Zdražili, aby mohli zlevnit. Co dělat, když je obří sleva jen trik
Konkrétní příklady triků, jimiž vás obchodníci lákají nejen při novoročních slevách. Některé poměrně intenzivně kontroluje Česká obchodní inspekce a existují i soudní rozhodnutí. V jiných případech je dokazování obtížné, ale ne zcela nemožné. Poradíme vám, jak se lze bránit.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
18. 1. 2016 10:52
Aky vyznam pre spotrebitela ma to, ze pokuta ide statnemu rozpoctu?
17. 1. 2016 14:38 | sale
17. 1. 2016 9:48 | Hunter
Asi před dvěma roky přišel i do ČR den, kdy se tu začaly prodávat Windows 8. Hned první den prodeje jsem se podíval na Alzu a BUM: "Běžná cena XXX, naše cena YYYY, sleva AB%"
Napsal jsem na ČOI stížnost, že je to jednoznačně lež, že lze snadno dokázat, že taková "běžná cena" nikdy neexistovala (hned v první den prodeje, navíc Alza byla jedním z prvních prodejců a realita byla taková, že za "běžnou cenu" prostě dali cenu jiné distribuce Windows).
Odpoveď od ČOI asi za měsíc byla, že tímto podáním se nebudou zabývat.
Tak co. Proč se vůbec obtěžovat.
17. 1. 2016 9:28 | jj