Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Pokud chcete i nadále pobírat přídavky na děti, musíte nejpozději do konce října odeslat úřadu sociální podpory formulář, do něhož vyplníte příjmy rodiny za rok 2006. Podnikatelům se od 1. července zvyšuje minimální příjem, který mohou pro výpočet přídavků uplatnit.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 9. 2007 2:34, honda

Memu synovi je 17 let. Protoze jsme se po sametove snazili a pracovali od rana do noci, nemeli jsme podle naseho statu narok na zadne vymozenosti ruznych davek a nikoho nezajimalo, ze nas tlaci treba uver na to ,abychom mohli penize vydelavat. Smula je, ze papirova byrokracie jednou rodinu uznava tak , ze deti vlastni a nevlastni jsou jedno a podruhe ne.V tom pripade vetsina podruhe zalozenych rodin splace nad vydelkem take. Souhlasim s nazorem, ze vsechny deti jsou stejne, tech co se honi i tech co se flakaji.Dala bych pridavky vsem podle veku jak to bylo driv a zadne dalsi soc. davky, to je uz starost rodicu kolik si jich nasekaji a jak zabezpeci jejich vychovu.

Reagovat

 

+99
Líbí
Nelíbí

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 6. 2007 7:40

Přídavek na dítě by měly dostat všichni, kdo mají nezaopatřené děti. Je to diskriminace těch, kteří pro svůj život a pro společnost něco udělali. Myslím tím studium.Ti kteří se už od mládí flákali a škola pro ně byla přítěží nyní ten PnD brát budou a navíc jsou dotováni dalšími soc. dávkami. Tudiž vzdělaní lidé pro společnsot pracují, dávají státu daně a přitom jsou státem ochuzováni tím, že jejich děti PnD nedostanou a navíc v této době si každý pracující živí jednoho takového, kterému se nechce pracovat. A to ještě další soc. dávky - porodné, rodičovský příspěvek - v našem městě již nyní každá romská žena od 15 do 45 let je těhotná....protože při výši těchto dávek se těmto rodinám dítě vyplatí ???otcové tak nemusí pracovat. Myslím, že už nyní dochází k diskriminaci bílého (nevím, jak to nazvat) obyvatelstva.

Reagovat

 

-5
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (20 komentářů)

28. 6. 2007 7:40

Přídavek na dítě by měly dostat všichni, kdo mají nezaopatřené děti. Je to diskriminace těch, kteří pro svůj život a pro společnost něco udělali. Myslím tím studium.Ti kteří se už od mládí flákali a škola pro ně byla přítěží nyní ten PnD brát budou a navíc jsou dotováni dalšími soc. dávkami. Tudiž vzdělaní lidé pro společnsot pracují, dávají státu daně a přitom jsou státem ochuzováni tím, že jejich děti PnD nedostanou a navíc v této době si každý pracující živí jednoho takového, kterému se nechce pracovat. A to ještě další soc. dávky - porodné, rodičovský příspěvek - v našem městě již nyní každá romská žena od 15 do 45 let je těhotná....protože při výši těchto dávek se těmto rodinám dítě vyplatí ???otcové tak nemusí pracovat. Myslím, že už nyní dochází k diskriminaci bílého (nevím, jak to nazvat) obyvatelstva.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2007 9:56 | nnn

Souhlas.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2007 10:14

Nejvíce by mne potěšilo, kdybychom za poctivou práci dostali takové peníze, abychom po jakýchkoliv příspěvcích ani nevzdychli. Pokud zohledním spravedlivou stránku věci - tak všem dětem stejně, ať už jsou na tom jejich rodiče s financemi dobře či špatně. Pokud jsou z nějakých pochopitelných důvodů v nouzi , pak určitě by měli ,či už existují jiné kompenzační sociální dávky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2007 15:49 | cherry

Domnívám se, že informace v článku jsou zastaralé. Už aspoň dva roky nikdo nic neposílá. Když chci přídavky, musím si pro formuláře na úřad zajít sám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-3
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2007 16:21 | Jarmila

Nebylo by jednodušší a hlavně levnější zvýšit nezdanitelnou částku na každé dítě nebo se vůbec nějakým papírováním nezabývat a dát každému stejně? Kdysi byl zveřejněn odhad, že přídavky bere 92 % dětí. Peníze, ušetřené za 8 % dětí, které nemají nárok, jsou určitě nižší než suma, kterou na mzdách pobírají úředníci, ti musí mít kanceláře, počítače, svítí se jim, popíšou haldu papíru, poštovné... Kdysi jsem měla nárok na sociální podporu, leč nikde jsem nezjistila přesnou částku, kolikpak by ta podpora jako byla. I podala jsem si žádost a přišlo mi rozhodnutí, že dostanu měsíčně 3,60 Kč !! Já na to vyplnila čtyřstránkovou žádost, zaměstnavatel to potvrdil a já pak dostala jednostránkové vyrozumění, doporučeným dopisem do vlastních rukou. Naštěstí to přičetli k ostatním dávkám a složenku poslali na celkovou sumu. To se mělo podávat každé čtvrtletí. Bylo nás více a dopadlo to tak, že zaměstnavateli tenkrát ruply nervy a zvýšil nám platy, aby ty ptákoviny potvrzovat nemusel.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

28. 6. 2007 22:30 | reznickova

To je zajímavé, že vám úřad státní sociální podpory tiskopisy nezasílá, protože jsou opravdu příjemcům přídavku na děti zasílány. Vím to i z vlastní zkušenosti, protože tuto dávku také pobírám a cca před 14 dny tiskopisy poštou dorazily. Vždyť ruku na srdce, kolik z nás by na to pamatovalo a tiskopisy si samo vyzvedlo? Pokud je nedoložíte do konce září, měl by vás úřad státní sociální podpory vyzvat k doložení příjmu písemně - tato výzva by už měla dorazit doporučeně, protože její neuposlechnutí by mělo za následek skutečně ukončení výplaty této dávky.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (cherry 28. 06. 2007 15:49)

29. 6. 2007 8:31

nesmysl, úřad žádné tiskopisy neposílá, každý rok si je musím sama osobně vyzvednout, tak neplácejte nesmysly.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (reznickova 28. 06. 2007 22:30)

29. 6. 2007 8:35

Naprosto souhlasím. Osobně bych zrušil všechny sociální dávky. Zvedl bych odpočty na děti, tak aby alespoň jeden rodič musel pracovat, jinak by neměli nárok. Už jenom to, že se rodičovský příspěvek vyplácí všem stejně, bez ohledu na předchozí příjmy, nahrává tomu, aby rodili děti především dosavadní příjemci sociálních dávek.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 28. 06. 2007 07:40)

2. 7. 2007 9:00 | Karel

Jak komu. Mně přišly poštou i letos, a to už nemám nárok.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+33
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 06. 2007 08:31)

4. 7. 2007 11:30 | Barča

S tímto naprosto souhlasím. Když už někomu něco vyplácet tak také kontrolovat pravdivost údajů. Moje švagrová např. bydlí u rodičů, ale nějak zapomínají přiznávat jejich důchody v žádostech na soc. dávky. Proto spravedlivější by bylo, kdyby se dávky zrušily a nahradily je úlevy na daních.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+10
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 06. 2007 08:35)

16. 8. 2007 12:25 | petrach1

Me detske pridavky nic nerikaji z toho duvodu ,ze ma dvojcata na ne nemaji narok ,protoze muj manzel zde nema trvaly pobyt i kdyz ja jako matka a me deti jsme obcany Ceske republiky.Tak to mi pripada nespravedlivy ,kdybych si za manzela vzala ceskeho obcana ,ktery by cely zivot nepracoval tak maji me deti narok na veskere davky .Cely zivot pracuji tak si sve deti s manzel uzivime sami.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

28. 8. 2007 15:22 | Zlatuše

Podle mě by byla nejlepší podpora rodin s dětmi, aby byla školka a škola do 18 let zcela zdarma včetně pomůcek, zrušila bych všechny přídavky a příspěvky a bylo by konec zneužívání dávek příživníky a lenochy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+54
Líbí
Nelíbí

31. 8. 2007 13:28 | Dagmar z České Kamenice

Formuláře jsou opravdu zasílány poštou. Co se týče přídavků na děti můj názor je, že by je měly dostávat všechny děti stejné. Na každém průvodním dopisu o přiznání výše PnD je psáno, že tyto peníze musíte použít výhradně pro dítě, ale ruku na srdce . Co za tu almužnu koupíte, možná jednu botu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+20
Líbí
Nelíbí

6. 9. 2007 13:10 | Ostravačka

Kdo se snaží přivydělat si nějakou korunu navíc dostane menší přídavky na dítě. Opravdu logické a povzbuzující. Přídavky by měly dostat všechny děti a bylo by nejlepší zapracovat to přímo do platu. Odpadlo by papírování a chození po sociálce. Někteří zde píšou, že dostávají formuláře poštou. Ptám se kde? Já bydlím v Ostravě, synovi je 16 let a v životě jsem poštou žádný formulář nedostala. Jsem sama se synem a když dělám přesčasy, abychom se měli lépe, tak dostanu "za odměnu" přídavky v nejmenší míře a podle "skvělé" nové daňové reformy nedostanu už vůbec nic. Podotýkám, že nedosahuju ani průměrného platu jaký se všude uvádí a platím úvěr na obyčejný dvoupokoják. Opravdu tedy patřím mezi ty, kteří si žijí nad poměry a nemají nárok na přídavky??!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+8
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2007 16:50 | Pisatelka z Karviné

Přídavky by měly dostávat všechny děti stejné. Jsem samoživitelka, nedávno čerstvě rozvedená, kdy jsem bývalemu maželovi nechla úplně všechno mimo osobních věcí a vzala si úvěr na zařízení nového bytu. Nemyslím si, že člověk, který se snaží pracovat na víc něž 100% by měl přijít o přídavky jen proto, že se snaží vydělat peníze. Ať se hlavně v parlamentu postarají o to, aby tatínkové plati na alimentech to co mají a né, aby nám ještě brali ty almužny, které nám pro děti dávají. Za těch pár peněz toho člověk opravdu moc nekoupí.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

20. 9. 2007 19:02

Dobrý den, souhlasím naprosto s pisatelkou z Karviné. Jsem též samoživitelka a aby moje dcera mohla jako jiné děti navštěvovat různé kroužky a jezdit na povinné školní akce(které jsou u nás min.2x za měsíc) musím mít 2 zaměstnání. Snažím se makat a žít, jako když jsme byli na vše 2. A za to, že se sama snažím, přesáhnu se svými 2 zaměstnáními o 100,- částku, která rozhodne, zda moje dítě může od tohoto státu dostat něco málo přes 300,- za měsíc. Já odvádím státu měsíčně přes 6000,- daně. A to se mi nezdá fér. Tento stát trestá ty, kteří jsou pracovití!! A.P.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+57
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pisatelka z Karviné 19. 09. 2007 16:50)

21. 9. 2007 2:34 | honda

Memu synovi je 17 let. Protoze jsme se po sametove snazili a pracovali od rana do noci, nemeli jsme podle naseho statu narok na zadne vymozenosti ruznych davek a nikoho nezajimalo, ze nas tlaci treba uver na to ,abychom mohli penize vydelavat. Smula je, ze papirova byrokracie jednou rodinu uznava tak , ze deti vlastni a nevlastni jsou jedno a podruhe ne.V tom pripade vetsina podruhe zalozenych rodin splace nad vydelkem take. Souhlasim s nazorem, ze vsechny deti jsou stejne, tech co se honi i tech co se flakaji.Dala bych pridavky vsem podle veku jak to bylo driv a zadne dalsi soc. davky, to je uz starost rodicu kolik si jich nasekaji a jak zabezpeci jejich vychovu.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+99
Líbí
Nelíbí

26. 9. 2007 8:34 | alena

Nezlobte se,ale nám na Kladensku také přišly do schránky a s dosti velkým předstihem
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+16
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 29. 06. 2007 08:31)

2. 10. 2007 13:16 | Jajkote

To má asi Kladno hodně peněz z městské kasy na poštovné. Kde je hodně lidí a málo peněz na poštovné,tam to rozhodně lidem nerozesílají. Zvlášť města a okresy,kde se nejvíc kumulují romové...tam by se asi úřad nedoplatil!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+46
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (alena 26. 09. 2007 08:34)

11. 10. 2007 10:54 | nika

Takže ještě k tomu rozesílání formulářů,nikdy mi nepřišli poštou,vždy jsem si je musela vyzvednout a kdyby mě dnes kolega v práci nepožádal abych mu je vyzvedla,tak bych si ani nevzdechla,že už je zase načase tyto form.vyplnit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+23
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Počet členů rodiny

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Karpíšek

restauratér a podnikatel, Ambiente

Petr Kužel

prezident Hospodářské komory

Tomáš Karpíšek
ÚSPĚŠNOST
83,33 %

z 66 duelů
×
Petr Kužel
ÚSPĚŠNOST
6,41 %

z 78 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Zástava, Pojištění životní, Akcie, česká spořitelna, psd2, daň z příjmů, daňové úniky, fintech, program na přání, úroková marže, nákupní horečka, městská hromadná doprava, zajišťovací příkaz, Mária Gálová, skupinové investování, družstevní byt, Jiří Vajner, podnikatelské konto maxi

1L51655, 4T03304, 4AT2596, 7A67877, 1SR2404

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK