
Takže až se srovnáte se svým myšlením doporučuji vám zkontaktovat toho co vás tam pozval a nechat si vše pořádně vysvětlit!
S pozdravem AMWAY NVP
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 7. 2004 12:08

To Vám ale nikdo nebere, kupte si pánví kolik chcete, klidně i jednu. Já si taky to nábodí asi v brzké době nekoupím, nevařím, pouze konzumuji.
Co se té pasty týče, duležité je mít v puse dostatek látky, kterou pomocí kartáčku čistíte zuby. Hubou plnou pěny jsem myslel fakt, že je této látky dostatek a není nutno si dát na kartáček žížalu pasty, ale pouze hrášek. Takže pasta stojí 200 Kč (pro koncového zákazníka), ale je velká a vydrží natolik, že se dá cenově s klidnou duší srovnat s ostatními zubními pastami. Pokud ovšem používáte perličku za 4,50 Kč, nelze to samozřejmě srovnávat.
Chytáte mě moc za slovo:) Ferrari bylo přirovnání. Je rozdíl mezi škodou a Ferari. Ne jen v rychlosti, ale v technologii, komfortu, síle... Lépe se svezete, pokud nejste blázen tak i bezpečněji. Zrovna tak je rozdíl mezi gelem za 50 Kč a naším gelem. Já tedy používám mýdla, ne sprchový gel...takže nechci tady psát, jak úžasně voní a pění, když to nemám vyzkoušené:( A máte pravdu, že se neshodneme:) Naše firma se nemusí ničím živit. Vzhledem k tomu, že nemá absolutně žádnou reklamu (to jsme my - distributoři). Takže když si jdete koupit úžasný Jar, tak víte, že Jar tu s Vámi je už 80 let a umyjete více a ještě více než sousedi z Horní Dolní, ale už možná nevíte, že platíte i tu reklamu. A to jsou ty peníze, které nás živí - peníze ušetřené za reklamu. Proč vyhodit miliony za TV spoty, když lze vyhodit miliony lidem, kteří budou výrobky jak používat, tak i prodávat dál. To je úžasný systém reklamy na tzv. vlastní doporučení a, to se mnou musí každý souhlasit, je nejlepší reklama. Na tom se shodneme?
Co se Jaru týče, nevím o nějakém odkazu s testy čico...poptám se. Souhlasím, že některé výrobky jsou zázračně, nicméně koncentrace není ani tak moc zázračná, jako spíše praktická. Doporučuji Vám vyzkoušet si ho na vlastní kůži, než louskat někde na webu nějaké zprávy. Myje skvěle, vydrží déle a stojí méně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Eva Štěpánková

podnikatelka, Ryor

Petr Zahradník

ekonom

Eva Štěpánková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Zahradník
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services