Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Náš test dodržování informační povinnosti pojišťoven dopadl opět špatně. "Poradci" často působili velmi nejistě a vhodné pojištění našli až po několika pokusech. Ukázat způsob, jakým se vypočítá výše odkupného, nedokázal žádný, stejně tak nás nikdo neupozornil na možnost podání stížností. Dozvěděli jsme se i naprosté nesmysly, např. že bonusy, o kterých mluví zákon, jsou bonbóny.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 4. 2005 16:06, Jarmila

Můžete si na něj stěžovat, přímo u něj. Poté, co odešel z Pioneeru (viz: http://www.pioneer.cz/Aktuality/Koruna/Koruna_200301.pdf), má vlastní poradenskou firmu (viz: http://www.fichtnerhofrichter.com/).

Kurňa, ten český rybník je ale malý! Za chvíli se budeme znát všichni i osobně.

Reagovat

 

+34
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 07. 04. 2005 12:28)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 4. 2005 21:43, Franta

Mohu jenom potvrdit. Kapitol to je opravdu síla ?! Zejména jejich filozofie je zajímavá - nabrat co největší počet prodejců, nechat je zaplatit školení, pojistit rodinu, nejbližší přátele, kamarády /práce cca na tři měsíce při zaměstnání/ - vyplatit směšnou provizi a nějaké body a běž pryč, čekají jiní. Takhle kvalita opravdu nevypadá. A co se týče České pojišťovny a přepážkové pracovnice /musí hlavně umět vysvětlit výhody Dynamiku ?!/ tak to je nejen na zvracení. Co proto udělá vedení ČP. Nic - neb takový stav je vyhovující a nějak se to okecá, zažehlí atd. O ostatních Slonech, MlM, Maximech a jiných ... - raději se nebudu rozčilovat.

Reagovat

 

-9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 13. 04. 2005 10:17)

Další příspěvky v diskuzi (67 komentářů)

13. 4. 2005 10:17 | Karel

A to doporučuji nechat si vysvětlit životní pojištění u Kooperativy zajištující makléřskou firmou Kapitol to se terve dovíte perly, ale asi v zájmu obou raději nic konkrétního
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

15. 4. 2005 8:47 | Jarmila

Ale pane Šafránku, v tomto fakt nemáte dobré informace. Jak je potom možné, že pojišťovna platí vedoucímu okresních zprostředkovatelů náklady na vedení kanceláře? Před třemi roky např. Generali platila okresnímu šéfovi na kancelář 10.000,- měsíčně a další náklady na propagaci. Za to na oplátku chtěla, aby byl jejím exkluzivním zástupcem, tedy pracoval výhradně pro ni (to ještě neplatil nový zákon). Ze zákulisí vím, že byl okresy, kde neměli jediného obchodního zástupce a dobře tři roky měli s jejich sháněním problémy. Současnou situaci už neznám, už se o to nezajímám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (PSafranek 08. 04. 2005 11:30)

15. 4. 2005 13:43 | Bývalý OZ bývalé 3Áčkové pojišťovny - nyní už AA+

Tak absolutního nezájmu od pojišťovny jsem si užil až až. Když bylo potřeba něco vyřídit tak jsme v agentuře museli řešit to co měla řešit centrála a nikdo nám na to nedal ani korunu. Takže je fakt, že některé pojišťovny by se za OZ v případě nějakého problému nikdy nepostavili. V pojišťovnictví je stále takový binec až je to nechutné. Napíšete e-mail s dotazem na klientský servis a dostanete odpověď na jeden nebo dva řádky a ještě se netýká dotazu. Když to otočíte zpět tak je odpověď obdobná. A pak pracujte nebo si udělejte pojistku u firmy, která se honosí tradicí, fianční sílou a spolehlivostí.
A ještě něco bych rád uvedl. Byl jsem jeden z mála OZ, který poctivě klientům vysvětloval Všeobecné obchodní podmínky a smluvní ujednání. A skutečnost je taková, že to nikoho nezajímalo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Ted už bývalý poradce jedné nejmenované pojišťovny 06. 04. 2005 10:14)

15. 4. 2005 13:48 | Bývalý OZ bývalé 3Áčkové pojišťovny - nyní už AA+

Znám a je to tragedie. Ale s tím se setkáte i u renomovaných společností. Míval jsem kolegy, kteří dokázali vyplodit takové ho..diny, že by tomu těžko někdo věřil. Ale uzavírali smlouvy o sto šet a lidé jim to žrali.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 13. 04. 2005 10:17)

18. 4. 2005 9:18 | Petr Chvojka

Pracuji v pozici manažera obchodní skupiny ve společnosti CREDIT SUISSE LP.Popsané zjištění nedostatků našich poradců mě udivuje,v souladu s novým zákonem o pojistné smlouvě dáváme klientovi dokonce pojistné i obchodní podmínky v plném rozsahu (včetně oceňovacích tabulek).A právě v těchto dokumentech je vše obsaženo (i např. výpočet odkupného).Faktem je skutečnost,že kvalita poradců není stejná...Určitě nové úpravy zákona po 1.1.2005 přinesou radikální zlepšení.Pokud mohu situaci napravit,jsem k dispozici na tel. 723777386 nebo petr.chvojka@cslife.cz.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

18. 4. 2005 21:43 | Franta

Mohu jenom potvrdit. Kapitol to je opravdu síla ?! Zejména jejich filozofie je zajímavá - nabrat co největší počet prodejců, nechat je zaplatit školení, pojistit rodinu, nejbližší přátele, kamarády /práce cca na tři měsíce při zaměstnání/ - vyplatit směšnou provizi a nějaké body a běž pryč, čekají jiní. Takhle kvalita opravdu nevypadá. A co se týče České pojišťovny a přepážkové pracovnice /musí hlavně umět vysvětlit výhody Dynamiku ?!/ tak to je nejen na zvracení. Co proto udělá vedení ČP. Nic - neb takový stav je vyhovující a nějak se to okecá, zažehlí atd. O ostatních Slonech, MlM, Maximech a jiných ... - raději se nebudu rozčilovat.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Karel 13. 04. 2005 10:17)

19. 4. 2005 8:54 | Honza

A čemu se divíte? Vždyť přece právě to je princip MLM. Pojisti rodinu, přátele, známé, tak se školí i pojišťováci. Jenže pak se musí mimo rodinu a dotyčný rychlokvašený poradce zjistí, že tomu moc nerozumí, produktů je hodně, on zná jen jeden, k dalším ho ještě nepustili, a v cizí rodině už něco mají a po něm chtějí tu zázračnou analýzu zdarma, tak to teda všechno sepíše, pokud mu to řeknou, přinese za sponzorem nebo jak se ti vyšší multilevelisté nazývají, a dozví se, že MUSÍ uzavřít kapitálové životní pojištění a pro jistotu na všechny členy rodiny, protože tak úžasnou věc ještě doma nemají a k tomu je vybaven veškerou argumentací včetně toho, co by se v případě Vaší smrti stalo s Vaším psem, kdo by se o něj staral, to by skončil v útulku. Pokud by náhodou v rodině ŽP již bylo, tak se musí zrušit, je to šunt a jen to od nás je to jediné správné od nejlepší firmy na světě. Že Vám to cosi připomíná? Ono je celkem jedno, který bouchač Vás navštíví, všichni jsou stejní. Jedinou obranou je informovaný zákazník!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Franta 18. 04. 2005 21:43)

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 705 545 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kuba

politik

Ivan Langer

politik a podnikatel

Martin Kuba
ÚSPĚŠNOST
71,43 %

z 7 duelů
×
Ivan Langer
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 4 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Čistý domácí produkt, Stavební spořitelna, Doba splácení hypotečního úvěru, karel havlíček, pavel bělobrádek, vladimír dlouhý, petra pospíšilová, marta nováková, EQUAL, mrazák, jižní afrika, Pavel Trávník, spory, druhé čtvrtletí, zaměstnanecké fondy, ZTP/P, U:fon, DMT

1SR2404, KIJ6339, 2J19393, 6A50011, 2E27215

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK