MERAFIELD, s.r.o., hodnotí svůj první rok na trhu a prozradila své vize do budoucna

PR článek | rubrika: PR Článek | 27. 1. 2014
Přesto, že ryze česká společnost MERAFIELD, s.r.o., vznikla začátkem roku 2013, slaví již po necelém roce svého působení na trhu první úspěchy. Za rok 2013 má za sebou již stovky zrealizovaných obchodů. V současnosti se prezentuje na českém i slovenském trhu prostřednictvím 11 poboček. Zastoupení má skoro v každém větším městě: Praha, Brno, Jihlava, Pardubice, Znojmo, Ostrava, Olomouc, Zlín; a na Slovensku v Bratislavě. Společnost pro svůj rozvoj využívá franchisingu a v dalších letech chce pokrýt i další města a kraje v České i Slovenské republice.
MERAFIELD, s.r.o., hodnotí svůj první rok na trhu a prozradila své vize do budoucna

Zatímco většina firem se specializuje na jeden produkt či službu, společnost MERAFIELD jich poskytuje hned několik současně. Zajišťuje unikátní systém slev od stavby domu na klíč, kde lze využít levnějšího stavebního matriálu, přes zařízení nábytkem až po konečné vybavení levnější elektronikou. Lze uskutečnit nákup levnějších automobilů včetně možnosti financování, ušetřit na dovolené nebo ubytování . Další nepostradatelnou součástí služeb společnosti MERAFIELD je realitní činnost. Zprostředkování nákupu, prodeje a pronájmu nemovitostí s širokým právním a finančním poradenstvím – www.realitymerafield.cz. V neposlední řadě MERAFIELD zajišťuje inzertní a reklamní servis pro malé i větší firmy. To vše se děje prostřednictvím týmu manažerů, kteří jsou proškolenými odborníky v těchto oblastech a mají bohaté zkušenosti.

Touto širokou nabídkou produktů a služeb si společnost MERAFIELD vytváří klientelu, která u jediné společnosti může nejen postavit dům, ale také ho kompletně zařídit, aniž by klient musel vyhledávat mnoho společností s různým zaměřením. To je na našem trhu unikátní. Kompletní služby a produkty, které se neustále rozšiřují, naleznete na www.merafield.cz.

MERAFIELD vytváří síť, z níž profitují klienti i dodavatelské společnosti. Klienti ušetří peníze z nákupů, zatímco dodavatelské společnosti získávají věrné zákazníky, kterým poskytnou výhody.

Společnost MERAFIELD se chce stát symbolem na českém a slovenském trhu v novodobém systému slev a služeb, které poskytuje. Její vizí je současně pomáhat obchodním partnerům v růstu jejich obchodování a zisku a zároveň pomoci klientům ušetřit peníze a čas na běžných nákupech. A díky tomu rozšířit síť poboček a jméno společnosti MERAFIELD.

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+313
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci

17. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Obleč se jako včelař. Penny láká na slevu v netradiční akci

Penny láká na poněkud netradiční slevu. Kdo v pondělí 20. května přijde na prodejnu řetězce oblečený ve včelařském oblečení, dostane cukr krystal bílý za sníženou cenu 14,90 koruny... celý článek

Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte

17. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Jak reklamovat problémovou dovolenou. Na návrat domů nečekejte

Neproběhla vysněná dovolená podle vašich představ? Poradíme, kdy můžete dostat své peníze zpět a jak při reklamaci efektivně postupovat.

Penny rozšiřuje prodej na dálku. Nákup rozveze už i po Praze

16. 5. 2024 | Pavla Adamcová

Penny rozšiřuje prodej na dálku. Nákup rozveze už i po Praze

Online objednávku a rovážku přes aplikaci dopravní společnostii Wolt testuje diskontní řetězec Penny už od loňského roku. Doteď mohli službu vyzkoušet zákazníci v Brně a Hradci Králové. Nově... celý článek

Pozor na Temu. Manipuluje a nechrání uživatele, stěžuje si dTest

16. 5. 2024 | redakce Peníze.CZ

Pozor na Temu. Manipuluje a nechrání uživatele, stěžuje si dTest

Skupina evropských spotřebitelských organizací včetně českého dTestu podala stížnost na čínské online tržiště Temu. 

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

14. 5. 2024 | Ivana Sladkovská

Polská Biedronka míří k sousedům. Slováci se na ni těší, doma řeší obří pokuty

Loni polský řetězec Biedronka oznámil, že se chystá na Slovensko. Češi i Slováci z pohraničí si ho oblíbili kvůli nízkým cenám. Otazník ale visí nad kvalitou a původem potravin. Biedronka... celý článek

Partners Financial Services