Na vlnách FOREXu

Petr Vykoukal | | 10. 10. 2001 | 83 komentářů
Nabízejí obchodování s devizami a slibují atraktivní výnosy. Jejich výsledky však bývají většinou žalostnéa ztráty během několika dní dosahují desítek procent. Většina forexových firem navíc nemá patřičnou licenci a působí v nich nekvalifikovaní lidé bez jakýchkoliv zkušeností s finančními trhy.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 12. 2001 12:00

Dobrý den. Tahle diskuze je cela o nicem. Pokud je clovek, ktery tomu veri, veri, ze FOREX neni jen podvod, ten at do nej investuje. Nema zadnou cenu presvedcovat lidi, kteri hledaji jen problemy tam kde nejsou. Napriklad kontrola brookera. Ta muze byt 100%. U nas ve firme, ktera podle clanku vyse nema licenci si muze klient sam prijit do firmy a rikat makleri jestli ten urcity obchod chce uzavrit nebo ne. Muze si poslechnout nazory ostatnich makleru ve firme a sam se rozhodnout a az pak prostrednictvim sveho maklere dat prikaz k nakupu ci prodeji. A co si budem povidat, FOREXove obchodovani je mnohem jistejsi nez obchod s akciemi a to hlavne diky spekulovani jak na posileni tak na oslabeni meny. Zadne procento zisku mesicne vam nikdo NIKDY nemuze slibit, to jen prachsproste lze. Investor jde do FOREXu s rizikem, ze muze o vsechno prijit, ale muze vydelat i stovky procent. Pokud tomu clovek neveri nebo se boji ye o vsechno prijde, at do takoveho obchodu nejde,at neinvestuje do FOREXu. Jsou lide, kteri tomuto veri, investuji a vydelavaji. Bohuzel jsou i ti, co prodelavaji. Ale toto procento neni 50:50, ale spis tak 85:15 s pouzitim modernich technickych a fundamentalnich analyz. Muj nazor zni : kdo FOREXu neveri, neobchodujte, kdo je hrac a je ochoten riskovat prosim, mate spoustu moznosti jak na FOREXu investovat. Dekuji za pozornost. Lukáš Ešner

+66
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

31. 10. 2001 16:04, Skeptik

Porad lepsi blby zlodej (Nagl) nez inteligentni zlodej. Ten druhy je nebezpecnejsi.

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 83 komentářů)

31. 10. 2001 16:03 | Skeptik

Jen tak mimochodem, tech firem co maji AAA rating zase tak moc neni a tyto firmy jsou na sve jmeno hrde, jejich jmeno a reputace jsou jejich vyznamnym prodejnim argumentem a urcite se neschovavaji za obskurni tradery vybavene pouze mobilnim telefonem a sro firmou vlastnenou kdovi kym. Naopak hrde reknou kdo za nimi stoji, kde maji sve kancelare, kdo je reguluje atd. Na to jsou ale tito zlodejicci prilis blbi a spolehaji ze nejdou jeste vetsi blbce kterym to nedojde. Kdo to uvadel priklad o potrebe "vyjezdit na jare slepice"?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 10. 2001 9:39 | Baronlempl

Dílčí závěr: Ondřej Nágl je vůl.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 10. 2001 22:09 | Harpagon

Jak bych mohl já, nepatrný čecháček ublížit tak excelentní firmě? Třeba bych přes ni investoval, kdyby ovšem existovala. Pane Nagl, máte podobných firem víc, stejně jako emailových schránek?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 19:43

Do čeho investujete, pane ?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 19:42

Společnost Vám neprozradím, není k tomu žádný důvod. Pouze bych Vám dal další cíl na který je možné házet špínu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 19:41

Máte naprostou pravdu - spletl jsem se, protože jsem odpovídal pozdě v noci. Ale pochopte už konečně že já se Vás rozhodně nesnažím o ničem přesvědčit. Je to jako hrách na stěnu házet, na to je můj čas moc drahý. Vlastně začínám litovat, že jsem se do této diskuse kdy vkládal. Rozumní lidé na něco takového nemají čas a jediný kdo zde dikutuje jsou jedinci, kteří o problematice investování na forexu nemají zdání. Mě skutečně nemusíte vysvětlovat jak forex funguje a prosím Vás, neobviňujte mne z krádeží, vůbec mne neznáte.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 15:49 | Harpagon

Tak už zase nezbohatnu :o))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 13:26 | Baronlempl

Odmnlčel se. Možné sehnal nějakého hejla a teď ho holí a stříhá ratingem AAA od SFA.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 12:42 | Harpagon

Prosím, prosím prozraďte nám obchodní firmu té nadnárodní společnosti s ratingem AAA od SFA!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 11:10 | Baronlempl

Nepopletl se, pane. Jsou dvě možnosti vysvětlení: 1) Neví o tom nic. 2) Láká nějakého hejla s jasným cílem. Hlasovat můžete, vážení přátelé a nepřátelé, až řeknu teď. TEĎ!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 10:36 | Skeptik

Nepopletl jste to trochu? Tusim ze rating neudeluje SFA ale napriklad Moody's and Standard and Poor. A pokud SFA udeluje nejaky rating (pochybuji), tak urcite je omezeny na konkretni trh kontrolovany SFA a nevztahuje se na jine zeme. Az budete zase chtit nekoho okrast, tak si vymyslete trochu duveryhodnejsi story a prectete si nejakou ucebnici. Obecne plati, ze forex trh je velky, ale riziko na nem podstupuje jen omezeny pocet hedge fondu a blaznu, coz reprezentuje mizive procento obratu forex trhu. Ostatni provadeji realne transakce protoze jiniu menu potrebuji (platba v jine mene) nebo se zajistuji proti budoucim pohybum. Spekulantu s otevrenymi pozicemi zase tak moc neni protoze to je rizikove.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 9:17 | Baronlempl

No vidíte, Váš sloh se vytříbil do podoby argumentů "finančních poradců" a "agentů". To nejsou argumenty, nýbrž propaganda. O moje úspory nemějte obavy, neustále se pohybují v těch nejrizikovějších instrumentech kapitálových trhů. Vše však řídím sám. Aby o osudu mých peněz rozhodoval nějaký broker nepřipadá v úvahu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2001 0:31

Vážený pane, prosím nenuťte mne vše vysvětlovat stále dokolečka - přestává mě to bavit a nabývám dojmu, že Vaše přezdívka není smyšlená, ale odůvodněná. 1) 5-10% není žádný slib, ale průměrné zhodnocení investic našich klientů za jeden měsíc (pokud tomu stále nerozumíte, prosím dejte mi číslo a já Vám to odfaxuji). 2) Ve vašem ideýlním světě by asi věichni makléři byli nezaměstnaní, protože by obchodovali pouze se svými penězi (to taky mnozí dělají, potom se ale vytrácí termín makléř, a nastupuje investor)Dále opakuji, že KLIENT MÁ NEJVĚTŠÍ MOŽNOST KOTROLOVAT SVÉHO BROKERA, jakou mít může aby bylo obchodování ještě proveditelné. Něco Vám povím : pro každé rodiče jsou to nejcenější co mají jejich děti (pravděpodobně jim budou dražší než sebevětší hromada peněz). Rodiče své děti posílají do škol aby se zde vzdělávaly a tak nabývaly tak na hodnotě pro ně samé a také pro společnost ve které žijí. A já se Vás pane ptám jestli všichni ti rodiče chodí každý den se svými ratolestmi do škol a nespustí z nich oči ve strachu, že by jim mohl někdo z učitelů ublížit či je zneužít (a prosím Vás neříkejte, že se to nemůže stát). Pokud se trochu zamyslíte, zjistíte, že denně takto 'věříte' naprosto cizím lidem třeba při přecházení vozovky - také věříte že Vás nepřejedou a váš život je pouze a jenom v jejích rukách. A jedna věta na závěr : lidi jako vy pravděpodobně měli velice traumatizující dětství, protože by svoji dávku paranoi mohly dlouho rozdávat a ještě by jim mnoho zbylo. Dejte si Vaše úspory s klidnou hlavou do banky na běžný účet, to je Vaše volba. Takové peníze jsou ale mrtvé peníze. Ondřej Nágl
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 10. 2001 20:15 | Baronlempl

1) Píšete sice, že Forex není poker, hned nato však uvádíte potřebu psychické odolnosti, zkušenosti. Takže přirovnáním k pokeru zase nejsem tak mimo. 2) Investování na FOREX opravdu není vhodné pro neprofesionály. 5-10% měsíčně je pouhý slib, klient nemá naprosto žádnou záruku a žádnou možnost kontrolovat brokera, zbývá mu pouze víra. Víra a city nepatří na finanční trhy. Potom mu nezbývá nic, než počkat, až po prvních slibných zprávách bude oškubán.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 10. 2001 19:52 | Ondřej Nágl, ondrej.nagl@seznam.cz

V podstatě s Vámi souhlasím, až na 2 věci : 1) FOREX NENÍ POKER ANI JINÁ HRA – práce makléře na interbankovním devizovém trhu je dle mého názoru práce stejné odpovědná a náročná jako např. práce chirurga. Poker hraji s přáteli abych se odreagoval od svého každodenního (a každonočního) zážitku ze zaměstnání. Pokud o forexu něco víte, jistě mi dáte za pravdu – tuto práci totiž dokáží dobře dělat pouze, psychicky velice odolní lidé s velikou dávkou zkušeností z oboru a lidé které bude práce bavit. 2) Investování na FOREXu zajisté JE vhodné i pro neprofesionály prostřednictvím brokera – ovšem v zázemí solidní společnosti. Nadnárodní společnost ve které pracuji má s FOREXem zkušenost od počátku 80.let, kotrolována asociací SFA, která jí udělila AAA (pro srovnání, v ČR není jediná banka, která by měla více než AA). Každému našemu klientovi je faxován výpis ze jeho účtu každodenně ode dne jeho založení. Broker může nakládat s vloženými penězi investora POUZE v souladu s jeho přáním a obchodní strategií. Na klientův účet není uvalena žádná výpovědní lhůta – klient může kdykoliv zrušit svůj účet bez udání důvodu a tím i vypovědět smlouvu – klientův účet může fungovat jako klasický účet v bance (až na to že část peněz je vyhrazena pro obchodování) atd. A v neposlední řadě, reálné zhodnocení peněz investora je 5-10% měsíčně – kdo vám to kde dá v takto krátkém časovém úseku ?!? Ptejte se sami sebe. Já nikomu nevyčítám, že ztratil důvěru vkládat své peníze kamkoliv kromě bank a stavebního spoření, po tom co se zde za posledních 10 let událo. Ale také mě nebaví přesvědčovat lidi o tom aby si nechali bez hnutí brvou zhodnocovat své investice, a proto to nedělám. Lidé kteří mají zájem o investování si najdou investiční společnost sami. A jak sem již předeslal dříve, jelikož jsem si práci makléře zvolil z důvodu, že mě baví a velice bych si přál aby se lidé přestali bát ukládat své peníze i jinam než na ‚termíňák‘ do bank, VELICE RÁD KOMUKOLIV KDO MÁ O INVESTOVÁNÍ ZÁJEM PORADÍM (pište nebo volejte). S pozdravem, Ondřej Nágl (0604/684769)
PS : opravdu nemám zkušenosti s praktikami oněch podvodných firem, ale jsem si jist, že by každý, kdo má zájem investovat na FOREXu nebo kdekoliv jinde, by měl zapojit selský rozum a racionálně se zamyslet nad tím, co mu firma nebo makléř nabízí a za jakých podmínek. I naprostý laik v tomto případě může odhalit, že když se ve smouvě objevují obraty ‚… čas od času‘ či ‚…klientův účet může být použit k pokrytí závázků společnosti XY vůči třetí osobě‘, něco asi není úplně v pořádku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2001 10:29 | Baronlempl

Přihlašování mi stále dělá potíže.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 10. 2001 10:27 | Baronlempl

Vážený pane, vždy se najdou lidé, kteří nejraději píší o tom, o čem nevědí vůbec nic. V tomto článku a v rozumné části diskuse nikdo nezpochybňoval FOREX. Upozorňovalo se na obyčejné, dost drsné, podvody pod hlavičkou FOREX, agresivní okrádání lidí pod hlavičkou FOREX. Také tady psali hrdě (samozřejmě anonymně) zločinci, jak je baví shánění dalších hejlů. Pokud chcete a umíte hrát tento poker, nepotřebujete od nikoho žádné peníze shánět. Navíc to jednoznačně není hra pro občany vhodná, protože nemají naprosto žádnou možnost kontroly brokera...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 10. 2001 22:46

Dobrý den, dovolte mi vložit se do vaší diskuse. Pozoruji ji již pár dní a je mi velice smutno z názorů některých z vás. Lidé kteří tvrdí, že nejde o nic jiného než o podvod, jsou paranoidní hlupáci co jako stádo ovcí celý den sledují televizi a mají strach si na věci udělat vlastní názor. Já jsem pracoval jako broker na kapitálovém trhu 2 roky a nyní pracuji též druhým rokem jako devizový broker. Můžu jen potvrdit, že tato práce je velice náročná a broker (alespoň v naší společnosti) je placen provizemi POUZE ZE ZISKU svého klienta, NIKOLIV ZE ZTRÁTY. Kdo má zájem o více informací o možnostech investování nebo by se jen rád poradil, může zavolat na tel. 0604/684769 nebo napsat email. PS: opravdu sem kontakty nevkládám z důvodu "lámání" nových klientů, to nemám při svém platu zapotřebí, ale rád bych očistil a objasnil investování na forexu těm kteří o to mají zájem a popřípadě udělil i dobrou radu jak se vyvarovat případným rizikům. S pozdravem, Ondřej Nágl
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 10. 2001 11:48 | SYROVY

Jak by neměly větší poplatky, když Ti serioznější - tj. banky - musí investovat do změny loga? Já osobně dostal od dcer ČS čtyři dopisy, s tím, že se nyní zkvalitní služby - např. výše štěkající žirafa bude chtít 100 CZK za výpis z účtu navíc. Někde se ty vyhozené peníze musí dostat zpět. A poplatky za služby, které používá pár klientů - to je vhodná cesta.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2001 12:12

Solidnich spolecnosti je tu spousta. Jen je tu problem, ze cesky obchodnik, aby se uzivil, musi mit vyssi poplatky. vyberte si jednu ze seznamu CNB.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Tamara Kotvalová

podnikatelka, Carollinum

Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Tamara Kotvalová
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services