Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Když se řekne | 27. 11. 2013 | 6 komentářů
Zimní turistická sezóna je tu. Poradíme vám, na co si dávat pozor při výběru lyžařského zájezdu na slevových serverech.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 11. 2013 16:20, Mirek

Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.

Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .

Reagovat

 

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MV 27. 11. 2013 10:33)

Další příspěvky v diskuzi (6 komentářů)

27. 11. 2013 9:05 | MV

Hlavně majitelé tamních penzionů vás budou milovat, ale aspoň si vydělají na tu slanou vodu. Mám pár známých, pro které, po úderu krize, kdy jim zmizeli všichni zahraniční zákaznící i normální čeští zákazníci, je slevový server poslední možnost, jak odvrátit totální krach. Ale s radostí tu práci nedělají, to mi věřte. Nedá se ale říct, že je chyba jen na straně zákazníků, nebo jen na straně hoteliérů. Prostě nejsou peníze. Možná je lepší hospodařit s nulou, než být v červených a pak to muset zavřít. Když si ale uvědomíte, že slevové servery berou do akce jen ty položky, kde je sleva minimálně 50% a voucherů musí být minimálně třeba 50 nebo i 100, tak si dokážete představit, jak tyto akce křiví původní cenu. Když na něčem mám marži 20% tak těžko to dám do akce s 50% slevou. Já osobně jsem nikdy na slevovém serveru nic nekoupila. Jednak proto, že po čem toužím, na to si ušetřím a koupím si to a abych se účastnila nějakých ptákovin jen kvůli tomu že je na tom "50%" sleva, na to nemám čas a stejně by mi to přišlo jako vyhozené peníze.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

27. 11. 2013 9:53 | Jan57

Navíc, ty slevomaty hoteliery tlačí do nesmyslných slev sami. Tu zkušenost už mám. Slevomaty je jen záležitost o znevažování hodnoty práce druhých, alespoň v Čechách. Jen máte trochu zkreslenou představu o tom, jak odvrátit totální krach. Určitě to nebude o tom, že nabídnu cenu zákazníkovi, za cenu s nulovým ziskem. To je ve skutečnosti práce zadara.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MV 27. 11. 2013 09:05)

27. 11. 2013 10:33 | MV

Tím samozřejmě myslím, že to pak ti lidé dělají jen za režii (pokud vím, mzdový náklad je taky náklad, alespoň u s.r.o. Tzn. že pokud má s.r.o. nulový zisk, ještě to neznamená, že zaměstnanci nedostali zaplaceno). Samozřejmě, že se jedná o znevažování hodnoty práce druhých, v tom máte absolutní pravdu. Ceny přece určuje trh a ten je vysoce konkurenční, těžko se najde někdo, kdo má marži třeba 90% (pokud není zahraniční supermarket, žé).Z tohoto důvodu je sleva 50% v odvětví pohostinství a ubytování prostě ekonomický nesmysl. Chápu, že určitá skupina Čechů o tom takto nepřemýšlí, já do ní nepatřím. Pokud bych lítala po zájezdech koupených na slevových serverech, tak jsou jen dvě možnosti - jsem vyčůraná a chci po nějakém chudákovi, aby se pro mě přetrhnul a nic z toho neměl, nebo jsem hloupá a nedovedu si spočítat, že základní cena před "slevou" musela být náležitě uměle upravena, aby poskytovatel neumřel časem hlady.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan57 27. 11. 2013 09:53)

27. 11. 2013 16:20 | Mirek

Částečně možná máte pravdu ,ale : v době mimo hlavní sezonu ,kdy hoteliér nemá pokrytou kapacitu /a fixní náklady jako teplo ,mzdy apod .jsou stále stejné / je lepší obsadit zbývající kapacitu třeba i za polovinu než ji nechat úplně prázdnou.

Někdy to může být i jen pouhá šance dát o sobě zákazníkům vědět a pokud je zákazník spokojený ,tak se vrací .
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (MV 27. 11. 2013 10:33)

27. 11. 2013 16:40 | Jan57

Až na to že se nevrací, pouze využije slevu, mnohem výhodnější je celoroční prezentace na některém rezervačním systému, který už zaběhlý a výkonný. Ti nevyužitou kapacitu obsadí spolehlivěji a nesnižují vám zbytečně příjmy. Vyzkoušeno, funguje a nejen u nás.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Mirek 27. 11. 2013 16:20)

19. 2. 2014 10:54 | Jarka

Osobně si myslím, že je lepší pořídit last minute na portálech typu http://www.ubytovanikrkonose.cz/ U slevových portálu si myslím, že se nejedná ani tak o slevu ale pouze o dočasně zdražení původní ceny.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 382 418 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Vrácení mobilního telefonu
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobry den. Mam na Vás menší dotaz, 21.9.2016 jsem zakoupil mobilní telefon v kamenem obchodu T-mobile. Poslední dva dny jse mi telefon zacina sekat a zhasinat a hlasi mi to softverove chyby. Dotaz je jestli... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
65,28 %

z 72 duelů
×
Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
47,62 %

z 63 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Úročení, Výnos z akcií, Restriktivní měnová politika, zákoník práce, dohoda o zrušení pracovního poměru, zaměstnavatel, zaměstnanec, výpověď, privatizace obecních bytů, proces, chůva, přírodovědná činnost, správní žaloba, kurzy měn, index ekonomického sentimentu ZEW, IVA, Dominique Strauss-Kahn, May Wong

3Z14178, 3Z14185, 8T14643, 8S66198, 2SC6618

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK