Nejvýhodnější investicí je vlastní střecha nad hlavou
Články | Alena Urubková | 26. 11. 2001
Image v souvislosti s firmou nebo značkou se používá pro označení celkového dojmu, reputace nebo názoru, který na danou společnost mají její zákazníci, investoři, pracovníci a další její okolí. Jedná se o důležitá aktiva, protože ovlivňuje úspěch firmy na trhu a v konkurenčním boji.
K image firmy patří vizuální identita, tedy logo, barevné schéma a design webových stránek, komunikace firmy, to, co dělá a jakou to má hodnotu a také k ní přispívá historie dané firmy.
Správné budování firemní image je třeba vynaložit úsilí a finanční prostředky. Pozitivní image dokáže zvýšit zájem zákazníků o nabízené produkty nebo služby a také poskytuje nové obchodní příležitosti.
Další články na téma image najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Tomáš Prouza | 6. 12. 2001
Zajímalo vás někdy, co si vlastně o bankách myslí jejich zákazníci, kterou mají nejraději a kterou naopak nemohou ani vystát? Nás ano. Takže jsme se zeptali.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | Prokop Diviš | 19. 9. 2003
Smířili jsme se s faktem, že neříkání pravdy a přetvářka je pro mnohé politiky denním chlebem. Nedůvěřujeme jim, ale nakonec některé z nich přece jen při volbách vybereme. Proč pro jednou nezkusit intuici?
Stránka 2/2