Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Česká republika je ráj hazardu. Na kasino či hernu narazíte takřka na každém kroku. Na to, co je hlavní příčinou tohoto stavu a jak hazard efektivně regulovat, jsme se zeptali Tomia Okamury, Jana Sokola, Petra Zahradníka a dalších osobností.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

5. 8. 2011 11:23, Richie

Ja nevidim moc smysl v regulaci. Sam o automaty zajem nejevim, selsky rozum mi rika, ze na tom preci vzdy musi vydelat provozovatel. A kdyz ma nekdo chut mrhat svymi penezi, at tak cini. Je to jeho hloupost. Pokud je clovek dospely, zodpovida za sve ciny a nemuze ho nikdo vodit za rucicku.

Reagovat

 

+7
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

5. 8. 2011 22:44, exekutor

Slušná společnost je ke svým členům slušná. To jest nezakazuje jim dělat se svými penězi, co je jim libo. Slušná a demokratická společnost rovněž neomezuje svobodné podnikání. Jestli si ve svém nebo pronajatém domě zařídím podnik, kde si budou ctihodní občané krátit čas připínáním kolíčků na bradavky, stloukáním másla nebo pokerem, v demokratické společnosti mně to nikdo nemůže zakazovat. A ještě něco: žádná demokratická tradice V ČR není a nemůže být. Kde by se jako vzala? I kdyby byla první republika vzorovou demokracií, dvacet let je na založení tradice u tak složitého společenského mechanismu, jako je demokracie, poněkud málo.

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ondra 05. 08. 2011 17:42)

Další příspěvky v diskuzi (13 komentářů)

5. 8. 2011 8:20 | rakvička se š.

Ten Mach to skvěle shrnul. To jsou vaše peníze, co se prohrávaj v bednách. Schválně do tý herny někdy nakoukněte, abyste viděli, jak rychle zahučí vaše daně ve forbesu. Hahaha.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2011 11:23 | Richie

Ja nevidim moc smysl v regulaci. Sam o automaty zajem nejevim, selsky rozum mi rika, ze na tom preci vzdy musi vydelat provozovatel. A kdyz ma nekdo chut mrhat svymi penezi, at tak cini. Je to jeho hloupost. Pokud je clovek dospely, zodpovida za sve ciny a nemuze ho nikdo vodit za rucicku.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2011 11:40 | R

Regulovat hrací automaty smysl rozhodně má! Odpůrci regulace mj.říkají, že lidé v automatech prohrávají své peníze a je to jejich hloupost, že tak činí. To je ale argument dokazující neznalost problému. Podobně jako drogová závislost vzniká závislost na automatech postupně a souvisí to stejně jako drogy s útěkem z reality. Frustrovaný člověk přijde do herny, vidí blikat světýlka, má pocit, že není sám a hází a hází až prohraje všechno. Pak vyhraje, tak se opije, něco koupí, pak hází a hází až má dluhy, které jsou v řádech milionů Kč. Samozřejmě, že stejně jako drogy má vliv na počet závislých lidí dostupnost zboží, zde automatů. Češi mají tu nešťastnou vlastnost, že jakoukoliv regulaci vnímají jako socialistické opatření, což je samozřejmě naprostý nesmysl. Máme největší počet heren v Evropě, největší počet závislých hráčů v Evropě. Máme největší počet dětí, které kouří marihuanu a pijí alkohol v Evropě. Např.Finsko,které ještě před 20 lety na tom bylo s dětským užíváním alkoholu stejně jako my, zavedlo přísnou regulaci a alkohol tvrdě zdanilo. A výsledek po 20 letech? Namísto tehdejších 45% náctiletých pijáků jich nyní mají pod 4%. Není na čase odstranit přestat si plést pravicovost a anarchii a podívat se, co ve světě opravdu funguje???
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2011 15:36 | Kodl

Tyhle řeči o odpovědnosti a cizí hlouposti mám fakt rád. Chytráci si neuvědomují že většinou nejde jen o daného dotyčného, ale bohužel se to téměř vždy dotkne i lidí okolo. Jak by se jim třeba líbilo kdyby si jejich syn či dcera našli partnera a on po čase kupříkladu přišel o práci, propadl depresím a začal to řešit alkoholem a třeba hazardem. To by se pak divili kdyby jim pak přišel exekutor vybílit barák, protože nechali své dítě bydlet po rozchodu doma a bývalý nadělal dluhy. Ale holt herny a sázení jsou byznys, hlavně že na tom někdo pěkně vydělává a vypadá že o to jde v této společnosti především. A jestli to vydělávání je něčím společnosti užitečné nebo naopak škodlivé, to je úplně jedno.....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Richie 05. 08. 2011 11:23)

5. 8. 2011 17:29 | nero

hazard, alkohol, drogy - společenské hrozby, kterým by se mělo bránit všemi možnými způsoby - chceme národ alkoholiků, gamblerů a závisláků na drogách? souhlasím s okamurou, že automaty jsou nebezpečnější než tráva, předcházet by se mělo všem hrozbám, samozřejmě, že zofalci si najdou zase místa, kde marnit svůj život, ať už jakýmkoli způsobem, když jim ale budeme nabízet jejich závislost na každém rohu, tak to rozhodně nebude nejlepší!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2011 17:42 | Ondra

Ok, tak povolme vše včetně heroinu. A třeba to trh a zodpovědné chování dospělých lidí (u nás, připomínám, od 18...). To je logika. Nikde v Evropě není tolik výherních automatů jako u nás a rozumná a nutno dodat důsledná a rozsáhlá regulace je třeba jak sůl! Já sám znám x zničených rodin a gamblerství tam hrálo roli. Tohle podporuje slušná společnost s demokratickou tradicí?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Richie 05. 08. 2011 11:23)

5. 8. 2011 19:39 | Slávka

Kdyby celá naše politika nebyla prádelna špinavých peněz,už by se s tím nšco dělalo.V hazardu se pohybuje velké množství peněz a není problém nějaké štědře pustit do náležitých míst.Ať je to místní nebo parlamentní správa.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

5. 8. 2011 22:44 | exekutor

Slušná společnost je ke svým členům slušná. To jest nezakazuje jim dělat se svými penězi, co je jim libo. Slušná a demokratická společnost rovněž neomezuje svobodné podnikání. Jestli si ve svém nebo pronajatém domě zařídím podnik, kde si budou ctihodní občané krátit čas připínáním kolíčků na bradavky, stloukáním másla nebo pokerem, v demokratické společnosti mně to nikdo nemůže zakazovat. A ještě něco: žádná demokratická tradice V ČR není a nemůže být. Kde by se jako vzala? I kdyby byla první republika vzorovou demokracií, dvacet let je na založení tradice u tak složitého společenského mechanismu, jako je demokracie, poněkud málo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ondra 05. 08. 2011 17:42)

6. 8. 2011 0:03 | Ro

Přesně jste to řekl. Slušná společnost. Naše společnost je všechno možné - jen ne slušná a proto do té doby než se jí stane se musí občas uplatnit nějaká ta regulace, aby jsme takovou slušnou společnost časem vytvořily!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (exekutor 05. 08. 2011 22:44)

6. 8. 2011 23:21 | gamgler stop

Nektere nazory me tady fakt udivuji a to ne jenom z pohledu nas lidi, kteri jsme schopni komentovat "GAMBLERSTVI" ale i z pohledu lidi, kteri si za svuj nazor daji jeste fotku a usmevem!!! Sam jsem se lecil z gamblingu - patologicke hracstvi (odborny vyraz). Co je to tady za kecy, ze si dospely clovek (18 plus, pro ty co to nevedi) muze za svuj zivot zodpovidat sam? To je nazor naprosto zcestny a je videt, ze tohle muze rict jenom clovek, kterej nema nejmensi sajn, o co tu jde... Clovek, ktery po nejakem zazitem traumatu proste sahne po necem mimoradnem, neobvyklem... a nejsou to jenom dospely jedinci, ale hodne teenegeru o nich "my" lide bez problemu nemame tuseni, protoze je proste nerozezname od tech "normalnich" !!! Narozdil od alkoholiku, nebo drogove zavislych lidi, jejichz oblicej, vzhled, styl oblekani a mluva se razem meni k horsimu... Nechame tyto "deti" a nevyspele jedince na pospas osudu, jenom proto, ze kdyz se jejich vek presune pres 18 let, tak jsou vlastne "dospeli" a za sve cini zodpovidaj sami??? At si kazdej odpovi sam... Co ma znamenat, ze neplatime dane z hazardu? Jenom prijatelne spolecensky podanou vyhlaskou, jak prat spinave penize... Kdybych byl prekupnik se zbraneni, tak by po me stat asi tezko chtel platit dane, protoze by na to spolecensky prijatelna vyhlaska neprosla... Kazdy preci vi, ze lidem, kteri nemaji opravneni prodavat zbrane, nebo nemaji opravneni je vlastnit a pouzivat, tak do ruky nepatri. Ale o gamblersti nikdo nevi, kazdej si rekne, ze je to chyba tech lidi, kteri tomu propadli, muzete o tom vest diskuze a vzdy se to nejak poda, aby to na venek pro lid vypadalo prijatelne... Jenze jedine oc tu jde, tak je veliky vydelek poskytovatelu, kteri maji vysoky vliv na to, jestli jejich herna/kasino bude, nebo nebude nadale mit nad dverma cervene napsano "OPEN" (otevreno) Je dobre, aby byly herny na kazdem rohu? Ne! Protoze hraci radi zustavaji v anonymite a vice mist jim to umoznuje!!! Tim roste kriminalita, loupezna prepadeni, okradani, ale i danove ulevy... Snizeni socialnich davek? Pokud je tento clovek pristizen pri vsazeni, hazardovanim s penezi - souhlas !!! Ale to, jestli si za tyto penize nekoupi drogy, nebo nadmerne mnozstvi alkoholu se uz nikdo nestara... Vzdyt je to ale sakra to same !!! Ale proc vsem snizovat socialni davky, protoze nejake procento ( az prekvapive vysoke) nehospodari plnohodnotne s penezi??? To snad ne!!! Ale jakou castkou by socialni prispevek mel byt se nehodlam bavit, to neni v moji kompetenci... Pokud herny nezmizi, prijde doba, na kterou se nikdo z nas netesi ... !!! Jeste bych dodal, ze tohle same musi platit i pro internetove herny, protoze ty se posledni dobou stavaji cim dal popularnejsi... Na zaver bych dodal, ze si hlidejte vice sve deti co delaji ve volnem case, jake maji konicky, zajmy, pratele a znamy... a to neplati jenom pro deti, ale i pro partnery/tky, manzele pribuzni... je v tomto smeru tak tenka hranice mezi dobrem a zlem, ze si ji tezko nekdo dokaze pripustit, natoz s ni zacit bojovat ... a jestli jste to docetli az sem, tak se omlouvam, ze nepisu s diakritikou. Honza 25 let, Plzen.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2012 17:51 | JosefK

Dobrý den,
zdravím všechny příznivce na téma ruleta. Sám tuto hru beru jako klasik všech klasik. Prostě hra do která člověka pohltí duší i tělem v dobrém slova smyslu. Zkoušel jsem různě nejdřív jsem hrával po barech na elektronické ruletě ale moc jsem tomu nevěřil že je to nějak nastavené ve prospěch provozovatele. Pak jsem přešel na online kde provozovatel nemůže nic ovlivnit a postupoval jsem podle návodu co jsem našel na zdarma-ruleta.cz. Do začátku jsem měl bonus 2500 Kč a v klidu jsem večer hral manželka večer taky chodí s přáteli a já v klidu si doma zahraju a mám pokoj. Pište jestli máte taky nějakou pozitivní zkušenost.
Děkuji. Josef Konípek
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2012 18:00 | NovotnýJiří

Dobrý den,
s hraním se to nesmí tolik přehánět jako se vším. Když si ale zahraju trochu na automatech beru to jako chvilkovou zábavu. Né že tam budu sedět celej večer. Proboha člověk má taky rozum. A podle něj by se měl řídit. Sám za sebe říkám občas si zahrát nebo dojít do kasína není zločin. To by nebylo přece legální?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

20. 2. 2012 18:03 | NovotnýJiří

Dobrý den,
S hraním se to nemá přehánět. Zahrát si chvilku a brát to jako zábavu je opravdu zábava. Ale sedět celé odpoledne je už hazard s časem. Jenom někdy si to zkusit zahrát na chvíly když je člověk v dobré kondičce na tom není nic zlého. To by to tu přece nebylo umožněno!! Ale najde se pár jedinců co u toho se vožerou a pak neví o sobě.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (gamgler stop 06. 08. 2011 23:21)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Dotace na kone
Poradna > Dotace z EU

Otázka: Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda mám nárok na nějaké dotace, když mám jednoho vlastního koně a druhého v bezplatném pronájmu, máme slepice a chceme ještě dvě kozy..Mám na něco nárok nebo ne? Jestli... více

Dotace z EU

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ladislav Jakl

bývalý tajemník prezidenta

Petr Teplý

ekonom

Ladislav Jakl
ÚSPĚŠNOST
30,77 %

z 39 duelů
×
Petr Teplý
ÚSPĚŠNOST
90,48 %

z 21 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Akciový trh, Depozitum, Běžná cena, petr fiala, e-shopy, daň z příjmů, paušální daň, referendum, ústavní činitel, předpis, péče na lůžku, DB (defined benefit), CETV, Erasmus, platidla, 586/1992 Sb., dědická daň, Peníze jako dluh

PETRA275, 2SA3290, 2SY0203, 4M49896, 4M49896

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK