Prodej finančních produktů na poště? Šikana a zhůvěřilost, říká pošťačka

Na poště pracuje přes dvacet let. Dnes je vedoucí pobočky. Na přepážku by se prý „nevrátila ani za nic“. Musela by totiž prodávat finanční produkty aliančních partnerů České pošty. Jako vedoucí už přímý prodej nemá v popisu práce. Musela se ale smířit s tím, že jí každý měsíc nadřízený strhává několik tisíc z platu – protože její lidé „neplní plán“ a neprodají finančních produktů dost.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 5. 2014 15:40, Květinka

Dobrý den, nedá mi to nezareagovat na Váš příspěvek. Na paní vedoucí si své sebevědomí nezvedejte, ona si to nevymyslela prodávat produkty, to si vymysleli její nadřízení, ti si potřebují namastit kapsy. Já se vedení postavila s tím, že nebudu nikomu nic nutit (a známé nemám), paní vedoucí dle jejích slov nestrhávají nic - vždycky se to nějak udělá, a měsíčně přicházím o 80% z pohyblivé mzdy (pro představu cca 3100 Kč)a k tomu mám smlouvu na dobu určitou a už mi jí od ledna více nikdo neprodlouží. Ale na druhou stranu, když chci odejít, vedoucí mě nepustí a jaksi když budu házet Áčka, nikde mi nevezmou. Mimoto dojíždím každý den do práce 30 km, kam jezdí vlak ve středu a v neděli a dalších přibližně 5000,- projezdím na benzínu. To už jsme na nějakých 7000,- Kč čistého. Když dojdu za manažerem, tak mi řekne, že lidi, který nedělají produkty nemají na poště co dělat. Tak mi teď řekněte, na co jsem se 4 roky trápila na poštovní škole, když teď nemám místo a zaměstnavatelům nevysvětlíte, že mít poštovku není jen o tom vozit vozík s poštou, ale že musím mít dalších hafo znalostí, abych mohla pomoci klientům? A který zaměstnavatel v dnešní době počká 3 měsíce, než Vám uplyne výpovědní lhůta, protože s pí. vedoucí se nelze domluvit? A jak se mám bránit, když alespoň 1x týdně slyším, že jsem tlustá, že musím zhubnout, že na mě není uniforma (ona je, ale musela by se objednat) a že nemám děti, takže si v první řadě vezmou dovolenou ti, co mají děti, nebo budu dělat za ostatní (vyměnit směnu atd), protože nemám žádné povinnosti atd. i když podle ZP máme stejné podmínky všechny? Naše pí. vedoucí je schopná mi vyhodit na paragraf - ona je vedoucí, tudíž může všechno. Tato paní vedoucí (viz. článek) je jedna z mála vedoucích, které se na svojí pozici vypracovali a váží si jí a své práci rozumí a je to jedna z těch slušných vedoucích.

Zobrazit celé vlákno

+83
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 5. 2014 8:54, Angel

Ale máte na vybranou, každý je zodpovědný sám za sebe. Můžete říct, tohle dělat nebudu, dát výpověď, najít si jinou práci. Že to nejde, že se bojíte, že se budete muset kvůli práci přestěhovat. To jsou keci.
Někde jsem četl, že kdo vymění svobodu (v tomto případě morálku, etiku, snášení buzerace a nátlaku) za bezpečí (pracovní místo a plat) nezaslouží si ani jedno.
Pak ať se lidi nediví, že dostávají tak málo, když si nechají srát na hlavu. A to že lidem prodávaj lidi na poště, v pojišťovnách a jinde sračky je v prvé řadě chyba těch pěšáků. Těch co koukají 60 letému klientovi do očí a nechají ho podepsat legalní krádež typu IŽP na 30 let. Vy jste ta co dovolí a navádí své zaměstnance, aby překecali ženskou s 15 tisícema, aby si ukládala 1500.-Kc, tzn. cca 20 hodin své práce každý měsíc do produktu, ktery ji je naprosto k ničemu a kde už ty prachy nikdy neuvidí. A to zadarmo, jelikož ten balík dostane někdo jiný. A to ne za prachy (z jedný pojistky na 500.-Kč někdo dostane až 12000), ale proto že jste ze sebe udělala otroka někoho jiného - proto abyste si udržela práci ze které jen tak tak zaplatíte náklady na život.
To by mohli Vaši zaměstnanci prodávat heroin dětem a tvrdit to samé. Nadřízení nás nutí, jejich nadřízené nutí další. Trochu sebeúcty ke svému životu, řekněte svým lidem, že sračky se prodávat nebudou, rozkryjte jim nákladovost produktů, to samé řekněte vedení a najděte si práci, kde nebudete parazitovat na cizích lidech. A tohle platí nejen pro paní vedoucí.

-50
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 53 komentářů)

26. 5. 2014 23:30 | jezevec

taky mně to napadlo. CO ODBORY??? kde je táta pracujících falbr, kde jsou desetitisícové demonstrace, kde jsou odborářské buňky bijící-se za své zaměstnance? tohle je přece typický (ne-li dnes již jediný a poslední) prostor kde by odbory měly smysl. takže ještě jednou a vážně: co na to odbory?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 21:53 | Ttt

Zajímalo by mě, zda jsou pracovníci na poště pojištění pro případ způsobení škody špatným finančním poradenstvím? To může být dost drahé pokud prodávají produkty, kterým moc nerozumějí, obzvláště podle NOZ.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 21:45

Souhlasím , protože jsem nechtěla parazitovat na lidech,co chodí na poštu,rozhodla jsem se po 32 letech dát výpověď,mohu potvrdit strašnou úlevu (jen mě hřeje pocit,že jsem neodešla s holou zadnicí,dostala jsem odstupné 220 tisíc -využila jsem organizační změnu,to mi pomohlo zároveň k rozhodnutí odejít.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 21:26 | smíšek

Souhlasím, souhlasím, souhlasím, i když mám zkušenosti s jinou strukturou...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 16:13 | Podlesni

To, že nabízet finanční produkty na poště je nesmysl je jasné. Navíc je i to zavádění různých limitů, které se musí plnit neuvěřitelné.... Na většinu pošt chodí jistý okruh lidí z okolí, tím pádem je i počet zájemců o nové pojištění, či jiný produkt omezený. Jediné, co bych poštám mohla poradit je to, že by mohly mít vystaveny letáčky s popisem produktů a jednoho skutečně dobře vyškoleného seriozního člověka (třeba i pro více pošt najednou), který by pak za klientem osobně zajel, či si s ním někde sjednal osobní schůzku. Ten by zároveň byl pro klienta serioznějším zprostředkovatelem služby, než kdoví kdo se ozve po telefonu. Chtělo by to doladit, ale věřím, že takto by to šlo bez zbytečného stresování ostatních pracovníků, ti by jen upozornili na zájemce o produkt.....
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 16:01 | D

Poštovní doručovatelky a doručovatelé balíků by měli být v první řadě odměňováni podle toho, kolik skutečně doručí doporučených zásilek, důchodů, peněz na složenky a balíků včetně dobírek. U nás toto doručovatelka zásadně nedoručuje a druhý den jen hází lístky do schránek, aby si pro každý doporučený dopis došel každý na poštu. To samé je i s balíky, i těmi draho zaplacenými - do ruky.Potom si každý nechá dovézt balík od jiné doručovací služby než pošty, protože ta mu balík skutečně doručí a nenacpe mu ho někam k vyzvednutí. Takto ztrácí pošta klienty na službách, které jsou její základní a potom se ztrátu snaží / neúspěšně/ dohánět vnucováním nějakých omalovánek u přepážky.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 15:40 | Květinka

Dobrý den, nedá mi to nezareagovat na Váš příspěvek. Na paní vedoucí si své sebevědomí nezvedejte, ona si to nevymyslela prodávat produkty, to si vymysleli její nadřízení, ti si potřebují namastit kapsy. Já se vedení postavila s tím, že nebudu nikomu nic nutit (a známé nemám), paní vedoucí dle jejích slov nestrhávají nic - vždycky se to nějak udělá, a měsíčně přicházím o 80% z pohyblivé mzdy (pro představu cca 3100 Kč)a k tomu mám smlouvu na dobu určitou a už mi jí od ledna více nikdo neprodlouží. Ale na druhou stranu, když chci odejít, vedoucí mě nepustí a jaksi když budu házet Áčka, nikde mi nevezmou. Mimoto dojíždím každý den do práce 30 km, kam jezdí vlak ve středu a v neděli a dalších přibližně 5000,- projezdím na benzínu. To už jsme na nějakých 7000,- Kč čistého. Když dojdu za manažerem, tak mi řekne, že lidi, který nedělají produkty nemají na poště co dělat. Tak mi teď řekněte, na co jsem se 4 roky trápila na poštovní škole, když teď nemám místo a zaměstnavatelům nevysvětlíte, že mít poštovku není jen o tom vozit vozík s poštou, ale že musím mít dalších hafo znalostí, abych mohla pomoci klientům? A který zaměstnavatel v dnešní době počká 3 měsíce, než Vám uplyne výpovědní lhůta, protože s pí. vedoucí se nelze domluvit? A jak se mám bránit, když alespoň 1x týdně slyším, že jsem tlustá, že musím zhubnout, že na mě není uniforma (ona je, ale musela by se objednat) a že nemám děti, takže si v první řadě vezmou dovolenou ti, co mají děti, nebo budu dělat za ostatní (vyměnit směnu atd), protože nemám žádné povinnosti atd. i když podle ZP máme stejné podmínky všechny? Naše pí. vedoucí je schopná mi vyhodit na paragraf - ona je vedoucí, tudíž může všechno. Tato paní vedoucí (viz. článek) je jedna z mála vedoucích, které se na svojí pozici vypracovali a váží si jí a své práci rozumí a je to jedna z těch slušných vedoucích.
+83
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 14:47 | Viola Baštýřová

Dobrý den pane Novotný, dovolím si reagovat na Váš diskusní příspěvek, kde se zmiňujete o službách společnosti Partners. Praktiky, které popisujete (tedy tzv. přebouchávání smluv na IŽP za účelem vlastního obohacení), naše společnost rozhodně neschvaluje a má několik kontrolních mechanismů, které by takovéto jednání poradce včas odhalily a dále řešily. Konkrétně se jedná o WatchDog, Etický výbor, případně ombudsmana. Musím však zároveň podotknout, že ne vždy musí být zrušení původní pojistné smlouvy pro klienta špatné. Velice záleží na individuálních okolnostech a zejména nastavení původní i nové pojistky. Nicméně klient je upozorněn na možné náklady s tím spojené. Pokud máte nějaký zcela konkrétní případ, kdy se domníváte, že došlo změnou pojistné smlouvy k poškození klienta, prosím obraťte se na reklamace@partners.cz, kde kolegové tento případ prozkoumají. VB
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 12:15 | Jaroslav Novotný

Čím to je, že mi to silně připomíná Partners struktury D2 Šimek, není důležité zda to člověk potřebuje,ale prostě BJ jsou BJ. Má klient rok staré IŽP od konkurence? Nevadí střelíme mu naše a tamto zrušíme a je úplně jedno jak je nastavené na rizika, hlavně, že jsou BJ. Školení, dá li se to takto nazvat jsou zase jen o prodeji, nikoliv s produktech a "svícení baterkou" do očí je to samé jako prodávej, prodávej a nekecej ,viz např. manažer pan Vít, který nutně potřebuje budovat kariéru...
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 11:01

A co na to počítač? Že mlčí?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 5. 2014 10:41 | Mirovský

A co na to odbory?
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 8:54 | Angel

Ale máte na vybranou, každý je zodpovědný sám za sebe. Můžete říct, tohle dělat nebudu, dát výpověď, najít si jinou práci. Že to nejde, že se bojíte, že se budete muset kvůli práci přestěhovat. To jsou keci. Někde jsem četl, že kdo vymění svobodu (v tomto případě morálku, etiku, snášení buzerace a nátlaku) za bezpečí (pracovní místo a plat) nezaslouží si ani jedno. Pak ať se lidi nediví, že dostávají tak málo, když si nechají srát na hlavu. A to že lidem prodávaj lidi na poště, v pojišťovnách a jinde sračky je v prvé řadě chyba těch pěšáků. Těch co koukají 60 letému klientovi do očí a nechají ho podepsat legalní krádež typu IŽP na 30 let. Vy jste ta co dovolí a navádí své zaměstnance, aby překecali ženskou s 15 tisícema, aby si ukládala 1500.-Kc, tzn. cca 20 hodin své práce každý měsíc do produktu, ktery ji je naprosto k ničemu a kde už ty prachy nikdy neuvidí. A to zadarmo, jelikož ten balík dostane někdo jiný. A to ne za prachy (z jedný pojistky na 500.-Kč někdo dostane až 12000), ale proto že jste ze sebe udělala otroka někoho jiného - proto abyste si udržela práci ze které jen tak tak zaplatíte náklady na život. To by mohli Vaši zaměstnanci prodávat heroin dětem a tvrdit to samé. Nadřízení nás nutí, jejich nadřízené nutí další. Trochu sebeúcty ke svému životu, řekněte svým lidem, že sračky se prodávat nebudou, rozkryjte jim nákladovost produktů, to samé řekněte vedení a najděte si práci, kde nebudete parazitovat na cizích lidech. A tohle platí nejen pro paní vedoucí.
-50
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2014 8:30 | Zakaznik

Vyhlasuji kampan, necht si kazdy zakaznik kteremu je vnucovan financni produkt zavola odpovedneho manazera, aby mu vse peclive vysvetlil. Ne vedouciho, ale toho playboye v Hugo Boss obleku.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 3/3

3

Následující

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

František Janeček

producent a podnikatel

Vladimír Železný

podnikatel a politik

František Janeček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services