Prodej finančních produktů na poště? Šikana a zhůvěřilost, říká pošťačka

Na poště pracuje přes dvacet let. Dnes je vedoucí pobočky. Na přepážku by se prý „nevrátila ani za nic“. Musela by totiž prodávat finanční produkty aliančních partnerů České pošty. Jako vedoucí už přímý prodej nemá v popisu práce. Musela se ale smířit s tím, že jí každý měsíc nadřízený strhává několik tisíc z platu – protože její lidé „neplní plán“ a neprodají finančních produktů dost.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 5. 2014 15:40, Květinka

Dobrý den, nedá mi to nezareagovat na Váš příspěvek. Na paní vedoucí si své sebevědomí nezvedejte, ona si to nevymyslela prodávat produkty, to si vymysleli její nadřízení, ti si potřebují namastit kapsy. Já se vedení postavila s tím, že nebudu nikomu nic nutit (a známé nemám), paní vedoucí dle jejích slov nestrhávají nic - vždycky se to nějak udělá, a měsíčně přicházím o 80% z pohyblivé mzdy (pro představu cca 3100 Kč)a k tomu mám smlouvu na dobu určitou a už mi jí od ledna více nikdo neprodlouží. Ale na druhou stranu, když chci odejít, vedoucí mě nepustí a jaksi když budu házet Áčka, nikde mi nevezmou. Mimoto dojíždím každý den do práce 30 km, kam jezdí vlak ve středu a v neděli a dalších přibližně 5000,- projezdím na benzínu. To už jsme na nějakých 7000,- Kč čistého. Když dojdu za manažerem, tak mi řekne, že lidi, který nedělají produkty nemají na poště co dělat. Tak mi teď řekněte, na co jsem se 4 roky trápila na poštovní škole, když teď nemám místo a zaměstnavatelům nevysvětlíte, že mít poštovku není jen o tom vozit vozík s poštou, ale že musím mít dalších hafo znalostí, abych mohla pomoci klientům? A který zaměstnavatel v dnešní době počká 3 měsíce, než Vám uplyne výpovědní lhůta, protože s pí. vedoucí se nelze domluvit? A jak se mám bránit, když alespoň 1x týdně slyším, že jsem tlustá, že musím zhubnout, že na mě není uniforma (ona je, ale musela by se objednat) a že nemám děti, takže si v první řadě vezmou dovolenou ti, co mají děti, nebo budu dělat za ostatní (vyměnit směnu atd), protože nemám žádné povinnosti atd. i když podle ZP máme stejné podmínky všechny? Naše pí. vedoucí je schopná mi vyhodit na paragraf - ona je vedoucí, tudíž může všechno. Tato paní vedoucí (viz. článek) je jedna z mála vedoucích, které se na svojí pozici vypracovali a váží si jí a své práci rozumí a je to jedna z těch slušných vedoucích.

Zobrazit celé vlákno

+83
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 5. 2014 8:54, Angel

Ale máte na vybranou, každý je zodpovědný sám za sebe. Můžete říct, tohle dělat nebudu, dát výpověď, najít si jinou práci. Že to nejde, že se bojíte, že se budete muset kvůli práci přestěhovat. To jsou keci.
Někde jsem četl, že kdo vymění svobodu (v tomto případě morálku, etiku, snášení buzerace a nátlaku) za bezpečí (pracovní místo a plat) nezaslouží si ani jedno.
Pak ať se lidi nediví, že dostávají tak málo, když si nechají srát na hlavu. A to že lidem prodávaj lidi na poště, v pojišťovnách a jinde sračky je v prvé řadě chyba těch pěšáků. Těch co koukají 60 letému klientovi do očí a nechají ho podepsat legalní krádež typu IŽP na 30 let. Vy jste ta co dovolí a navádí své zaměstnance, aby překecali ženskou s 15 tisícema, aby si ukládala 1500.-Kc, tzn. cca 20 hodin své práce každý měsíc do produktu, ktery ji je naprosto k ničemu a kde už ty prachy nikdy neuvidí. A to zadarmo, jelikož ten balík dostane někdo jiný. A to ne za prachy (z jedný pojistky na 500.-Kč někdo dostane až 12000), ale proto že jste ze sebe udělala otroka někoho jiného - proto abyste si udržela práci ze které jen tak tak zaplatíte náklady na život.
To by mohli Vaši zaměstnanci prodávat heroin dětem a tvrdit to samé. Nadřízení nás nutí, jejich nadřízené nutí další. Trochu sebeúcty ke svému životu, řekněte svým lidem, že sračky se prodávat nebudou, rozkryjte jim nákladovost produktů, to samé řekněte vedení a najděte si práci, kde nebudete parazitovat na cizích lidech. A tohle platí nejen pro paní vedoucí.

-50
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 53 komentářů)

28. 5. 2014 21:01

Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 18:54 | Gabriel Pleska

Dobrý den, Lenko. Petra Dlouhá už má váš e-mail a ozve se. Jinak je možné rovnou využít horkou linku a psát na redakce@penize.cz.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 16:18 | Jana Chlupová

Jistě, máte pravdu, ale problém není v tom, že by pošťáci byli hloupí nebo si neuvědomovali, že podnik si na sebe potřebuje vydělat respektive vydělat na jejich výplaty, které tvoří určitě více než 70% nákladů, ale problém je v nastaveném systému, jak ty produkty získávat. Doba, kdy nikdo neměl účet a každý nový produkt od jakékoliv banky , pojišťovny vítal jako dar z nebes je dávno pryč. Pokud někdo chce nějaký finanční produkt, tak očekává, že než se založí... tedy upíše na spoustu let dopředu..... tak proběhne několik schůzek, klient versus "prodavač" se budou navzájem oťukávat, budou kladeny odborné otázky, bude na ně v průběhu doby odpovídáno, padnou nějaké modelace..... a to všechno je běh na dlouhou trať..... a když se to podaří, tak to bude i tom, že klient bude mít stále ke svému poradci důvěru a stále se na něj bude obracet i s dalšími žádostmi......a tohle všechno si na poště s dvěma otevřenými okénky moc nedovedu představit.... je to všichni všechno a v podstatě nic.... a když mluvím za sebe, tak tento článek mi mluví z duše, ovšem stále přemýšlím o tom, jak to změnit, jak to udělat lepší, tak moc bych chtěla s někým s vedení o tom mluvit, mám nápady jak, to udělat (možná nejsou správné, ale když nebudou vyřčeny.....) a určitě nejsem sama. jenže na tohle všechno jsem moc malý pán, je to o příkazech, zákazech není to o obchodu, ale stále věřím, že ještě není pozdě něco změnit a že třeba i TOP management má mezi sebou člověka, který je ochoten poslouchat, ty kteří se denně zasluhují o to, že Česká pošta si na sebe stále ještě umí vydělat. A že právě ti pěšáci, kteří si na tyto podmínky stěžují jsou ti stěžejní lidé, pro to, aby Česká pošta byla v zisku.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 13:11 | Vlk Jaroslav

Když jste v obchodě a jezdíte mezi regály, občas vás také osloví někdo s nabídkou ochutnávky, u pokladny se vám pokladní snaží nabídnout akční zboží navíc a nikomu to nepřijde divné. Ano, jsme přece v obchodě a tak tady prodávají, tak to má být. Na poště vydávají a přijímají zásilky, ale provádějí přece i finanční služby - platby složenkami nebo SIPO. Od úřednice na přepážce pošty očekávám výrazně vyšší kvalifikaci než od pokladní v supermarketu a tak nemám problém s tím, aby pošta nabízela finanční produkty a služby. Ostatně v mnoha státech, nejen v Evropě, tomu tak opravdu je. A lidem to připadá normální. To jak k tomu přistupují někteří zaměstnanci pošty a pravděpodobně i manažeři, to jistě správné není. Tlak na plnění plánů a plnění přes "nechtěné" a tedy skutečně "nevyužívané" produkty, stejně nemůže být pro ty partnery zajímavý. Ano, česká pošta je na rozcestí co s tím a jak dál. Buď si najde způsob jak tu armádu lidí uživit a síť provozovat, nebo bude omezovat provoz a počet poboček. Třeba je správnou cestou být poskytovatelem nejen poštovních, ale také finančních služeb pro širokou veřejnost. Takových služeb, které zákazníci ocení, budou je vyhledávat a stanou se konkurencí ostatních finančních institucí. Služeb poskytovaných odborně zdatným personálem. mnoho takových lidí již dnes na poště pracuje, některé znám osobně a vážím si jejich schopností. A velkým úkolem pošty při volbě této strategie pak jistě bude i získávání lidi s vyšší kvalifikací, aby tuto roli dokázala naplnit. A ještě něco závěrem. "Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2014 13:02 | Viola Baštýřová

Dobrý den Smíšku, mohu Vám doporučit to samé, co panu Novotnému, tedy v případě nespokojenosti s praktikami Partners se obrátit na reklamace@partners.cz. Pokud totiž došlo k pochybení a vedoucí používal nátlakové metody a nejednal v zájmu klienta, tak to rozhodně chceme a budeme řešit. Není to však možné bez konkrétní informace, jména, datace atd. Jak tu již zaznělo, tak i když jsou celofiremní pravidla nastavena velmi přísně, tak samozřejmě je to vždy o lidech. VB
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 12:34

Mily Smisku. Pokud si o Partners myslite tohle, pak je dobre ze to nedelate. Vubec nechapete o cem Partners je. Jedna se o pomoc lidem, take o napravu jejich produktu, ktere jsou predrazene nebo nevyhodne. Pokud klient chce splnit sve sny a mit napr.dum, auto a rodinu, musi na to myslet dopredu a pripravit si na to financni rezervu a ne resit problem s financemi az resit temer nelze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 5. 2014 11:08 | Petronela

Mazec článek, musím s ním plně souhlasit..někdo tam nahoře by si měl uvědomit, že je to přátelení se s alpáči holý nesmysl..
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 22:35 | Lenka Sasková

Ráda bych získala kontakt(email nebo telefon) na autorku. Pracuji také jako vedoucí pošty. Paní Věra mi mluví z duše. Prosím, pokud to půjde paní Dlouhá, napište. Vyjádřím se ráda také. Děkuji
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 20:09 | Jack

kdyby se pošta zaměřila na své služby a to doručovaní zasílek včas, pověst apod.. Hlavně, že posílájí e-mail, že balík si můžete vyzvednout na poště druhý den (balík na poštu) a po půl hodině čekaní Vám paní řekne, že tam nic není. Proto přístě zvolím jiný způsop dopravy, než poštu. Třeba taková doručenka, zasilkovna, PPL apod naprostá spokojenost, spolehlivost, včasné dodaní levnější. Tak at´ se nediví, že potřebují peníze od aliačních produktů, když svoje služby neumějí prodat.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 14:48 | smíšek

Ne, jedna zkušenost jako "finanční poradce" mi doživotně stačila. Možná je to v některých strukturách jinak, ale nějak tomu nevěřím...
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2014 14:05 | Ivana

Bohužel jsem pracovala jako podpora pro alianční partnery. Takže opravdu vím, co se tam dělo. Manažer pošty před koncem roku nařídil vedoucím pošt,aby uzavřely pojistky(fiktivní)přibližně na 3000 Kč měsíčně, mě nařídil,abych to jela ke klientovi podepsat a po novém roce se to zrušilo. Bohužel z jedné pošťačky vypadlo, že to dělá fiktivně a já se to snažila vyřešit. Nic se nevyřešilo a manažer si po novém roce jel na zahraniční dovolenou za splnění plánu..dostal vysoké odměny, pošťáci dostali odměnu v takové výši,aby jim pokryla tři měsíce placení pojistky.. já byla za blbce.A děje se to pořád.. manažer jezdí po dovolených a i když pojistky padají on se má jako prase v žitě
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 12:22

Ze by se ozvala potrefena husa ?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2014 8:52 | Jenda

Líbí se mi jak lidé svádějí svoji neschopnost a neúspěch na někoho jiného.. A ještě mají potřebu to rozebírat v diskusi o úplně něčem jiném ??
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 8:33 | Čmelda

To jsou ale keci :-) ses z broker nebo ovb ne :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2014 5:51 | Motorka

Vystizny clanek. Jeste bych doplnil, ze posta nam zadne penize strhavat oficialne nesmi, protoze vnucovani tech sracek neni nase prace v pracovni smlouve, tak si nasli formalni vysvetleni, ze nam ty odmeny proste nedaji, coz neni stejne, jako by nam je strhli.. A to tu nebyla rec o neproplacenych prescasech... Velka cast zisku posty prameni z nezaplacene prace zamestnancu a ze strzenych odmen, proste castecne otroctvi. S tou fluktuaci to mohu potvrdit. A zacina byt problem sehnat nove, kvalitni lidi, uz se to rozneslo a na postu nikdo moc nechce. A k tomu panovi nahore, ktery tak hezky radi, nenechat si to libi... Ano, je to samozrejme pravda, ale takova ta velka pravda, teoreticka. V realnem zivote jsou to jen kecy na hovno
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 5:46 | Fidel

Bylo by super, kdyby pošta zlepšovala primárně poštovní služby. Například doposud jí nenapadlo vyzkoušet nějaké nadstandardní - typu vybrat si (za poplatek) přesný čas doručení, či doručení o víkendu.
Jediné co tam je, že hází lístky rovnou, na poště je vždycky fronta až ven a otvírací časy taky nedopovídají pražskému standardu => balíky si nechávám posílat přes jiné dopravce, nebo ještě raději osobní odběr.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2014 5:02 | smíšek

Co k tomu dodat? Jsem rád, že jsem z Partners rychle utekl. Denní chleba, prodávej, makej, musíš mít výkon, výkon a zase výkon. Zabal to v zaměstnání, nejsi přece máčka tady volej, otravuj, pruď. Tenhle na spořáku 100 tisíc zainvestujmu to. No a když mu nepůjdou kšefty a nebude mít na hypotéku co už? Tak ať mi nikdo netvrdí, že praktiky Parters jsou FÉR
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2014 1:41 | Ivo Bečvář

Stejné stanovisko jako k p. Novotnému viz má reakce a reakce Violy Baštýřové. Ze své 4-leté zkušenosti práce v Partners mohu potvrdit slova Violy, že mechanismy pro ochranu klienta a kvalitu práci poradců existují a dle mého fungují velmi účinně.
Pokud se vy nebo někdo jiný cítí poškozený obraťte se prosím na uvedený kontakt reklamace@partners.cz, ať se případ prošetří. Pouhé špinění jakékoli společnosti bez snahy dobrat se pravdy a řešení, zvlášť když k tomu sama firma a její zástupci vyzývají v rámci sebereflexe a snahy zlepšovat se, je podle mne nedůstojné.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 5. 2014 1:37 | Ivo Bečvář

Ze své 4-leté zkušenosti práce v Partners mohu potvrdit slova Violy, že mechanismy na to jsou a fungují velmi účinně.
Pokud se vy nebo někdo jiný cítí poškozený obraťte se prosím na uvedený kontakt reklamace@partners.cz, ať se případ prošetří. Pouhé špinění jakékoli společnosti bez snahy dobrat se pravdy a řešení, zvlášť když k tomu sama firma a její zástupci vyzývají v rámci sebereflexe a snahy zlepšovat se, je podle mne nedůstojné.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 23:47 | Kolblba

"Velké odbory" to je banda zasloužilých gerontů, ti "chápou ekonomickou realitu". Blbí, koupení, nebo obojí. A pak tam mají "malé odbory", uječení pošuci bez intelektuální kapacity alespoň Jaroslava Duška. Dokonalý rozklad. A kdyby náhodou... pár stravenek a stovka navíc poštovní masu bezpečně na čas uklidní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dalík

lobbista a podnikatel

Petr Zahradník

ekonom

Marek Dalík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 5 duelů
×
Petr Zahradník
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services