Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Sloupek | 17. 5. 2013 | 5 komentářů
Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?

17. 5. 2013 14:00 | fg

Je faktem, že Applu pomáhal příběh, ale na počátku tomu tak nebylo. Na počátku byl opravdu skvělý produkt. Příběh se z toho stal až časem. A příběh ani není to, co Apple drží na výsluní. Produkty Applu jsou opravdu špičkové kvality a daleko převyšují například Acer za 8 tisíc. Každý kdo to měl fyzicky v ruce to potvrdí. A dá se to i jednoduše změřit. Přelepte obchodní značky na zařízeních, dejte je lidem do ruky ať si je vyzkouší (ochutnají) a uvidíte, že si každý zamiluje produkty Apple.
Takže příběh je fajn, ale produkt musí příběhu odpovídat kvalitou. Protože slabý produkt lidé pouze kvůli příběhu kupovat nebudou a to dokazují i skalní zákazníci Applu. Je to vidět například slabším prodejem posledního iPhonu.
Takže beru názor z článku se stejnou rezervou jako smyšlené příběhy moravských vinařů a zůstávám se řídit tím, čím se řídím celý život … zkusil jsem to osobně a buď mi to chutná, nebo ne…
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

17. 5. 2013 15:27 | Jan

Nevim na co byli experti, ti lide co nerozeznali bile od cerveneho, ale urcite ne na vino, spise je to cele vymyslene.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

17. 5. 2013 15:54 | Bouček Antonín

Přes odkazy ve článku se proklikáte na zdroj ve Wall Street Journal, kde najdete detailů více. Odkaz je zde: http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703683804574533840282653628.html?mod=WSJ_article_comments#articleTabs%3Darticle Tedy experti byli z Kalifornie, rozhodcovská komise vinné soutěže celostátního zemědělského veletrhu (California State Fair Wine Competition).
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan 17. 05. 2013 15:27)

17. 5. 2013 17:30 | carti5

Příběhy - problemem je, že mozek moc nerozeznává mezi příběhem a prožitou skutečností. Jsou to prostě vzorce chování a zásoba řešení pro mozek - compjuter. Síla ukrytá v příbězích, zvlášt pokud jsou podávány poutavě, se dobře zažere. Lidé se od nepamětí učí pomocí příběhů a toto je perfektně zneužito marketingem a reklamou. Experti - vše je několikráte vyvařeno a naleštěno, musíme znovu začít věřit jen tomu co zkusíme a neposlouchat kecy kolem. Mnoho expertu slouži spolu s reklamou jen k udržení dojného stáda v ohradě. Jde o prasárna byznys - naštěstí si už lidé, snad i na základě krize, uvědomí co je duůležité a kvalitní sami. A experty, reklamu a další řadu "dojičů" pošlou s jejích shitem tam kam patří..:-D. Chce to vykulat televize z oken a začít myslet hlavou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

21. 5. 2013 16:58 | JirkaZ

Na Vašem příspěvku je vidět, že příběh Apple je opravdu silný.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (fg 17. 05. 2013 14:00)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Sýkora

podnikatel, Dobrý anděl

Jiřina Nepalová

podnikatelka, Renomia

Petr Sýkora
ÚSPĚŠNOST
92,31 %

z 13 duelů
×
Jiřina Nepalová
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 30 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Krátkodobé závazky, Cizí zdroje, Kontinuální režim, nta, eet, evropská unie, daň z příjmů, e-shopy, margin, Euro>26, Operativní leasing, autoritativní režim, Maledivy, závažné choroby, Burzovní indexy, Swap, Nový normál, Státní fond rozvoje bydlení

1111111, 4B13333, 1111111, 2E49762, 1Z16002

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK